.jpg)
Audi A3 Allstreet: Τα βρίσκει σκούρα στην μάχη των μικρομεσαίων SUV
Audi A3 Allstreet: Τα βρίσκει σκούρα στην μάχη των μικρομεσαίων SUV
Έχει υψηλή τιμή που ξεκινά από τα 33.980 ευρώ.
Περιορισμένοι χώροι, το στενότερο πίσω κάθισμα στην κατηγορία.
Καίει πολύ στην πόλη, φτάνει τα 7,7 λίτρα/100 χλμ.
Ο εξοπλισμός δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω από τα αναμενόμενα για αυτό το εύρος τιμής.
Έχει υψηλή τιμή που ξεκινά από τα 33.980 ευρώ.
Το μικρομεσαίο οικογενειακό της Audi, γνωστό ως Α3, ψήλωσε κατά 30 εκ. και απέκτησε δυναμικά στοιχεία off-road χαρακτήρα προκειμένου να ενταχθεί στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV στην έκδοση A3 allstreet. Αρκούν όμως αυτά ώστε να θεωρηθεί ανταγωνιστικό στο συγκεκριμένο segment; Αρχικά, διατίθεται στην τιμή των 33.980 ευρώ, η οποία κρίνεται υψηλή, αναλογιζόμενοι πως δεν προσφέρει όσα προσφέρουν τα μοντέλα αντίστοιχου κόστους στον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά τους χώρους, τον εξοπλισμό και την τεχνολογία. Ακόμη, πρόκειται για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο που δεν έχει σχεδιαστεί εκ νέου ώστε να ανταποκρίνεται στα διαφορετικά δεδομένα που ορίζουν τα SUV με αποτέλεσμα να υστερεί στις μετρήσεις δίπλα σε αυτά, όπως θα αναλυθεί στην συνέχεια του κειμένου.
Περιορισμένοι χώροι, το στενότερο πίσω κάθισμα στην κατηγορία.
Ξεκινώντας με την ευρυχωρία στο εσωτερικό, ενδεχομένως τον κορυφαίο παράγοντα που απασχολεί όσους ενδιαφέρονται για ένα μικρομεσαίο SUV, ο τομέας της άνεσης στην καμπίνα είναι εκεί που το A3 allstreet φαίνεται να υστερεί πραγματικά σε σχέση με τα SUV του ανταγωνισμού. Εφόσον πρόκειται για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο που απλά έχει υπερυψωθεί για να ενταχθεί στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, οι διαστάσεις του και η χωροταξία δεν είναι οι βέλτιστες για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Έχει το στενότερο πίσω κάθισμα, ενώ παράλληλα έναν από τους στενότερους χώρους για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Αν και ο χώρος για το κεφάλι τους δεν είναι στην βάση της κατηγορίας, δεν μπορεί να θεωρηθεί άνετος και οι ψηλοί επιβάτες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Ακόμα, ο αποθηκευτικός χώρος των 380 λτ. είναι ένας από τους μικρότερους, σε σημείο που ακόμα και μικρά SUV προσφέρουν μεγαλύτερα πορτμπαγκάζ. Σημαντικός παράγοντας, λαμβάνοντας υπόψη πως πρόκειται για ένα οικογενειακό SUV.
Καίει πολύ στην πόλη, φτάνει τα 7,7 λίτρα/100 χλμ.
Συνεχίζοντας, παρά την υψηλή τιμή του, ο κινητήρας είναι ήπια υβριδικός, με αποτέλεσμα η κατανάλωσή του να είναι υψηλότερη από άλλα πλήρως υβριδικά μικρομεσαία SUV, κάποια από τα οποία έχουν παρόμοια ή και χαμηλότερη τιμή. Σε ταξίδι, καταφέρνει να σημειώσει καλή κατανάλωση λόγω της μακριάς έβδομης σχέσης του αυτόματου S tronic (5,5 λτ./100 χλμ.), όμως στην πόλη, όπου η ήπια υβριδική τεχνολογία πρέπει να βοηθά το έργο του βενζινοκινητήρα, καίει 7,7 λτ./100 χλμ. Πόσο καλή είναι αυτή η μέτρηση με τα πλήρως υβριδικά μοντέλα να πέφτουν στα «5άρια»; Τουλάχιστον, οι επιδόσεις του είναι καλές, αφού το μικρομεσαίο SUV της Audi κάνει το 0-100 σε 8,7 δλ. και το 80-120 σε 5,9 δλ. Είναι, όμως, τόσο σημαντικό το μικρό κέρδος επιτάχυνσης σε μέτρηση 0-100 για ένα οικογενειακό μικρομεσαίο SUV ή μήπως το αγοραστικό κοινό επιθυμεί οικονομία καυσίμου και άνετες μετακινήσεις;
Ο εξοπλισμός δεν προσφέρει τίποτα παραπάνω από τα αναμενόμενα για αυτό το εύρος τιμής.
Τέλος, στην τιμή που πλησιάζει τα 34.000 ευρώ, ο εξοπλισμός του δεν φαίνεται να παρουσιάζει τίποτα παραπάνω απ ΅ όσα αναμένει κανείς σε ένα μικρομεσαίο SUV αντίστοιχου κόστους. Ενδεικτικά, διαθέτει αυτόματο κλιματισμό, Cruise Control και αυτόματα LED φώτα, αλλά όλα αυτά είναι στοιχεία που συναντάμε ακόμα και στον βασικό εξοπλισμό μικρών SUV. Αντιθέτως, το A3 allstreet φαίνεται να έχει ελλείψεις, όπως για παράδειγμα απουσία κάμερας οπισθοπορείας σε ένα αυτοκίνητο μήκους 4,35 μ. Ακόμη, δεν διαθέτει προβολείς ομίχλης, η σκάλα φώτων δεν είναι αυτόματη για τα μεγάλα, ενώ ευχάριστη θα ήταν και η ύπαρξη ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων καθισμάτων σε ένα πολυτελές SUV ανάλογου κόστους. Δυσάρεστο για κάποιους μπορεί να φανεί το γεγονός πως ορισμένες από αυτές τις λειτουργίες είναι ήδη εγκατεστημένες στο αυτοκίνητο, όπως τα αυτόματα μεγάλα φώτα, το Adaptive Cruise Control και ο διζωνικός κλιματισμός. Παρόλα αυτά, για να τις απολαύσει κάποιος θα πρέπει να τις ενεργοποιήσει σε έξτρα κόστος μέσω συνδρομής (on-demand). Πόσο ψηλότερα όμως θέλει κανείς να φτάσει η τιμή του πριν να βρεθεί στα ίδια χρήματα με πολύ ανώτερα μοντέλα σε επιδόσεις και χαρακτηριστικά;
Σχολιάστε |