autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

H τρίτη γενιά του Hyundai i30 είναι γεγονός. Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και «φορτωμένο» με τεχνολογία, το νέο κορεάτικο hatchback προβάλει ως επιπλέον ατού, το νέο 1.400άρι turbo σύνολο βενζίνης των 140 αλόγων.

3ης γενιάς Hyundai i30

9/9/2016

Λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο της έκθεσης Παρισιού, η Hyundai μας παρουσιάζει την τρίτη γενιά του i30, ένα συνολικά αναβαθμισμένο μοντέλο που εξοπλίζεται με το νέο 1.400άρι turbo σύνολο βενζίνης των 140 ίππων.

Η Hyundai αποκάλυψε το τρίτης γενιάς Hyundai i30, λίγο πριν από το επίσημο ντεμπούτο της έκθεσης Παρισίου. Το εμπορικό του λανσάρισμα, θα ξεκινήσει στο πρώτο τέταρτο του 2017.

Το i30 θα αποτελέσει μια «οικογένεια» μοντέλων, στην κορυφή της οποίας θα τοποθετηθεί η έκδοση Ν των 260+ ίππων, το οποίο εξελίσσεται στο κέντρο της εταιρείας στο Nurburgring.

Το νέο Hyundai i30 υιοθετεί μια νέα εμφάνιση, συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε το υπάρχον μοντέλο. Βασικό του στοιχείο είναι η μεγάλη γρίλια της μάσκας, η οποία θα περάσει σε όλα τα μοντέλα, από το i10 έως το Santa Fe.

Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε στην Ευρώπη και χτίστηκε πάνω σε μία βελτιωμένη εκδοχή της υπάρχουσας αρχιτεκτονικής. Το τιμόνι σύμφωνα με την εταιρεία έγινε πιο γρήγορο, με την ακρίβειά του να έχει βελτιωθεί κατά 10%. Αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα.

ΑΜΑΞΩΜΑ
Το αμάξωμα φτιάχνεται κατά 53% από υψηλής αντοχής ατσάλι, που φτιάχνει μόνη της η Hyundai. Είναι ελαφρύτερο κατά 28 κιλά, ενώ η ακαμψία του έχει αυξηθεί κατά 22%.

Το νέο i30 είναι 4.340 χλστ. μακρύ, 1.795 χλστ. πλατύ και 1.455 χλστ. ψηλό, με το μεταξόνιο να εκτείνεται στα 2.650 χλστ. Στο νέο μοντέλο, η μόνη διάσταση που έχει μικρύνει είναι το ύψος, ενώ το μεταξόνιο έμεινε ως είχε. Το βάρος του ξεκινάει από τα 1.316 κιλά.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ - ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τρεις επιλογές σε κινητήρες βενζίνης και μία πετρελαίου, για το νέο Hyundai i30. Ανάμεσά τους και ο νέος turbo 1.4 T-GDI των 140 ίππων και 242 Nm ροπής. Βασική έκδοση θα είναι η ατμοσφαιρική των 1,4 ΜPi και 100 ίππων, ενώ στη μέση θα βρίσκεται εκείνη με το 1.000άρι 3κύλινδρο turbo σύνολο 1.0 T-GDI των 120 ίππων και 170 Nm.

Η diesel επιλογή είναι το 1.6 turbo σύνολο, με τρεις αποδόσεις: 95, 110 ή 133 ίππους, με την τελευταία να έχει 300 Nm ροπής με το 7DCT κιβώτιο και οι άλλες 280 Nm. Οι εκπομπές CO2 ξεκινάνε μόλις από τα 89 γρ./χλμ. Στάνταρ είναι το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ υπάρχει και η επιλογή για το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη στις δυνατές εκδόσεις. 

Προς το παρόν, η γρηγορότερη έκδοση θα είναι αυτή με το 1,4 turbo σύνολο των 140 ίππων, η οποία κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ, ενώ έχει τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Αργότερα, μέσα στο 2017 θα έρθει το i30 N των 260+ ίππων, που αναμένεται να έχει τελική ταχύτητα κοντά στα 250 χλμ./ώρα.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ - ΧΩΡΟΙ
Στο εσωτερικό υπάρχουν λιγότεροι διακόπτες, ενώ highlight αποτελεί η «αιωρούμενη» οθόνη αφής των 8 ιντσών (στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει 5άρα οθόνη). Μέσω αυτής ο οδηγός χειρίζεται -μεταξύ άλλων- το σύστημα infotainment, το οποίο είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto. Υπάρχει δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του smartphone, ενώ το σύστημα πλοήγησης της TomTom προσφέρεται με επταετή συνδρομή στην υπηρεσία TomTom Live.

Η Hyundai υπόσχεται τους καλύτερους χώρους της κατηγορίας, με το αίσθημα ευρυχωρίας να εντείνεται από την προαιρετική πανοραμική οροφή που ανοίγει ή σύρεται. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 395 λίτρων, η οποίος φτάνει στα 1.301 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Η Hyundai προσέθεσε πλήθος τεχνολογιών ασφάλειας στο νέο i30. Ανάμεσά τους συναντάμε το αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το cruise control με ραντάρ, αλλά και το σύστημα που σκανάρει για κινδύνους όταν κάνετε όπισθεν.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις