Προς το παρόν, η γρηγορότερη έκδοση θα είναι αυτή με το 1,4 turbo σύνολο των 140 ίππων, η οποία κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ, ενώ έχει τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Αργότερα, μέσα στο 2017 θα έρθει το i30 N των 260+ ίππων, που αναμένεται να έχει τελική ταχύτητα κοντά στα 250 χλμ./ώρα.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ - ΧΩΡΟΙΣτο εσωτερικό υπάρχουν λιγότεροι διακόπτες, ενώ highlight αποτελεί η «αιωρούμενη» οθόνη αφής των 8 ιντσών (στο στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει 5άρα οθόνη). Μέσω αυτής ο οδηγός χειρίζεται -μεταξύ άλλων- το σύστημα infotainment, το οποίο είναι συμβατό με
Apple CarPlay και
Android Auto. Υπάρχει δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του smartphone, ενώ το σύστημα πλοήγησης της
TomTom προσφέρεται με επταετή συνδρομή στην υπηρεσία
TomTom Live.
Η
Hyundai υπόσχεται τους καλύτερους χώρους της κατηγορίας, με το αίσθημα ευρυχωρίας να εντείνεται από την προαιρετική πανοραμική οροφή που ανοίγει ή σύρεται. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 395 λίτρων, η οποίος φτάνει στα 1.301 λίτρα όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Η
Hyundai προσέθεσε πλήθος τεχνολογιών ασφάλειας στο
νέο i30. Ανάμεσά τους συναντάμε το αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το cruise control με ραντάρ, αλλά και το σύστημα που σκανάρει για κινδύνους όταν κάνετε όπισθεν.