Ανανεωμένο Renault Clio RS
8/7/2016
Ανακοινώθηκε επίσημα από τη Renault το ανανεωμένο μοντέλο της «καυτής» έκδοσης Clio RS καθώς και της GT Line οικογένειας, λίγο καιρό μετά το λανσάρισμα του Clio facelift.
Οι ανανεώσεις του μοντέλου εμφανίζονται κυρίως στο εξωτερικό του αμαξώματος με τα ανασχεδιασμένα LED φωτιστικά σώματα, που προαιρετικά διατίθενται και ως LED Pure Vision, τις νέες ζάντες 17 και 18 ιντσών αλλά και τους ανανεωμένους στα σημεία προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Εντύπωση προκαλούν οι προβολείς ομίχλης, των οποίων το σχέδιο παραπέμπει σε καρό σημαία, δείχνοντας με την πρώτη ματιά τις σπορ καταβολές του γαλλικού μοντέλου.
Κάτω από το καπό του ισχυρού Clio RS κρύβεται ένας 1.600αρης turbo κινητήρας, ο οποίος στην απλή έκδοση του RS αποδίδει 200 ίππους, ενώ ένα σκαλοπάτι πιο πάνω στην έκδοση Trophy, έρχεται με απόδοση 220 ίππων και εξάτμιση Akrapovic. Και στις δυο περιπτώσεις το μηχανικό σύνολο ολοκληρώνεται με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της γαλλικής μάρκας, το Clio RS facelift είναι το μόνο μοντέλο στην κατηγορία του το οποίο διατίθεται με τρία διαφορετικά setup ανάρτησης, κάτι που σημαίνει ότι ο αγοραστής μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε Sport, Cup και Trophy ρύθμιση, ανάλογα με τη χρήση την οποία θέλει να πραγματοποιήσει.
Στον τομέα των επιδόσεων το ανανεωμένο Clio RS Trophy εξοπλίζεται με πιο χαμηλή ανάρτηση κατά 20 χλστ. εμπρός και 10 χλστ. πίσω, ενώ κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 235 χλμ./ώρα.
Παράλληλα με το Clio RS facelift, παρουσιάστηκε και το Clio GT Line, που έρχεται προκειμένου να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των απλών εκδόσεων του Clio και των RS, με τους εξίσου «επιθετικούς» ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τις σπορ ζάντες αλουμινίου, τα μαρπιέ που πλησιάζουν εκείνα του RS και την νικελ απόληξη της εξάτμισης.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι τα μοντέλα θα κάνουν το επίσημο ντεμπούτο τους στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο, χωρίς να υπάρχουν πληροφορίες για το κόστος κτήσης τους επί ευρωπαϊκού εδάφους.