Αναποφάσιστη η Mitsubishi για την συνεργασία με την Renault
Η Mitsubishi κάνει δεύτερες σκέψεις για την επένδυση της στο τμήμα κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων της Renault.
«Συμπαίκτες» ψάχνει η Renault
Η Renault έχει αποφσίσει να χωρίσει το τμήμα ηλεκτροκίνησης με αυτό που κατασκευάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης σε δύο ξεχωριστές εταιρείες και βρίσκεται σε αναζήτηση κεφαλαίων από τους «συμμάχους» της και για τα δύο. Από την πλευρά της η Mitsubishi αποτελεί το τρίτο μέλος της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi που δημιουργήθηκε για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030, με στόχο να κάνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το ίδιο προσιτά στο κόστος απόκτησης, όσο και τα βενζινοκίνητα.
Το πρόβλημα με την μετοχική σύνθεση
Η Nissan βρίσκεται ακόμα σε διαβουλεύσεις για για την εμπλοκή της στην ανάπτυξη των ηλεκτροκίνητων μονάδων είτε μέσω μίας απευθείας επένδυσης, είτε με κάποιον άλλο τρόπο, ενώ η Mitsubishi είναι ακόμα αναποφάσιστη γιατί δεν είναι πλήρως σίγουρη ότι αυτή τη κίνηση την συμφέρει. Ο λόγος είναι ότι δεν είναι πλήρως κατανοητό το μετοχολόγιο μεταξύ των τριών εταιρειών. Αναφορικά, η Renault και η Nissan έχουν μετοχές η μία της άλλης. Παράλληλα, η Nissan έχει το πάνω χέρι μεταξύ των δύο ασιατικών μαρκών, αφού ενσωματώνει τη Mitsubishi ελέγχοντας το 34% των μετοχών της. Ωστόσο σύμφωνα με ανώνυμες πληροφορίες η Mitsubishi είναι πιθανό να αποκτήσει ένα μικρό ποσοστό μετοχών στον τμήμα ηλεκτροκίνησης, απλά για κρατήσει την συνεργασία της με την Renault.
H στάση αυτή της Mitsubishi ήρθε λίγο μετά την τοποθέτηση του διευθύνοντα συμβούλου της Renault, Luca de Meo, ότι η γαλλική μάρκα θα ελέγχει το 80% της αξίας των ηλεκτρικών οχημάτων της, ενώ ψάχνει για συνεργασίες για την κατασκευή μπαταριών, ηλεκτρικών κινητήρων και ηλεκτρονικών συστημάτων ισχύος.