Χάρη στον ακόμη πιο ακραίο σχεδιασμό του και τη νέα του επιλογή στα κινητήρια σύνολα, η Toyota θεωρεί πως το νέο C-HR θα είναι σε θέση να πετύχει ακόμη περισσότερες πωλήσεις.
Ακόμη πιο ακραίο σχεδιαστικά
Η Toyota παρήγαγε 10.000 αυτοκίνητα C-HR το μήνα αλλά θέλει το νούμερο αυτό να αυξηθεί στις 12.500 αυτοκίνητα. Πρώτο στοιχείο που την κάνει πεπεισμένη πως θα το πετύχει αυτό είναι πως ο σχεδιασμός της νέας γενιάς είναι ακόμη πιο ακραίος και φουτουριστικός από το τωρινό μοντέλο, κάτι που αναμένεται να προσελκύσει το νεανικό κοινό. Ταυτόχρονα, η Toyota αναφέρει πως το C-HR έχει παραδοσιακές διαστάσεις SUV και υπόσχεται πως αυτό το κάνει πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες του, εξαλείφοντας τα μειονεκτήματα της πρώτης γενιάς σε χώρους και αίσθηση, κυρίως σε ό,τι είχε να κάνει με τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα.
Ο Harold Patin, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού προϊόντων και μάρκετινγκ της Toyota Europe δήλωσε από την πλευρά του: «Το στυλ ήταν ο κορυφαίος λόγος αγοράς για το 55% των αγοραστών της πρώτης γενιάς C-HR, οπότε ήμασταν ακόμη πιο τολμηροί με τη δεύτερη γενιά, η οποία απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να ξεχωρίσουν και να εκφράσουν το δικό τους στυλ και αξίες».
H Plug-in έκδοση θα αυξήσει τις πωλήσεις του C-HR
Δεύτερο στοιχείο που χάρη σε αυτό η Toyota πιστεύει πως οι πωλήσεις του C-HR θα αυξηθούν, είναι το γεγονός πως η δεύτερη γενιά, εκτός από το ότι τροφοδοτείται από ένα υβριδικό σύνολο 140 ίππων (αντί για 122 και 184 άλογα), θα προσφέρεται πλέον και με Plug-in υβριδική έκδοση με 223 άλογα, η οποία αναμένεται πως θα αντλήσει μεγάλο ενδιαφέρον από τις εταιρείες. Η Toyota θεωρεί πως οι πωλήσεις του C-HR με το Plug-in σύνολο θα αντιπροσωπεύουν το 1/4 των συνολικών πωλήσεων που κάνει το μοντέλο στην καριέρα του.
Υψηλές προσδοκίες έχει η Toyota για το C-HR!
- Πιστεύει στην εξωγήινη σχεδίασή του
- Έχει πιο SUV χαρακτηριστικά
- Όπλο του το Plug-in υβριδικό σύνολο
Πώς θα τα πάει το νέο C-HR στην Ελλάδα;