Η BMW αποκάλυψε πως δουλεύει πάνω στην εξέλιξη και ανάπτυξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης, πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα της εποχής που θέλει την κατάργησή τους μέχρι το 2030.
Εκεί που οι περισσότεροι κατασκευαστές στρέφουν το βλέμμα τους στην ηλεκτροκίνηση, η βαυαρική εταιρία όχι μόνο εξελίσσει κινητήρες βενζίνης και diesel, αλλά μιλάει για νέους εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους κινητήρες καύσης.
Η BMW μέσω του επικεφαλής εξέλιξης, Frank Weber, δήλωσε πως θα συνεχίσουν ακόμα να στηρίζονται στην εξέλιξη των σύγχρονων κινητήρων εσωτερικής καύσης ώστε να μειώσουν αποτελεσματικά τις εκπομπές ρύπων στα επιβατικά αυτοκίνητα. Για το λόγο αυτό, οι Βαυαροί μηχανικοί δουλεύουν υπερωρίες πάνω στην δημιουργία μιας νέας γενιάς κινητήρων με 6 και 8 κυλίνδρους, οι οποίοι θα έχουν τις λιγότερες εκπομπές CO2 από ποτέ.
Επιπρόσθετα, ο Weber αναφέρθηκε πως εξέτασαν εκτενώς την λειτουργία της καύσης σε αυτούς τους κινητήρες, με στόχο να βρουν την χρυσή τομή μεταξύ απόδοσης και χαμηλών εκπομπών ρύπων, με την προσπάθειά τους να αποφέρει καρπούς. Αυτό που θα φέρει την "επανάσταση" είναι μία νέα τεχνολογία στην κυλινδροκεφαλή, η οποία θα αυξήσει αποτελεσματικότερα την καλύτερη καύση.
Κάπου εδώ, να προσθέσουμε πως με βάση τα λεγόμενα του επικεφαλής της εταιρείας, η BMW δεν θέλει να διχοτομήσει το κοινό της επιλέγοντας ανάμεσα σε κινητήρες καύσης και ηλεκτρικά μοτέρ. Ο βασικός στόχος των Βαυαρών είναι να προσφέρουν στην αγορά, τα πιο βιώσιμα και καθαρά αυτοκίνητα με σύγχρονες καινοτομίες, ανεξαρτήτως τύπου κίνησης και πως σκοπός είναι η μείωση των εκπομπών ρύπων και όχι η κατάργηση των θερμικών μοτέρ!
Και η BMW αντιστέκεται στην ηλεκτροκίνηση!
Σχολιάστε |
Copyright © 2025 - autoagora.gr