Citroen: «Τελειωμένα» τα SUV λόγω του ηλεκτρισμού
12/1/2023
Η αντίστροφη μέτρηση για τα SUV έχει ήδη αρχίσει σύμφωνα με τον CEO της Citroen, κ. Vincent Cobée.
Μεγάλη η «ποινή» αυτονομίας για τα ηλεκτρικά SUV
Το ότι «ο κόσμος των SUV είναι τελειωμένος» ακόμα και εάν οι αριθμοί δεν τον δικαιώνουν αυτή την στιγμή, υποστηρίζει ο επικεφαλής της Citroen, κ. Vincent Cobée. Ο ίδιος ανέφερε πως οι εταιρείες μέσα στα επόμενα χρόνια θα απομακρυνθούν από την παραγωγή ηλεκτρικών SUV καθώς, όπως δήλωσε: «Σε ένα ηλεκτρικό, εάν η αεροδυναμική του είναι κακή, τότε το πέναλτι στο κομμάτι της αυτονομίας είναι τεράστιο. Μπορεί να χάσεις ακόμη και 50 χιλιόμετρα αυτονομίας».
Ο Cobée θεωρεί πως οι εταιρείες θα αρχίσουν να περιορίζουν το βάρος των ηλεκτρικών και το μέγεθος των μπαταριών τους λόγω της υψηλότερης φορολογίας που αυτές θα έχουν. Η Γαλλία είναι μία από τις χώρες που φημολογείται πως θα φορολογήσει τα ηλεκτρικά ανάλογα με τις μπαταρίες που αυτά θα έχουν.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Αρνητικά προκατειλημμένος ο κόσμος - Έχουν γίνει πιο βαριά τα αυτοκίνητα
Ο Cobée πιστεύει πως τα SUV έχουν πλέον χάσει την λάμψη τους και πως ο κόσμος αρνητικά προκατειλημμένος απέναντί τους, με τον ίδιο να αναφέρει: «Πέντε χρόνια πριν, εάν έμενες σε μια μεγάλη πόλη και μετέφερες τα παιδιά σου με ένα μεγάλο SUV, ήσουν ένας σημαντικός άνδρας. Τώρα, εάν κάνεις το ίδιο, θεωρείσαι τρομοκράτης».
Μια ακόμη σημαντική αιτία που θα φέρει το τέλος των SUV είναι, σύμφωνα με τον Cobée το μεγάλο τους βάρος. «Το 1970 ένα αυτοκίνητο ζύγιζε 700 κιλά. Σήμερα, ο μέσος όρος είναι 1.300 κιλά. Αύριο ο μέσος όρος θα είναι δύο τόνοι. Χρησιμοποιούμε τριπλάσια υλικά για την ίδια υπηρεσία, μόνο και μόνο για να είμαστε «πράσινοι».
Στα ηλεκτρικά με μικρές μπαταρίες επενδύει η Citroen
H Citroen επικεντρώνεται στο να παράγει ηλεκτρικά με μπαταρίες χωρητικότητας περίπου 50 kWh και όχι τυχαία. Ο επικεφαλής της γαλλικής μάρκας, θεωρεί πως παρά το ρίσκο που υπάρχει στο να μην προσφέρει η μάρκα αυτοκίνητα που αυτή την στιγμή δεν αρέσουν στον κόσμο, το πρόβλημα θα είναι μεγαλύτερο για όσες εταιρείες δεν αντιληφθούν το πρόβλημα που θα υπάρχει στο μέλλον με τα ηλεκτρικά SUV. Ο ίδιος αναφέρει: ««Εάν επιμένουμε με τα «SUV κουτιά» μέχρι το 2030 και ανακαλύψουμε πως δεν έχουμε πελάτες, τότε η προσγείωση θα είναι οδυνηρή. Δεν θες να είσαι ο τελευταίος που θα βγει από την πίστα».
Μεγάλη η «ποινή» αυτονομίας για τα ηλεκτρικά SUV
Αρνητικά προκατειλημμένος ο κόσμος
Έχουν γίνει πιο βαριά τα αυτοκίνητα
Στα ηλεκτρικά με μικρές μπαταρίες επενδύει η Citroen
Θα σας πειράξει αν αφανιστούν τα SUV λόγω της επικράτησης του ηλεκτρισμού; Σε ποια κατηγορία λέτε να στραφούν αυτοί που τώρα προτιμούν τα SUV;