Παρουσιάστηκε η νέα εκδοχή του Opel Corsa OPC, που παραμένει 1.600άρι, αλλά γίνεται πιο ισχυρό κατά 15 ίππους, έχοντας πλέον απόδοση 207 αλόγων, που του επιτρέπει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ.
Αποκαλύφθηκε τελικά το νέο Opel Corsa OPC, του οποίου η ισχύς αυξήθηκε κατά 15 ίππους σε σχέση με την προηγούμενή του γενιά, φτάνοντας στους 207. Η ροπή του turbo συνόλου των 1,6 λίτρων ανέρχεται σε 245 Nm και είναι διαθέσιμη ανάμεσα στις 1.900 και 5.800 σ.α.λ., ενώ μέσω της λειτουργίας overboost η πιο πάνω τιμή αυξάνεται όταν είναι απαραίτητο στα 280 Nm. Έτσι, το νέο Corsa OPC κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 230 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ η Opel ανακοινώνει μέση κατανάλωση βενζίνης 7,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 της τάξης των 174 γρ./χλμ.
Το νέο Corsa OPC διαθέτει σπορ σασί τεχνολογίας Frequency Selective Damping (FSD), μέσω της οποίας βρίσκεται η ιδανική σχέση ανάμεσα στην σπορ συμπεριφορά και στην άνεση. Η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ., ενώ η Opel έχει τοποθετήσει ένα πιο άμεσο τιμόνι. Τα φρένα είναι τηςOPC, με τους μπροστά δίσκους να έχουν διάμετρο 308 χλστ.
Για όσους επιθυμούν περισσότερα, η Opel προσφέρει και το πακέτο Corsa OPC Performance Package, το οποίο περιλαμβάνει ένα μηχανικό πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό της Drexler, τροχούς 18 ιντσών, ακόμα πιο σπορ ρύθμιση στο σασί, αλλά και φρένα της Brembo με δίσκους 330 χλστ. στον μπροστά άξονα.
Αισθητικά, τώρα, το νέο Corsa OPC ξεχωρίζει μέσω του «επιθετικού» του body kit, των νέων προφυλακτήρων, των αλουμινένιων πλαισίων στους προβολείς ομίχλης, του αεραγωγού του καπό, της μεγάλης αεροτομής οροφής και της διπλής απόληξης της εξάτμισης στον διαχύτη, που φέρει την υπογραφή τηςRemus.
Στο εσωτερικό, κυριαρχούν τα bucket καθίσματα της Recaro, ενώ το μάτι πέφτει επίσης στο δερμάτινο flat-bottomed τιμόνι, στον επιλογέα OPC, στα σπορ πεντάλ και στα όργανα σχεδίασης OPC.