Το VW Scirocco GT 24 των 377 ίππων, φτιάχτηκε στην Ελλάδα από την APR Greece, το εδώ παρακλάδι δηλαδή του γνωστού βελτιωτικού οίκου που ασχολείται με τα μοντέλα του Group VAG.
Στο εξωτερικό, την παράσταση κλέβει το μυώδες ανθακονημάτινο bodykit, με άκρως επιθετικό σχεδιασμό, το οποίο αποτελείται από σπόιλερ στο εμπρός μέρος, καπό με μεγάλους αεραγωγούς, πλαϊνά μαρσπιέ και τέλος, την επιβλητική αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία σε ύψος βρίσκεται πιο ψηλά από την οροφή, προσθέτοντας ισχυρές κάθετες δυνάμεις στο αμάξωμα του «καυτού» Scirocco. Το «άγριο» εξωτερικό έρχονται να συμπληρώσουν οι Vossen CV7 ζάντες 20 ιντσών που φιλοξενούν ελαστικά διαστάσεων 285/25 γύρω τους.
Όσους δεν έπεισε η εξωτερική εμφάνιση του VW Scirocco της APR Ελλάδος, το εσωτερικό έρχεται να ολοκληρώσει τον αγωνιστικό χαρακτήρα του project, με τις ευκολίες και τις ανέσεις του εργοστασιακού μοντέλου να έχουν βρει τον δρόμο της εξόδου. Το μόνο που βρίσκεται στη θέση του είναι ο πίνακας οργάνων, ενώ όλα τα υπόλοιπα μέρη της καμπίνας, είτε έχουν ξηλωθεί, είτε έχουν τροποποιηθεί ριζικά. Πλέον την καμπίνα του Scirocco κοσμεί το κόκκινου χρώματος roll-cage, το αγωνιστικό τιμόνι OMP, τα bucket καθίσματα με ζώνες 5 σημείων της OMP και τέλος, κάποια επιπλέον όργανα εποπτείας των ζωτικών λειτουργιών του αυτοκινήτου.
Περνώντας στο πιο ενδιαφέρον κομμάτι, που δεν είναι άλλο από το μηχανοστάσιο του βελτιωμένου γερμανικού hothatch, συναντάμε τον υπετροφοδοτούμενο TSI κινητήρα των 2,0 λτ. Με το που πάτησε τα… ελαστικά του στον βελτιωτικό οίκο, τοποθετήθηκε το K04 kit της APR, με μεγαλύτερο intercooler, νέα εισαγωγή αέρα, χυτό downpipe και αναβαθμισμένο σύστημα εξάτμισης με νίκελ απολήξεις. Αυτές οι βελτιώσεις είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της απόδοσης του Scirocco στα 377 άλογα με 516 Nm ροπής.
Για την μέγιστη σταθερότητα του Scirocco, μιας και βελτιώθηκε ως «πιστάδικο» , προστέθηκαν ρυθμιζόμενες coilover αναρτήσεις, με νέες αντιστρεπτικές, ενώ σε ότι αφορά το σύστημα πέδησης, χρησιμοποιήθηκαν δισκόπλακες 360 χλστ. μπροστά και 310 χλστ. πίσω.