Ο Petter Solberg θα χρησιμοποιήσει ως βάση του φετινού του “όπλου” στο Rallycross το Polo που εξέλιξε η Volkswagen για το φετινό WRC αλλά δε χρησιμοποίησε ποτέ.
Η Volkswagen ξόδεψε απίστευτα ποσά για την εξέλιξη του νέου Polo για το WRC αλλά τελικά δεν έτρεξε ούτε ένα μέτρο. Η FIA δε δέχτηκε να ομολογκάρει το αυτοκίνητο ούτε για χρήση από ιδιώτες αλλά τελικά φαίνεται ότι όλη αυτή η προσπάθεια δε θα πάει εντελώς χαμένη καθώς κάποια τμήματα θα χρησιμοποιηθούν στο αυτοκίνητο με το οποίο θα συμμετάσχει στο Rallycross ο Petter Solberg φέτος, το POLO GTI RX.
Βέβαια, δεν ξέρουμε τι ποσοστό του αυτοκινήτου θα χρησιμοποιηθεί αλλά ξέρουμε ότι θα το αναλάβει η ίδια ομάδα που αποτελούσε τη Volkswagen Motorsport και η οποία κατέκτησε τέσσερα συνεχόμενα πρωταθλήματα.
Φυσικά οι παράμετροι είναι λίγο διαφορετικοί καθώς αντί για τον 1.6 λτ. με όριο τα 380 άλογα εδώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί κινητήρας 2.0 λτ. με απόδοση μέχρι 570 ίππους. Το αποτέλεσμα είναι ότι το 0-100 χλμ./ ώρα γίνεται σε 1.9 δλ. Δεν απορούμε γιατί αποκαλούνται supercars. Επειδή, όμως, είναι φτιαγμένα για τρελές επιταχύνσεις και όχι για μεγάλες τελικές, δε θα πηγαίνει πάνω από 200 χλμ./ώρα. Φυσικά, ο Solberg έχει τα φόντα να πάει τα μέγιστα από το αυτοκίνητο ειδικά από τη στιγμή που θα υποστηρίζεται από εργοστασιακή ομάδα.
¶λλωστε εκτός από τον παγκόσμιο τίτλο στο WRC το 2003, κατέκτησε το πρωτάθλημα και στις δύο πρώτες χρονιές του Rallycross, το 2014 και το 2015 με ένα τροποποιημένο Citroen DS3. Ο ανταγωνισμός, ωστόσο, θα είναι έντονος καθώς σε αυτόν περιλαμβάνονται αυτοκίνητα όπως Audi S1, Ford Focus RS, και Fiesta ST, Kia Rio και Peugeot 208, τα οποία θα οδηγούνται από ταλέντα όπως ο περσινός πρωταθλητής Mattias Ekström, ο εννέα φορές πρωταθλητής του WRC, Sébastien Loeb, και ο Αμερικανός superstar, Ken Block.