autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
2 φωτογραφίες »

Επίσημo: Ηλεκτρικό Renault 5 μέσα στο 2022

8/9/2021

Το κλασικό Renault 5 είναι αδιαμφισβητητα ένα από τα πιο αγαπημένα μοντέλα της γαλλικής εταιρίας. Το ιδιαίτερα αγαπητό μοντέλο πόλης, έχει βέβαια και ένα δαφνοστεφανωμένο με νίκες παρελθόν στο παγκόσμιο πρωταθλημα rally, πράγμα έκανε και τις γρήγορες εκδόσεις να κάνουν την εμφάνισή τους. Με οδηγό το παρελθον η Renault φέρνει το ηλεκτρικό πεντάρι στην νέα εποχή.

Επιβεβαιώθηκε λοιπόν ότι το πρωτότυπο του Renault 5  που είχαμε δει στις αρχές της χρονιάς θα μπει τελικά στη γραμμή παραγωγής και περιμένουμε να το δούμε διαθέσιμο για αγορά μέσα στο 2022. Η ανακοίνωση έγινε στο σαλόνι αυτοκινήτου του Μονάχου, όπου μπορεί να μην πήραμε επιπλέον πληροφορίες για το μοντέλο παραγωγής, η εταιρεία όμως φρόντισε να το βάλει δίπλα στο κλασικό Renault 5 έτσι ώστε να γίνει εμφανές το χρονικό διάστημα το οποίο φαίνεται να είναι ενεργό το συγκεκριμένο μοντέλο.


Η εταιρεία φρόντισε να βάλει το νέο Renault 5 δίπλα στο κλασικό Renault 5, κάνοντας τον συσχετισμό ακόμα πιο εμφανή

Η εταιρεία φρόντισε να βάλει το νέο Renault 5 δίπλα στο κλασικό Renault 5, κάνοντας τον συσχετισμό ακόμα πιο εμφανή

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Με την αφορμή την συμπλήρωση λοιπόν 50 χρονών από το πρώτο Renault 5, στην έκθεση του Μονάχου, βλέπουμε ένα πορτοκάλι TL, ένα μαύρο le car van, ένα γαλάζιο ηλεκτρικό και ένα σαμπανιζέ ΤΧ, όλα κλασικά πεντάρια δίπλα απο τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Εμφανές είναι ότι το καινούργιο αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις έχοντας όμως το σχεδιαστικό του χαρακτήρα να παραμένει σε γενικές γραμμές ο ίδιος. 

Η στρατηγική εξηλεκτρισμού της Renault, την οποία η εταιρεία ονομάζει Renaulution, κάνοντας λογοπαίγνιο με τις λέξεις Renault και solution, θα μπορούσε να μεταφραστεί στα ελληνικά σαν Renault-λύση και στόχος είναι να φέρει στις αγορές επτά νέα Ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2025, με το πρώτο από αυτά να είναι το Renault Megane e-tech.

Το νέο Renault 5 θα κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευαζόταν και το πρώτο πεντάρι ενώ στόχος της εταιρείας είναι η κατασκευή 400.000 ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως βασισμένων στην πλατφόρμα CMF-B που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα όπως το Dacia sandero. 
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε