autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Έχει ξεφύγει η κατάσταση με τα ραντεβού στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία;

Έχει ξεφύγει η κατάσταση με τα ραντεβού στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία;

19/6/2024

Η υποστελέχωση και ο φόρτος εργασίας δημιουργούν μεγάλες καθυστερήσεις
Σε πολλές περιπτώσεις, έως και ένα μήνα μετά οι κοντινότερες ημερομηνίες
Σχεδόν αναρμόδιοι για βλάβη στο ηχοσύστημα, δήλωσαν από αντιπροσωπεία!
Το πρόβλημα από τα εξουσιοδοτημένα μεταφέρεται στα εξειδικευμένα

Η υποστελέχωση και ο φόρτος εργασίας δημιουργούν μεγάλες καθυστερήσεις

Ζούμε σε μια εποχή όπου η εξειδικευμένη τεχνική εργασία είναι περιζήτητη, με ειδικότητες όπως αυτή του μηχανικού αυτοκινήτων βρίσκεται σε περίοπτη θέση στη σχετική λίστα. Για να εργαστεί μάλιστα κάποιος ως μηχανικός σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και προκειμένου να αποκτήσει τη σχετική εξειδίκευση σε μια συγκεκριμένη μάρκα, χρειάζεται πολλές φορές να ακολουθήσει ειδική εκπαίδευση και απόκτηση πιστοποίησης. Τα παραπάνω δεδομένα, έχουν οδηγήσει στο να είναι αυτή τη στιγμή υποστελεχωμένες πολλές επιχειρήσεις του κλάδου των επίσημων επισκευαστών. Ο συνδυασμός των αυξημένων πωλήσεων αυτοκινήτων που πραγματοποιούνται πλέον στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα, με το συνήθη φόρτο εργασίας που παρατηρείται -ειδικά τους θερινούς μήνες - έχουν οδηγήσει σε μεγάλες καθυστερήσεις στα ραντεβού για service.

Σε πολλές περιπτώσεις, έως και ένα μήνα μετά οι κοντινότερες ημερομηνίες

Πολύ συχνά μάλιστα, τα διαθέσιμα ραντεβού που υπάρχουν, είναι για μακρινές ημερομηνίες - έως και ένα μήνα αργότερα - και το γεγονός αυτό οδηγεί πολλούς ιδιοκτήτες σε προβληματισμό. Ειδικά για τις περιπτώσεις που το αυτοκίνητο κινδυνεύει να  ακινητοποιηθεί από βλάβη και δεν θα μπορεί άμεσα να χρησιμοποιηθεί από τον ιδιοκτήτη του αν δεν επισκευαστεί, τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα. Αν προσθέσουμε σε όλο αυτό το σκηνικό και τις συχνές καθυστερήσεις ανταλλακτικών που υπάρχουν σε κάποιες περιπτώσεις, τότε καταλαβαίνουμε ότι ...η κατάσταση είναι δύσκολη.

Σχεδόν αναρμόδιοι για βλάβη στο ηχοσύστημα, δήλωσαν από αντιπροσωπεία!

Προσφάτως μάλιστα, τύχαμε σε περίπτωση όπου ο υπεύθυνος συνεργείου αντιπροσωπείας, δήλωσε από το τηλέφωνο σχεδόν...αναρμόδιος για επισκευή εργοστασιακού ηχοσυστήματος, προκειμένου να αποφύγει - προφανώς λόγω μεγάλου φόρτου - ένα ακόμη ραντεβού στο συνεργείο του. Το περιστατικό αυτό είναι ενδεικτικό της πίεσης που ασκείται στα συνεργεία και το οποίο είναι επακόλουθο των δυσμενών συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί τον τελευταίο καιρό, όπως αναφέραμε παραπάνω.

Το πρόβλημα από τα εξουσιοδοτημένα μεταφέρεται στα εξειδικευμένα

Καθώς κανένας δεν είναι διατεθειμένος να περιμένει πάνω από ένα μήνα για να κάνει service στο αυτοκίνητου του, απευθύνεται σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο. Αυτό έχει ήδη ξεκινήσει να δημιουργεί υπερφόρτωση και το πρόβλημα μεγαλώνει. Βέβαια στα εξειδικευμένα συνεργεία, για να κερδίσουν πελατεία από τα εξουσιοδοτημένα, είναι διατεθειμένοι να δουλεύουν ως αργά κάθε μέρα ή να ανοίγουν Σάββατα ή ακόμη και Κυριακές για να μπορέσουν να έχουν ικανοποιημένους τους νέους πελάτες που τους έρχονται από τα επίσημα συνεργεία.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε