Η DS θέλει να φτάσει στο επίπεδο των Rolls-Royce και Bentley!
Ο επικεφαλής σχεδίασης μίλησε για το όραμα της μάρκας
«Θέλουμε να γίνουμε η Louis Vuitton των αυτοκινήτων», είπε
«Μπορεί να πάρει πάνω από 20 χρόνια, αλλά θέλουμε να γίνουμε πάνω από premium»
«Το εσωτερικό του Νο 8 είναι περισσότερο Bentley, παρά Audi», ανέφερε
«Θέλουμε να γίνουμε η Louis Vuitton των αυτοκινήτων», είπε
Να ανεβάσει ακόμα περισσότερο το επίπεδο πολυτέλειας των αυτοκινήτων της θέλει η DS, η οποία έχει ως μακροπρόθεσμο στόχο να φτάσει να ανταγωνίζεται μάρκες όπως οι Rolls-Royce και Bentley. Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της μάρκας, Thierry Métroz, ο οποίος χαρακτηριστικά είπε πως το όνειρο της γαλλικής μάρκας της Stellantis, είναι να γίνει η «Louis Vuitton» της αυτοκινητοβιομηχανίας.
«Μπορεί να πάρει πάνω από 20 χρόνια, αλλά θέλουμε να γίνουμε πάνω από premium»
Η νέα ναυαρχίδα της DS, το Νο 8 πραγματοποίησε το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών και επί τη ευκαιρία οι δημοσιογράφοι που βρέθηκαν εκεί έκαναν κάποιες ερωτήσεις στον Métroz, αναφορικά με την πορεία της εταιρείας στο μέλλον και την κατηγοριοποίηση των αυτοκινήτων της . «Είμαστε premium τώρα, αλλά η αποστολή μας είναι να είμαστε κάτι περισσότερο από premium. Θα θέλαμε να αγγίξουμε την αίσθηση πολυτέλειας. Είναι πολλή η δουλειά που πρέπει να γίνει μέχρι να φτάσουμε εκεί, καθώς η μάρκα είναι πολύ νέα. Την λανσάραμε το 2014 και πιθανότατα χρειάζονται περισσότερα από 10 χρόνια, ίσως 20 χρόνια ή και περισσότερα για να έχουμε τη θέση μιας μάρκας πολυτελών αυτοκινήτων», είπε αρχικά ο Métroz.
Αν και υπάρχουν πολλές δυσκολίες, οι άνθρωποι της DS πιστεύουν πως μπορούν να πετύχουν, με τον Métroz να σημειώνει πως για να γίνει αυτό θα: «Πρέπει να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι στην ποιότητα των λεπτομερειών».
«Το εσωτερικό του Νο 8 είναι περισσότερο Bentley, παρά Audi»
Ο Métroz σημείωσε ότι το Νο 8 εμπνεύστηκε από τη Bentley στο εσωτερικό του, το οποίο χαρακτήρισε αρκετά πολυτελές και στη συνέχεια έκανε τη σύγκριση με άλλες μάρκες. «Σε σύγκριση με τους Γερμανούς ανταγωνιστές μας, έχει να κάνει με την ποιότητα των υλικών και τις λεπτομέρειες του εσωτερικού. Προσφέρει μια... γεύση πολυτελείας. Το εσωτερικό μοιάζει περισσότερο με Bentley. Δεν είναι Bentley, φυσικά, αλλά είναι περισσότερο Bentley ή Rolls-Royce παρά Audi ή Volkswagen».
Η DS έχει ως πρώτο της μέλημα την πολυτέλεια και όχι τις πωλήσεις
Ο Métroz ρωτήθηκε και για τον στόχο που έχουν θέσει για τον όγκο πωλήσεων του Νο 8 και την ανάγκη που υπάρχει για όσο το δυνατόν περισσότερες πωλήσεις, όπως όλες οι μάρκες άλλωστε και εκείνος απάντησε: «Κανένας στόχος όγκου πωλήσεων δεν έχει τεθεί για το Νο8. Αντίθετα, ο στόχος μας είναι να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο πολύ καλής ποιότητας με μια πραγματικά ωραία σχεδίαση, εστιασμένο στην ποιότητα του εσωτερικού.
Πρέπει να πουλάμε αυτοκίνητα, όπως κάθε μάρκα, αλλά ο στόχος μας δεν είναι να πουλήσουμε πολλά αυτοκίνητα σε όγκο, προτιμάμε να ενισχύσουμε τη θέση της μάρκας ως προς την πολυτέλεια», κατέληξε.