Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Η Team Peugeot Total Energies πηγαίνει στην Ιαπωνία
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Team Peugeot Total Energies πηγαίνει στην Ιαπωνία

9/9/2022

Έχοντας κάνει το ανταγωνιστικό της ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA με το νέο PEUGEOT 9X8 στις 10 Ιουλίου στη Monza της Ιταλίας, η γαλλική ομάδα ταξιδεύει στην Ιαπωνία και στο διάσημο Fuji Speedway για μια δεύτερη εξάωρη αναμέτρηση στις 11 Σεπτεμβρίου, με τα πληρώματα #93 και #94 πρόθυμα να συνεχίσουν εκπαίδευσή τους σε αγωνιστικές συνθήκες.

Από τη Monza στο Fuji

Στις 10 Ιουλίου, γράφτηκε η αρχή ενός νέου κεφαλαίου στην ένδοξη ιστορία των αγώνων αντοχής της PEUGEOT, όταν το 9X8 Le Mans Hypercar (LMH) της εταιρείας έκανε την παρθενική του δημόσια εμφάνιση στην Ιταλία.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

«Χρειαζόμασταν αυτόν τον πρώτο αγώνα»

«Χρειαζόμασταν αυτόν τον πρώτο αγώνα», παρατηρεί ο τεχνικός διευθυντής της Peugeot Sport, Olivier Jansonnie. Είχαμε πετύχει όσα περισσότερα μπορούσαμε στις δοκιμές, οπότε, για να ενισχύσουμε τις προετοιμασίες και την ανάπτυξή μας, είχε έρθει η ώρα να ανταγωνιστούμε άμεσα με τους αντιπάλους μας σε ένα πραγματικό περιβάλλον ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου».

Έχοντας ενθαρρυνθεί από τις δυνατότητες ενός αυτοκινήτου του οποίου η πιστοποίηση (homologation) έχει πλέον καθοριστεί (που σημαίνει ότι τυχόν περαιτέρω τροποποιήσεις θα είναι αυστηρά περιορισμένες και ρυθμισμένες), τα δύο πληρώματα μπόρεσαν να εγκλιματιστούν στους αγώνες έναντι άλλων μονοθέσιων και να συγκρίνουν το 9X8 με τα άλλα hypercars του πρωταθλήματος.

«Συλλέξαμε πολλές πληροφορίες για το μονοθέσιο και την ομάδα. Αντιμετωπίσαμε επίσης μερικά προβλήματα που δεν είχαμε αντιμετωπίσει προηγουμένως στις δοκιμές, μερικά από τα οποία μπορέσαμε να διορθώσουμε επί τόπου, άλλα για τα οποία συνεχίζουμε να εργαζόμαστε μετά από τη Monza. Αυτή είναι μια δοκιμασμένη διαδικασία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σε αυτό το πρώιμο στάδιο, πρέπει να σημειωθεί ότι επικεντρωνόμαστε περισσότερο στην αξιοπιστία και τις επιδόσεις παρά στη βελτίωση στρατηγικών για τους αγώνες. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό για ένα τέτοιο νέο project, απέναντι σε αντιπάλους που σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν περισσότερα από δέκα χρόνια εμπειρίας στον χώρο. Είμαστε όλοι άκρως ανταγωνιστικοί εδώ στην Team Peugeot Total Energies και αναγνωρίζουμε ότι τόσο το μονοθέσιο όσο και η ομάδα έχουν περιθώρια σημαντικής βελτίωσης. Ωστόσο δεν έχουμε ακόμη αντιμετωπίσει προβλήματα που δεν έχουμε μπορέσει να επιλύσουμε, οπότε αυτό είναι πολύ θετικό».

Απογοητευμένος που η Team Peugeot Total Energies δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί πλήρως τη δεκάλεπτη προκριματική περίοδο στην Ιταλία για να δείξει σωστά τις δυνατότητες του PEUGEOT 9X8, ο Olivier Jansonnie έχει προχωρήσει σε ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες με την ομάδα του προκειμένου να βελτιστοποιήσει τη δουλειά της στο αυτοκίνητο με τον χρόνο να μετρά αντίστροφα. Επικεντρώθηκε ιδιαίτερα σε αυτήν την πτυχή κατά τη διάρκεια δύο ιδιωτικών δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ Monza και Fuji. «Στην Ιαπωνία, θα ανακαλύψουμε την πίστα για πρώτη φορά, επομένως πρέπει να βεβαιωθούμε ότι μεγιστοποιούμε την γνώση κάθε δοκιμαστικού εντός του circuit από την Παρασκευή το πρωί έως το απόγευμα της Κυριακής», υπογραμμίζει.
 

Στην προετοιμασία για τις χαρακτηριστικές προκλήσεις του Fuji

Το 6 Hours of Fuji – 5ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής 2022 της FIA και η δεύτερη εμφάνιση της σεζόν για την Team Peugeot Total Energies – αποτελεί μια εντελώς διαφορετική πρόκληση από τη Monza για διάφορους λόγους – μια σκέψη που είναι σημαντική για τον Olivier Jansonnie και την ομάδα του : «Για αγώνες αντοχής όπως αυτός, πρέπει να προσαρμόσουμε τις διαδικασίες μας, επειδή δεν έχουμε τις ίδιες εγκαταστάσεις στη διάθεσή μας – όπως αυτοκινούμενα και φορτηγά – όπως όταν αγωνιζόμαστε στην Ευρώπη».

Ο απρόβλεπτος καιρός του circuit και της περιοχής - με πιθανές ισχυρές και παρατεταμένες βροχοπτώσεις - είναι περαιτέρω άγνωστα στοιχεία για την Team Peugeot TotalEnergies, αν και όχι για ολόκληρη την ομάδα. Μερικοί από τους οδηγούς της έχουν αγωνιστεί στο Fuji στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένων των Jean-Éric Vergne και Gustavo Menezes, ενώ ο Loïc Duval και ο James Rossiter πέρασαν ένα μέρος της καριέρας τους με βάση την Ιαπωνία. Τα οφέλη αυτής της εμπειρίας θα συμπληρώσουν τα δεδομένα που έχουν ήδη αποκτήσει τα πληρώματα και οι μηχανικοί από τις ώρες δουλειάς στον προσομοιωτή καθώς προσπαθούν να προετοιμαστούν όσο το δυνατόν καλύτερα για τις μοναδικές απαιτήσεις αυτής της εμβληματικής ιαπωνικής πίστας.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε