autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) φέρνει ενθουσιασμό στην Nissan
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) φέρνει ενθουσιασμό στην Nissan

2/2/2022

Το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, ως μία από τις πολλές εξελίξεις της Nissan, ενισχύει την ικανοποίηση των πελατών της.

Τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο έξυπνα, πιο συνδεδεμένα, πιο προηγμένα, μέρα με τη μέρα. Νέες  τεχνολογίες αιχμής, καθώς και εξοπλιστικές επιλογές, προστίθενται σε μια ήδη εκτεταμένη γκάμα τυποποιημένων χαρακτηριστικών. 

Όπως γίνεται αντιληπτό, ο αριθμός των λεπτομερών ποιοτικών ελέγχων που απαιτούνται για τον έλεγχο κάθε οχήματος, των τυπικών χαρακτηριστικών και των επιλογών του σε μια πολυσύχναστη γραμμή παραγωγής, παρουσιάζει προκλήσεις. 

Ωστόσο, η ταχεία διαφοροποίηση και ψηφιοποίηση όλων των συστημάτων παραγωγής, όχι μόνο αυτών που χρησιμοποιούνται στην αυτοκινητοβιομηχανία, προωθεί την καινοτομία και παρέχει νέες ευκαιρίες για την παροχή προστιθέμενης αξίας στον πελάτη. 

Στη Nissan, οι προσπάθειες kaizen σε όλο το εύρος της εταιρείας (πρόκειται για την  Ιαπωνική βιομηχανική φιλοσοφία της συνεχούς, ολιστικής βελτίωσης) οδηγούν στην ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών παραγωγής και επιθεώρησης. Αυτές οι τεχνολογίες όχι μόνο θα συμβάλουν στη διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών, αλλά θα δημιουργήσουν επίσης ένα πιο άνετο και αποτελεσματικό περιβάλλον παραγωγής για τους εργαζόμενους της Nissan. 

Σύστημα αξιολόγησης τεχνητής νοημοσύνης :  μια γεύση από το τι είναι δυνατό 

Με επικεφαλής τον  Yoshinori Sato, μια ομάδα μηχανικών της Nissan εργάζεται, από το 2018, πάνω σε τρόπους εισαγωγής τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης αιχμής στην κατασκευή αυτοκινήτων στην Ιαπωνία. 

Ως αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών,  ένας σαρωτής επιθεώρησης, ικανός να αξιολογεί διάφορα ανταλλακτικά αυτοκινήτων με βαθμό ακρίβειας 99,995%, τέθηκε σε λειτουργία στο εργοστάσιο Oppama της Nissan, στην Περιφέρεια  της Kanagawa, τον περασμένο χρόνο. Χρησιμοποιεί μηχανική εκμάθηση για να αξιολογήσει νέες εικόνες, σε σχέση με τα αποθηκευμένα δεδομένα, λαμβάνοντας στην συνέχεια  έξυπνες αποφάσεις ποιοτικού ελέγχου. 

«Το βλέπουμε τώρα ως έναν τρόπο που θα μας βοηθήσει να εκτελέσουμε ορισμένες εργασίες», είπε ο Sato. «Αλλά όταν εκμεταλλευτούμε τις πρόσθετες δυνατότητες που δημιουργεί ο συνδυασμός της τεχνολογίας με τη ρομποτική, αποκαλύπτεται ένα εντελώς νέο επίπεδο δυνατοτήτων. Ορισμένες σωματικά απαιτητικές ή αγχωτικές εργασίες, πέρα από την αναγνώριση εικόνας, θα μπορούσαν ενδεχομένως να μηχανοποιηθούν και να λειτουργήσουν μέσω τεχνητής νοημοσύνης». 

Ο Seiji Furuta, ειδικός συντήρησης παραγωγής στην ομάδα του Sato, τόνισε τα οφέλη για τους πελάτες της Nissan, λέγοντας ότι «με αυτήν την τεχνολογία, είμαστε σε θέση να επιτύχουμε σχεδόν 100 τοις εκατό ακρίβεια στη διαδικασία της επιθεώρησης, βοηθώντας να διασφαλίσουμε ότι ο πελάτης παίρνει ακριβώς αυτό που παρήγγειλε.» 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε