Φέτος αναμένεται να παρουσιαστεί η νέα, 2η, γενιά της BMW X1, η οποία θα είναι προσθιοκίνητη, σημαντικά αλλαγμένη αισθητικά, ενώ θα εξοπλίζεται με 3κύλινδρα και 4κύλινδρα turbo μοτέρ 1,5 και 2,0 λτ.
Η δεύτερη γενιά της X1 θα έλθει φέτος για να ανταγωνιστεί τους νεότερους «παίχτες» της compact premium κατηγορίας των crossover όπως π.χ. τηMercedes GLA. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο νέο μοντέλο επικεντρώνεται στη νέα πλατφόρμα που θα φέρει, η οποία και θα εντάξει την X1 στη νέα, προσθιοκίνητη εποχή της BMW. Πρόκειται για το ίδιο πάτωμα με αυτό τηςBMW Σειρά 2 Active Tourer, καταγωγής MΙΝΙ (πλατφόρμα UKL), που θα συνδυάσει απόδοση και οικονομία. Σε αυτό το μοτίβο θα έλθουν και οι κινητήρες, με νέα μοτέρ 3 κυλίνδρων 1,5 λίτρων diesel και βενζίνης (116 & 136 PS), αλλά και επίσης νέους 4κύλινδρους diesel και βενζίνης στα 2,0 λτ. (150 & 231 PS).
Σχεδιαστικά, η νέα Χ1 θα ακολουθήσει έναν νέο δρόμο, σύμφωνο με αυτόν των νεότερων BMW. Πλέον, το μακρύ χαρακτηριστικό καπό δεν υφίσταται και η καμπίνα έχει έρθει προς τα εμπρός, χωρίς να θυμίζει έτσι η εμφάνιση το παρελθόν της X1, αλλά μία σύγχρονη X3. Έτσι, όπως φαίνεται και από τις ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες, στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί το φουσκωμένο καπό και τα LED φώτα ημέρας, στο πλάι το έντονο νεύρο που υπάρχει και στην υπάρχουσα Σειρά 1 τονίζει το δυναμισμό, ενώ στο πίσω μέρος αναμένουμε, πέραν της λεπτεπίλεπτης συνολικής σχεδίασης, την παρουσία αεροτομής που «αγκαλιάζει» και το πλαϊνό μέρος του παρμπρίζ.