autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Αυξημένες δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησης χάρη στην τετρακίνηση.

Τα μικρά υδάτινα εμπόδια δεν σταματούν το Jeep Renegade.

Ο 1,4 Multiair κινητήρας αποδίδει 170 ίππους και 250 Nm ροπής.

Το εσωτερικό είναι ποιοτικό, έχει καλό φινίρισμα και διαθέτει αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα.

Από αυτόν το περιστροφικό διακόπτη ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα τέσσερα διαθέσιμα προγράμματα, Auto, Snow, Mud, Sand.

Jeep Renegade 1,4 Multiair2 170 PS 4WD

10/12/2015

Πάει παντού! Το Jeep Renegade εφοδιάζεται με την ισχυρή έκδοση του 1,4 Multiair κινητήρα, που αποδίδει 170 ίππους, με σύστημα τετρακίνησης και με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Στην αντίστοιχη δικίνητη έκδοση του Renegade, ο 1,4 Multiair αποδίδει 140 ίππους ενώ για τις αυξημένες απαιτήσεις κίνησης εκτός δρόμου, στην τετρακίνητη έκδοση επιλέχτηκε η έκδοση του 1,4 Multiair με τους 170 ίππους αλλά και το ιδιαίτερα πρακτικό αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων. Το οδηγούμε εντός και εκτός δρόμου και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Σχεδίαση
Είναι Jeep και το φωνάζει. Αρχικά είναι η μάσκα με τις εφτά κατακόρυφες γρίλιες, αλλά και οι τετραγωνισμένοι θόλοι των τροχών με τα στρογγυλά φώτα τοποθετημένη ψηλά στις γωνίες. Το αμάξωμα του Renegade ενσωματώνει αρκετά στοιχεία από την ιστορία της φίρμας, όπως οι κοντοί πρόβολοι, οι μεγάλοι προφυλακτήρες και τα προστατευτικά φιλέτα στα μαρσπιέ και τα φτερά. Πίσω, τα τετράγωνα φώτα με το χαρακτηριστικό Χ, συμβάλουν στην δυναμική εμφάνιση του
Renegade.

Εσωτερικό
Ξεχωρίζουν τα καλής ποιότητας υλικά και το προσεγμένο φινίρισμα. Στη μέση του ταμπλό δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών του συστήματος πολυμέσων Uconnect, που προσφέρει ποικίλες δυνατότητες διασύνδεσης, και ακριβώς από πάνω της υπάρχει χαραγμένη η επιγραφή «since 1941», έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε. Τα καθίσματα είναι άνετα και προσφέρουν επαρκή πλευρική στήριξη, η θέση οδήγησης είναι σωστή και η ορατότητα πολύ καλή προς όλες τις κατευθύνσεις. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης και η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού θα καλύψει κάθε απαίτηση. Αυτό που κάνει όμως την διαφορά στο εσωτερικό είναι ότι είναι «μεγάλο». Το Renegade είναι το «μικρό» Jeep και έχοντας αυτό στο μυαλό σου, ξαφνιάζεσαι ευχάριστα όταν μπαίνεις στο «μεγάλο», όπως αποδεικνύεται τελικά, Renegade! Οι χώροι είναι υπέρ-άνετοι για οδηγό και συνοδηγό, όπως και για τους πίσω επιβάτες, ενώ και ο χώρος των αποσκευών με 351 λίτρα χωρητικότητα είναι ικανοποιητικός για την κατηγορία.

Κινητήρας-Μετάδοση
Κάτω από το καπό του Jeep Renegade υπάρχει ένας 1,4 Multiair η απόδοση του οποίου ανέρχεται στα 170 άλογα και η ροπή στα 250 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 2.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας τραβάει δυνατά και ανεβάζει σβέλτα τα νούμερα στο κοντέρ. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα θα τα δείτε στο κοντέρ σε 8,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 196 χλμ/ώρα. (εργοστασιακά νούμερα). Συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, στο οποίο οι 4 τελευταίες σχέσεις είναι overdrive για όφελος της κατανάλωσης στα ταξίδια, ενώ η 1η είναι ιδιαίτερα κοντή για τις δύσκολες καταστάσεις, μιας και δεν υπάρχει επιλογή κοντών σχέσεων. Jeep Active Drive λέγεται το σύστημα τετρακίνησης του Renegade και εναλλάσσει αυτόματα την μετάδοση της κίνησης μόνο εμπρός ή και στους 4 τροχούς, ανάλογα με την πρόσφυση, ενώ διαθέτει δυνατότητα απεμπλοκής του πίσω διαφορικού για μείωση της κατανάλωσης.

Οδηγώντας
Το Renegade είναι άνετο αυτοκίνητο. Μέσα στην πόλη αποδεικνύεται εύχρηστο μιας και ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει πολύ καλή ορατότητα, ενώ και το αυτόματο κιβώτιο συμβάλει τα μέγιστα στην ευχρηστία αυτή. Έχει καλή ποιότητα κύλισης στο ταξίδι και σχετικά περιορισμένους θορύβους, ενώ σε δρόμο με στροφές έχει περιορισμένες κλίσεις και ασφαλή οδική συμπεριφορά.
Το τιμόνι είναι ακριβές και τα φρένα αποτελεσματικά. Πολύ καλό όμως αποδεικνύεται το Renegade και σε off road διαδρομές, όπως είχαμε τη δυνατότητα να διαπιστώσουμε στην off road πίστα της Jeep που βρίσκεται στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης. Σε αυτή της ειδικά διαμορφωμένη πίστα το Renegade αποδεικνύει όλα του τα πλεονεκτήματα σε δύσκολες συνθήκες πρόσφυσης, είτε μιλάμε για χώμα, είτε για λάσπη, είτε για κακοτράχαλη διαδρομή. Η ανάρτηση δουλεύει πολύ καλά, φιλτράροντας τις ανωμαλίες ώστε να μην περνούν στη καμπίνα. Στη πίστα υποβάλλαμε το Renegade σε σκληρές δοκιμασίες που περιλάμβαναν νερόλακκους, φυτευτές πέτρες, οδήγηση σε άμμο και με μεγάλες ανωφέρειες και κατωφέρειες. Το Renegade τα πήγε πολύ καλά, με την τετρακίνηση να δουλεύει σωστά σε κάθε περίπτωση εμπνέοντας εμπιστοσύνη ακόμα και στον αμύητο της off-road οδήγησης.

Συμπέρασμα
Η τετρακίνητη έκδοση με τον «μικρό» κινητήρα βενζίνης, συμπληρώνει την γκάμα του Renegade, αφού μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμη μόνο στην diesel έκδοση με τον 2λιτρο κινητήρα. Το Renegade 1,4 Multiair 170 PS 4WD αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή, αφού όπως διαπιστώσαμε στην οδηγική μας γνωριμία, πάει παντού!

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις