Καίει σαν scooter ή καλύτερα καίει σαν υβριδικό Toyota;
Όχι πολλά χρόνια πριν, όταν μιλάγαμε για ένα αυτοκίνητο που είχε εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση λέγαμε πως «καίει σαν scooter», κάτι που όμως ήρθαν να καταρρίψουν τα υβριδικά συστήματα της Toyota, αλλάζοντας τα δεδομένα.
Υβριδική κίνηση – συνώνυμο της Toyota
Δεν είναι τυχαίο, που βλέπουμε όλο και περισσότερα μοντέλα της Toyota να κυκλοφορούν στους δρόμους, κατακτώντας συνεχώς τις κορυφές των πωλήσεων, ενώ φέρουν περήφανα το σηματάκι «Hybrid» που δηλώνει και το εξελιγμένο σύστημα κίνησης – σήμα κατατεθέν πλέον της εταιρείας.
Η συνταγή της επιτυχίας
Ένα από τα συστατικά της συνταγής της επιτυχίας της Toyota δεν είναι άλλο από το υβριδικό σύστημα που φέρει την υπογραφή της. Συγκεκριμένα, το υβριδικό σύστημα των Ιαπώνων δεν είναι κάτι νέο, με την αρχή να είχε γίνει από το καινοτόμο Prius της πρώτης γενιάς, που ήρθε να αλλάξει τα όσα ξέραμε πίσω στο 1997. Η πάνω από 25 χρόνια εξέλιξη και ενασχόληση της εταιρείας στο συγκεκριμένο σύστημα κίνησης, έχει φέρει πέρα από την επιθυμητή αναγνώριση και τα αντίστοιχα νούμερα στις πωλήσεις, με τα μοντέλα της να κατακτούν τις «κορυφές» των κατηγοριών το ένα μετά το άλλο.
Με τέτοια κατανάλωση ξεχνάς το βενζινάδικο
Το ερώτημα που τίθεται είναι ένα, τι κάνει την υβριδική κίνηση της Toyota ξεχωριστή; Η απάντηση κρύβεται στην εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, η οποία πολλές φορές ανταγωνίζεται αυτές ενός scooter! Και ναι καλά διαβάζετε, αφού δύο από τα best seller και πιο αντιπροσωπευτικά μοντέλα της, τα Yaris και C-HR, «καίνε» κάτω από 3,5 λτ/100χλμ μέσα στην πόλη, που είναι και το «γήπεδό» τους. Σύμφωνα με την Toyota, μέσα στο αστικό περιβάλλον είναι που «γράφουμε» τα περισσότερα χιλιόμετρα, εφόσον ένα αυτοκίνητο κινείται κατά 80% της ζωής του στους δρόμους της πόλης. Παρόλα αυτά, δεν αποκλείεται επίσης με την ανάλογη σωστή και οικονομική οδήγηση, τα παραπάνω νούμερα να πέσουν στα 3 λτ/100χλμ! Θα πει κανείς, πως το συγκεκριμένο νούμερο θα το δεις στον πίνακα όργάνων του αυτοκινήτου μόνο μέσα στην πόλη, όπου και τα υβριδικά κινούνται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, αλλά η μέση κατανάλωση δείχνει το αντίθετο, «παίζοντας» πρίπου στα 4,5 λτ/100χλμ. Νούμερο πάντως που δεν περνάει απαρατήρητο στις μέρες μας, που η τιμή της βενζίνης «φλερτάρει» με πάνω από 2 ευρώ το λίτρο.
Σχολιάστε |