Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Κίνηση: Πιο γρήγορη η κυκλοφορία των ΙΧ στον Πειραιά λόγω του Μετρό

Κίνηση: Πιο γρήγορη η κυκλοφορία των ΙΧ στον Πειραιά λόγω του Μετρό

24/11/2022

Πιο γρήγορα κινούνται τα οχήματα στους δρόμους του Πειραιά μετά τη λειτουργία των σταθμών του Μετρό, σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής. Βελτίωση και στους δρόμου εντός Δακτυλίου.

Πιο γρήγορα κατά 21% κινούνται τα οχήματα στον Πειραιά

Γρηγορότερη έως και 21% παρατηρείται η μέση ταχύτητα των οχημάτων που κινούνται στο οδικό δίκτυο γύρω από τους νέους σταθμούς του Μετρό στον Πειραιά. Παράλληλα σχετικά βελτιωμένες είναι οι κυκλοφοριακές συνθήκες εντός δακτυλίου, ενώ σε κάποιες αρτηρίες εκτός δακτυλίου διαπιστώνονται καθυστερήσεις, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής.  

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Λιγότερη κίνηση σε ώρες αιχμής

Ειδικότερα, το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται μικρή βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών κατά τις ώρες αιχμής. Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν και από τα σχετικά στοιχεία που αφορούν στη σύγκριση των κυκλοφοριακών δεδομένων που καταγράφηκαν από το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής για το μήνα Οκτώβριο, πριν και μετά την εφαρμογή του Δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας αλλά και την λειτουργία των νέων σταθμών του Μετρό στον Πειραιά.

Μεταξύ άλλων διαπιστώνεται ότι:

Στην Ακτή Ποσειδώνος προς Ακτή Κονδύλη πριν τη Γούναρη οι διελεύσεις έχουν μειωθεί  κατά 8,4 %, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 41,9 % ενώ η ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 21 %.

Στην Εθνικής Αντιστάσεως προς Ομηρίδου Σκυλίτση, οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 7,7%, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 22,2% και η μέση ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 13%.

Στην Ακτή Ποσειδώνος προς Ακτή Μιαούλη πριν τη Γούναρη οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 1,6 %, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 12,6% και η μέση ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 8,2%.

Βελτίωση και εντός δακτυλίου

Εντός δακτυλίου διαπιστώνεται βελτίωση της μέσης ταχύτητας η οποία ανάλογα με την οδό κυμαίνεται από 0,8% μέχρι και 18%. Για παράδειγμα η μεγαλύτερη αύξηση ταχύτητας καταγράφεται στη Λ. Λαμίας 17,8%, ακολουθεί η Βασ. Σοφίας προς Κηφισιά με 15,2% και η Σταδίου με 14,3%. Οι κεντρικές οδικές αρτηρίες εκτός δακτυλίου εμφανίζουν μικρές έως μηδαμινές αποκλίσεις.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε