Η Renault έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα επίσημα στοιχεία για το ηλεκτρικό 5, το οποίο αναμένεται να αναβιώσει το ιστορικό μοντέλο της μάρκας.
Κόστος παραγωγής 30% μικρότερο από το Zoe
Το ηλεκτρικό Renault 5 θα βασιστεί την πλατφόρμα CMF-B EV και θα δανείζεται έως και το 70 τοις εκατό των εξαρτημάτων από το Clio και το Captur, που με τη σειρά τους πατάνε στην πλατφόρμα CMF-B. Η κίνηση αυτή θα βοηθήσει τη Renault να μειώσει το κόστος παραγωγής κατά 30 τοις εκατό σε σύγκριση με το ηλεκτρικό Zoe.
-15 κιλά από την μπαταρία
Μία διαφορά που έχει μεγάλη σημασία αναφορικά με τα δύο ηλεκτρικά, είναι ο αριθμός των επιμέρους κομματιών της μπαταρίας, καθώς το 5 θα έχει μόλις τέσσερις μεγάλες μονάδες τοποθετημένες σε ένα στρώμα, ενώ το Zoe χρησιμοποιεί 12 μικρότερες μονάδες. Έτσι οι μηχανικού θα εξοικονομήσουν 15 κιλά από το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, ενώ υπόσχονται μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και αυξημένη ακαμψία στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Το ενισχυμένο δάπεδο θα μειώσει επίσης τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών.
Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα
Το Renault 5 θα εξοπλιστεί με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, κάτι που δεν βλέπουμε συχνά σε μικρά μοντέλα. Η μπαταρία θα τοποθετηθεί κάτω από το πάτωμα για να χαμηλώσει το κέντρο βάρους, καθιστώντας έτσι το αυτοκίνητο πιο ευέλικτο.
Ηλεκτρικό μοτέρ με τεχνολογία από το Megane E-Tech Electric
Κλείνοντας, η Renault σημείωσε πως το 5 θα χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα με τεχνολογία που προέρχεται από το Megane E-Tech Electric. Θα έχει νέα εσωτερική αρχιτεκτονική που θα μειώσει το μέγεθος του κινητήρα αλλά και το βάρος του.
Αποκαλυπτική η Renault για το 5.
Με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα.
-15 κιλά από την μπαταρία.
Ηλεκτρικό μοτέρ με τεχνολογία από το Megane E-Tech Electric.
Θα δανείζεται to 70% των εξαρτημάτων από τα Clio και Captur.
Θα ξεχωρίζει από τα άλλα ηλεκτρικά το Renault 5;