autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
MAHLE: Ποντάρει στο υδρογόνο

MAHLE: Ποντάρει στο υδρογόνο

12/9/2022

Οι Γερμανοί έχουν την απάντηση απέναντι στην ηλεκτροκίνηση και αυτή δεν είναι άλλη από την υδρογονοκίνηση. H MAHLE, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως, αποφασίζει να ξεπεράσει την Toyota στο θέμα του υδρογόνου. Μένει να δούμε αν θα τα καταφέρει…

Το υδρογόνο αποκτά όλο και περισσότερους υποστηρικτές

Μπορεί η Toyota να είναι η πρωτοπόρος στην υδρογονοκίνηση, δαπανώντας χρόνο και χρήμα σε έρευνες ετών, αλλά άνοιξε το δρόμο και για τις υπόλοιπες εταιρείες να ασχοληθούν με αυτήν την εναλλακτική ενέργεια. Με τον καιρό, το υδρογόνο αποκτά όλο και περισσότερους φανατικούς υποστηρικτές, σε έναν μελλοντικό κόσμο που κυριαρχεί η ηλεκτροκίνηση.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Νέα προσπάθεια για την υδρογονοκίνηση

Ένας από αυτούς τους υποστηρικτές είναι και η MAHLE. Οι περισσότεροι θα γνωρίζετε τη γερμανική εταιρεία από την ενασχόλησή της με την κατασκευή πιστονιών και λοιπών μηχανικών μερών για κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι άνθρωποι της MAHLE προσπαθούν μέσω μερικών μετατροπών, να κάνουν τα θερμικά μοτέρ να «καίνε» υδρογόνο, παράγοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, εξελίσσει τους δικούς της ηλεκτρικούς κινητήρες αλλά και κυψέλες υδρογόνου για χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα.

Το κιτ μετατροπής της MAHLE

Στη Διεθνή Έκθεση Μεταφορών που πραγματοποιείται στο Αννόβερο της Γερμανίας, παρουσιάστηκε η ιδέα της για έναν θερμικό κινητήρα υδρογόνου, ο οποίος θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί αρχικά τα βαρέα οχήματα μεταφορών. Τα τελευταία αποτελούν ακόμα, ένα άλυτο πρόβλημα του εξηλεκτρισμού, αφού οι συστοιχίες μπαταριών δε μπορούν λόγω βάρους να εξυπηρετήσουν τέτοια οχήματα. Έτσι λοιπόν, η MAHLE αναμένεται να κυκλοφορήσει μία σειρά από πιστόνια, δακτυλίδια πιστονιών, εκκεντροφόρους και πείρους υψηλότερης αντοχής για τη μετατροπή του κινητήρα σε μοτέρ υδρογόνου. Επιπλέον, την πρώτη τους εμφάνιση έκαναν τα χιτώνια υψηλής αντοχής, ειδικά για κινητήρες φορτηγών καθώς και ένα σύστημα ψεκασμού του στροφάλου για την αύξηση της διάρκειας ζωής του.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε