Με «πράσινο» καύσιμο R33 φουλάρει τα μοντέλα της η Audi
Με «πράσινη» βενζίνη και «πράσινο» diesel, R33, παραδίδει η Audi τα αυτοκίνητά της, χρησιμοποιώντας μάλιστα τα δύο καύσιμα και σε κάποιες λειτουργίες των εργοστασίων της στη Γερμανία.
Στόχος της Audi το μηδενικό διοξείδιο του άνθρακα
Η Audi στοχεύει στους μηδενικούς ρύπους διοξειδίου του άνθρακα στις εγκαταστάσεις παραγωγής της έως το 2025. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιεί ειδικά μίγματα βενζίνης και diesel, τα οποία προέρχονται το συνδυασμό ορυκτών καυσίμων και καυσίμων που έχουν προέλθει από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Το ίδιο ισχύει και για το βιοκαύσιμο R33, με το οποίο γεμίζονται τα αυτοκίνητα της Audi που φεύγουν από τις γραμμές παραγωγής, αλλά και για οχήματα και εξοπλισμό που χρησιμοποιούνται για τις λειτουργικές ανάγκες εργοστασίων της γερμανικής φίρμας.
Βενζίνη και diesel R33
Τόσο η βενζίνη, όσο και το diesel, R33 δημιουργήθηκαν από τη συνεργασία του Volkswagen Group, μαζί με τη Shell και τη Bosch και έχουν την ιδιότητα να βοηθούν στη μείωση των εκπομπών άνθρακα, ενώ ταυτόχρονα είναι συμβατά με τους τρέχοντες κινητήρες και τα πρατήρια καυσίμων. Η Audi μας σύστησε το R33 Blue Diesel το 2021 και τώρα ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσει και τη βενζίνη R33 Blue.
33% βιοκαύσιμο
Το R33 αποτελείται κατά 2/3 (66%) από παραδοσιακά ορυκτά καύσιμα, με το υπόλοιπο 1/3 (33%) να είναι βιοκαύσιμο από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, αυτός είναι και ο λόγος που ονομάζεται 33. Η βενζίνη χρησιμοποιεί ένα μείγμα αιθανόλης με βιονάφθα. Στο μείγμα του diesel, υπάρχουν κυρίως καύσιμα που από φυτικά έλαια σε συνδυασμό με βιοντίζελ.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |