Σημαντική μείωση καταγράφουν τα ποσοστά διαθεσιμότητας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με τον προηγούμενο μήνα να βρίσκεται 17% χαμηλότερα σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2021.
Αρχίζει την κατρακύλα η διαθεσιμότητα των μεταχειρισμένων στην Ευρώπη λόγω της γνωστής έλλειψης των ημιαγωγών, που συνεχίσει να μαστίζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτός είμαι και ο κύριος λόγος που οι παραγωγές των εργοστασίων παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να στρέφονται στην αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Η συγκεκριμένη έλλειψη καινούργιων αυτοκινήτων έχει αναγκάσει αρκετές εταιρείες μίσθωσης και ενοικίασης να προχωρούν σε επέκταση των συμβάσεών τους, ενώ αγοράζουν ακόμα και μεταχειρισμένα προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις. Από την άλλη μεριά, οι έμποροι μεταχειρισμένων βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα μεγάλο εμπόδιο, που αποτελείται από την έλλειψη των διαθέσιμων μεταχειρισμένων και το μικρό αγοραστικό κοινό, που λόγο πανδημίας δεν χρησιμοποιεί αυτοκίνητο. Απόρροια των ανωτέρω, είναι πως τα μεταχειρισμένα έχουν αυξήσει κατά πολύ τις τιμές τους, παρά τα μεγάλα ποσοστά πωλήσεων που σημείωσαν το 2021.
Η μεγαλύτερη αύξηση τιμών στην Ευρώπη σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, καταγράφηκε στη Μεγ. Βρετανία (32,6%), στην Πολωνία (20,9%), στην Ισπανία (19,9%) και στη Γερμανία (15,2%), ενώ παράλληλα ανεβαίνει και το ενδιαφέρον για αγορά ηλεκτρικών μεταχειρισμένων. Σε ότι αφορά τα εν οίκω, στην Ελλάδα τα μοντέλα της μικρής κατηγορίας πωλούνται σχεδόν 500 ευρώ παραπάνω, ενώ στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα είναι αναλόγως μεγαλύτερο και το ποσό.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2025 - autoagora.gr