Η BMW ετοιμάζει τη δεύτερη γενιά της X1, που θα δούμε στους δρόμους το 2015, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στη νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσει και η οποία θα εντάξει την X1 στη νέα εποχή της BMW, αυτήν με την κίνηση μπροστά. Μπορεί να ακούγεται σαν ιεροσυλία η μπροστινή κίνηση για την Βαυαρική εταιρεία, όμως οι τεχνολογικές εξελίξεις τρέχουν. ¶λλωστε, με την μέχρι τώρα εμπλοκή της με την Mini, η BMW έδειξε ότι παραμένει τεχνολογικά πρωτοπόρος εταιρεία. Πίσω στην νέα Χ1 όμως. Στο κομμάτι της αισθητικής θα αλλάξει κυρίως το εμπρός μέρος της, χωρίς να διαφοροποιηθεί αισθητά σε σχέση με την υπάρχουσα, πρώτη της γενιά.
Η νέα γενιά της Χ1 λοιπόν, θα χρησιμοποιήσει ως βάση της το πρώτο προσθιοκίνητο πάτωμα της BMW, την ολοκαίνουργια UKL πλατφόρμα, που θα χρησιμοποιηθεί και στην BMW Σειρά 2 Active Tourer (είναι το ίδιο πάτωμα που χρησιμοποιεί και το Mini). Έτσι, η επόμενη X1 θα μπορέσει εκτός της δικίνητης και της τετρακίνητης επιλογής της, να λάβει και υβριδική έκδοση, αλλά και έκδοση που θα κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά, οι οποίες θεωρούνται πολύ σημαντικές στο γενικότερο πλαίσιο της μείωσης του μέσου όρου των εκπομπών ρύπων των μοντέλων της BMW. Κάτι άλλο σημαντικό είναι ότι αλλάζει η διάταξη του κινητήρα, που τώρα θα είναι σε εγκάρσια διάταξη, ενώ οι μικρότερες διαστάσεις της πλατφόρμας εξοικονομούν βάρος.
Η νέα Χ1 θα εφοδιάζεται με τους νέους 3κύλινδρους και 4κύλινδρους turbo βενζινοκινητήρες, με χωρητικότητες 1.5 και 2.0 λίτρων, και θα συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με το αυτόματο των 8 σχέσεων. Σχεδιαστικά, δεν περιμένουμε εκπλήξεις, και η νέα γενιά Χ1, θα ακολουθήσει την σχεδιαστική φιλοσοφία της BMW, με νέα γρίλια και εμπρός φωτιστικά σώματα, όπως τα είδαμε στην νέα γενιά της σειράς 3. Ακόμη, αναμένονται σχεδιαστικές πινελιές, που θα τονίζουν τον δυναμισμό της Χ1, τόσο μπροστά όσο και πίσω.
Copyright © 2025 - autoagora.gr