Νέα μπαταρία κάνει πιο γρήγορη τη φόρτιση της Ford Mustang Mach-E
17/2/2023
Η Ford Mustang Mach-E τροφοδοτείται με νέα φθηνότερη στην παραγωγή και πιο γρήγορη στη φόρτιση μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), η οποία προστίθεται στην γκάμα της μάρκας μεζί με την μπαταρία νικελίου κοβαλτίου μαγγανίου (NCM).
Μία νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) ανακοίνωσε πως εισάγει στην γκάμα της η Ford. Αν και αρχικά η νέα μπαταρία αφορά την Mustang Mach-E, η κίνηση αυτή αφορά το σύνολο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της αμερικανικής φίρμας, που βρίσκεται σε πορεία εξηλεκτρισμού!
Η νέα μπαταρία αναμένεται από φέτος να εξοπλίσει την ηλεκτρική Mustang Mach-E, τόσο στην Ευρώπη, όσο και στις ΗΠΑ. Από το 2024 ωστόσο θα χρησιμοποιηθεί και για το Pick-Up, F-150 Lightning, ενώ θα τη δούμε και στα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας. Για αυτό το λόγο η παραγωγή των νέων μπαταριών (LFP) θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο απ' όταν ξεκινήσουν να κατασκευάζονται και στο νέο εργοστάσιο της Ford στις ΗΠΑ, το BlueOval Battery Park Michigan, που θα ανοίξει το 2026.
Η κάθε μπαταρία έχει τα δικά της ατού
Όπως εξηγεί η Ford, ο κάθε τύπος μπαταρίας έχει τα δικά του ατού. Στα πλεονεκτήματά τους σε σχέση με τις μπαταρίες NCM, οι LFP, έχουν χαμηλότερο κόστος παραγωγής (που ενδεχομένως θα περάσει και στην τιμή του αυτοκινήτου), ταχύτερους χρόνους φόρτισης και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Από την άλλη οι μπαταρίες NCM αποδίδουν καλύτερα σε κρύες θερμοκρασίες και είναι κατάλληλες για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων.
Προχωράει με τους δύο τύπους μπαταριών η Ford
Η Ford θα διατηρήσει στην γκάμα της και τους δύο τύπους μπαταριών (αλλά όχι στα ίδια οχήματα) για να προστατευτεί από πιθανές ελλείψεις υλικών και να μειώσει τους χρόνους αναμονής των πελατών, την ώρα που θα επιχειρήσει να αυξήσει την παραγωγή των ηλεκτρικών της. Σύμφωνα με το σχέδιο Ford+ η εταιρεία ελπίζει να παραδώσει 600.000 ηλεκτρικά παγκοσμίως το 2023 και 2 εκατομμύρια έως το 2026.