Νέο Ford Puma ST Powershift: Με 170 ίππους και αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων
Διαβάστηκε από 12632 αναγνώστες - 8/3/2023
Το νέο Ford Puma ST Powershift διευρύνει την σπορ απήχηση του μοντέλου διαθέτοντας εξηλεκτρισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η Ford παρουσιάζει το νέο Puma ST Powershift, το οποίο διαθέτει την πιο ισχυρή έκδοση του πολυβραβευμένου κινητήρα 1.0L EcoBoost και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων. Το ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του 1,0 λίτρου που αναπτύχθηκε από τη Ford Performance προσφέρει δυναμικές και απρόσκοπτες αλλαγές ταχυτήτων, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ευέλικτη καθημερινή χρηστικότητα σε συνδυασμό με μια οδηγική εμπειρία με σημείο αναφοράς την μέγιστη απόδοση των 170 ίππων.Το Puma ST Powershift χρησιμοποιεί πλαίσιο βελτιωμένο με αγωνιστική τεχνολογία, προσφέρει στάνταρ premium εξοπλισμό και εισάγει το αποκλειστικό για τα μοντέλα ST χρώμα Azura Blue.
Στοιχεία που χρόνια τώρα χαρακτηρίζουν όλες τις δημιουργίες της Ford Performance, όπως η κορυφαία απόκριση και η διασκεδαστική οδήγηση που ανταμείβει τον οδηγό, τώρα καθίστανται προσιτά σε ακόμη μεγαλύτερο αριθμό πελατών SUV καθώς η Ford αποκάλυψε σήμερα το νέο Puma ST Powershift 1, το οποίο τροφοδοτείται από την ισχυρότερη έκδοση όλων των εποχών του πολυβραβευμένου κινητήρα 1.0L EcoBoost της Ford.
Αναβαθμισμένος με τη χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V ώστε να αποδίδει μέγιστη ισχύ 170 PS και μέγιστη ροπή 248 Nm 2, o πολυβραβευμένος κινητήρας του 1,0 λίτρου συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Ford Powershift με χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι, παντρεύοντας άψογα την δυναμική οδηγική εμπειρία με την καθημερινή χρηστικότητα
Το νέο σύστημα κίνησης ασπάζεται πλήρως την φιλοσοφία Sports Technologies αλλά και τα υφιστάμενα χαρακτηριστικά αναβάθμισης της απόδοσης από το βελτιστοποιημένο πλαίσιο του Puma ST 1.5L EcoBoost 1,3 - που κυκλοφόρησε το 2020 – συμπεριλαμβανομένων τόσο των ειδικών ρυθμίσεων του ημιάκαμπτου άξονα και των αντιστρεπτικών δοκών, όσο και των πατενταρισμένων ελατηρίων ανακατανομής πλευρικών φορτίων.
Σε συνδυασμό με την άνεση, τους ασυμβίβαστους εσωτερικούς χώρους και τις καινοτόμες πρακτικές λύσεις του compact SUV, όπως το Ford MegaBox, το ευέλικτο νέο Puma ST Powershift καθιστά τις οδηγικές εμπειρίες της Ford Performance προσιτές σε ένα ευρύτερο, ενθουσιώδες κοινό προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,4 δευτερόλεπτα σε συνδυασμό με κατανάλωση καυσίμου 6,3 l/100 km και εκπομπές CO2 144 g/km.
«Η ομάδα της Ford Performance αξιοποίησε όλη την εμπειρία της στην ανάπτυξη του αρχικού Puma ST για να προσφέρει την χαρακτηριστική διασκεδαστική οδήγηση ενός μοντέλου ST χωρίς να απολέσει την πρακτικότητα του compact SUV μας. Έτσι, η νέα μας έκδοση Powershift είναι ακόμη πιο ευέλικτη. Χρησιμοποιούμε ήπια υβριδική τεχνολογία 48V όχι μόνο για να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα, αλλά και για να ενισχύσουμε τη μέγιστη ισχύ και ροπή», δήλωσε ο Stefan Muenzinger, διευθυντής Ford Performance στην Ευρώπη. «Ο πολυβραβευμένος κινητήρας EcoBoost του 1,0 λίτρου συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Ford Powershift με χειριστήρια στο τιμόνι παντρεύοντας τη δυναμική οδηγική εμπειρία με την καθημερινή χρηστικότητα.»
Η ήπια υβριδική τεχνολογία 48V του κινητήρα 1.0L EcoBoost Hybrid που προσφέρεται στους πελάτες του Puma από το λανσάρισμα του SUV το 2019 αναβαθμίζεται προκειμένου να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη απόδοση για το Puma ST Powershift.
Το ήπιο υβριδικό σύστημα ενεργοποιεί την ανάκτηση ενέργειας πιο γρήγορα από ό,τι σε άλλες εφαρμογές για ταχύτερη επαναφόρτιση της 48βολτης μπαταρίας ιόντων λιθίου. Αυτό επιτρέπει στην ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) να προσφέρει πρόσθετη ροπή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ώστε να εξασφαλιστεί βελτιωμένη απόδοση στις χαμηλότερες στροφές. Επιπρόσθετα, η αυξημένη ανάκτηση ενέργειας προσφέρει επιπλέον 10 PS ηλεκτρικής υποβοήθησης από τη μίζα/γεννήτρια που ενισχύει τη μέγιστη ισχύ.
Σε συνδυασμό με τη μοναδική ρύθμιση λογισμικού του υπερτροφοδοτούμενου, τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, επιτυγχάνεται αύξηση της μέγιστης ισχύος κατά σχεδόν 10% σε σύγκριση με τον 1.0L EcoBoost Hybrid των 155 PS. Αποδίδοντας έως και 170 PS στις 5.750 σ.α.λ. και ροπή έως 248 Nm στις 3.000 σ.α.λ., το Puma ST Powershift παράγει ακριβώς τη διπλάσια ισχύ ανά λίτρο από το Focus ST170 του 2002.
Το νέο Puma ST Powershift επωφελείται από την ίδια τεχνολογία ενεργών βαλβίδων εξαγωγής που συναντάμε στο Puma ST με στόχο την αυξημένη απόδοση, ενώ την ίδια στιγμή διαθέτει μία χαρακτηριστική για μοντέλα ST ηχητική χροιά κινητήρα κατά την επιτάχυνση. Ελεγχόμενη από τα επιλέξιμα Drive Modes, η ενεργή βαλβίδα εξαγωγής παραμένει κλειστή στις λειτουργίες Normal και Eco για εκλεπτυσμένη απόδοση στην καθημερινότητα, αλλά ανοίγει στην Sport για να εντείνει τον σπορ ήχο.
«Ο συνδυασμός ενός κινητήρα μειωμένου κυβισμού και μιας εξηλεκτρισμένης τεχνολογίας συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, παρέχοντας ταυτόχρονα προσιτές, καθημερινές επιδόσεις. Μαζί με το επαναρυθμισμένο κιβώτιο ταχυτήτων Powershift, αυτό το πακέτο προσφέρει έξυπνες επιδόσεις και συναισθηματική διασκευαστική οδήγηση ST», δήλωσε ο Muenzinger.