Αυτό είναι το νέο Toyota Prius το οποίο φορτίζει στην πρίζα.

Νέο Prius Plug-In Hybrid

Διαβάστηκε από 2088 αναγνώστες - 8/2/2017

Αν το «απλό» Toyota Prius δεν σας φαίνεται αρκετά high-tech, δείτε το νέο Prius Plug-In Hybrid που φορτίζει στην πρίζα και το οποίο υπόσχεται «εξωπραγματικά» επίπεδα κατανάλωσης.

 
 

Car Repair: Κάντο καινούριο με τα μισά λεφτά

Τράκαρες; Επισκεύασε το οικονομικά εδώ

Το νέο Toyota Prius Plug-In Hybrid ετοιμάζεται να ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στην Ευρώπη και η ιαπωνική εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για το υβριδικό της μοντέλο που φορτίζει στην πρίζα (PHEV).
 
Μάλιστα, η Toyota πείραξε και τη σχεδίαση σε σχέση με το «κανονικό» Prius, ώστε να είναι ακόμα πιο ξεκάθαρος ο διαχωρισμός των δύο μοντέλων. Το αμάξωμα έγινε πιο αεροδυναμικό, με τον σχετικό συντελεστή που ανακοινώνει η φίρμα να είναι στο 0.25.
 
Σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, η κατανάλωση που «υπόσχεται» η Toyota είναι μόλις 1,0 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα 22 γρ./χλμ. Το plug-in hybrid σύστημα τροφοδοτείται από μπαταρίες 8,8 kWh, οι οποίες φορτίζουν πλήρως σε κανονική πρίζα μέσα σε 3 ώρες, ενώ με ταχυφορτιστή ο χρόνος πέφτει στις 2 ώρες.
 
Ο 1.800άρης κινητήρας σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ, συνεχίζουν να αποδίδουν συνδυαστικά 122 ίππους, δίνοντας επίδοση 11,1 δλ. στο 0-100 για το Prius Plug-In Hybrid. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 162 χλμ./ώρα, η ηλεκτρική αυτονομία ξεπερνάει τα 50 χλμ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα με την οποία μπορείτε να κινηθείτε αμιγώς ηλεκτρικά είναι τα 135 χλμ./ώρα.
 
Υπάρχουν τέσσερις τρόποι λειτουργίας του υβριδικού συστήματος, οι HV Mode, EV Mode, EV City και ο νέος Battery Charge. Επιπλέον, το νέο Toyota Prius PHEV έχει και τρία οδηγικά set-up, τα Normal, Power και Eco. Προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, έχει επαναρυθμιστεί η ανάρτηση, ενώ η μπροστά αντιστρεπτική είναι μεγαλύτερη κατά 13%.
 
Στην οροφή υπάρχουν ηλιακά πάνελ που παράγουν ενέργεια για τη φόρτιση της μπαταρίας και τα οποία αυξάνουν την αυτονομία κατά 5 χλμ. Η ουρά του οχήματος είναι φτιαγμένη από Carbon Fiber Reinforced Plastic (CFRP), κάτι που γίνεται 1η φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής. Βελτιωμένη είναι και η ηχομόνωση του Prius που φορτίζει στην πρίζα.
 
Στο εσωτερικό της ευρωπαϊκής εκδοχής του οχήματος, συναντάμε σύστημα infotainment με 8ίντση οθόνη τύπου tablet, ενώ μπροστά από τον οδηγό υπάρχουν διπλές οθόνες 4,2 ιντσών. Προσφέρεται η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης, ενώ στον εξοπλισμό συναντάμε έγχρωμο head-up display, νέο σύστημα παρκαρίσματος Simple Intelligent Parking Assist (S-IPA), αλλά και την αναβαθμισμένη ασπίδα ασφάλειας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει το σύστημα Pre-Collision Safety με αναγνώριση πεζού και το Full-Speed Adaptive Cruise Control.
 

Tags: TOYOTA