Η Honda παρουσίασε στην Ευρώπη το νέο CR-V, το οποίο θα διατίθεται τόσο σε υβριδική έκδοση e:HEV, όσο και με Plug-in υβριδικό σύνολο.
Μεγαλύτερες διαστάσεις και πορτ-μπαγκάζ
To νέο CR-V αφήνει στο παρελθόν τις μυώδεις γραμμές της προηγούμενης γενιάς για τις μεγάλες και λείες επιφάνειες, ενώ παράλληλα η Honda ανακοινώνει πως το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει σε μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο (+40 χιλιοστά), εξέλιξη που προσφέρει στους πίσω επιβάτες 16 χιλιοστά περισσότερο αέρα για τα γόνατά τους και 18% μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ. Επιστρέφοντας στο κομμάτι του σχεδιασμού, βλέπουμε πως η νέα γενιά υιοθετεί πιο μεγάλα και πλατιά μπροστινά φωτιστικά σώματα, τα οποία συνδυάζονται πιο χαμηλά με κυψελωτή και πιο επιβλητική γρίλια, η οποία με την σειρά της διαφοροποιείται ελαφρώς, ανάλογα με το κινητήριο σύνολο. Πίσω και όσον αφορά τα φωτιστικά σώματα, η Honda αποφάσισε να δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στο ίδιο σχήμα, αν και σαφώς, αυτή την φορά, υπάρχουν νέα γραφικά και τραβούν το μάτι με την πιο φροντισμένη εμφάνισή τους.
Σύγχρονη η καμπίνα με δύο ψηφιακές οθόνες
Το εσωτερικό του νέου Honda CR-V είναι σύγχρονο και hi-tech και θυμίζει σε μεγάλο βαθμό αυτόν του Civic και του HR-V. Το μάτι πέφτει πάνω στον 7 ιντσών ψηφιακό πίνακα οργάνων που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και την οθόνη υποστήριξης του συστήματος infotainment που βρίσκεται ψηλά στο κέντρο του ταμπλό και είναι συμβατή με τις εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto.
Υβριδικό και Plug-in με 82 χλμ. αυτονομία
Το νέας γενιάς CR-V θα βρεθεί στις αντιπροσωπείες της Γηραιάς Ηπείρου με δύο κινητήρια σύνολα, τα οποία αμφότερα θα συνδυάζεται με 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού κύκλου Atkinson και χωρητικότητας 2,0 λίτρων, ο οποίος θα είναι αναβαθμισμένος σε σχέση με το παρελθόν. Στην παραδοσιακή υβριδική του έκδοση (e:HEV), το CR-V πιθανότατα θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μικρή μπαταρία, όπως το υβριδικό Civic με ισχύ 184 άλογα, ενώ το Plug-in υβριδικό σύνολο (e:PHEV), θα χρησιμοποιεί τους ίδιους δύο ηλεκτροκινητήρες αλλά μια μεγαλύτερη μπαταρία που θα του δίνει την δυνατότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 82 χιλιόμετρα και να φορτίζει έως το 100% σε 2,5 ώρες, όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι ιδανική τους 25 βαθμούς Κελσίου.
Αυτό είναι το νέο Honda CR-V
Υβριδικό και Plug-in με 82 χλμ. αυτονομία
Σύγχρονη η καμπίνα με δύο ψηφιακές οθόνες
Μεγαλύτερες διαστάσεις και πορτ-μπαγκάζ
Θα μπορέσει το νέο CR-V να σταθεί αντάξιο των προσδοκιών της Honda;