Οι έλεγχοι συνεχίζονται! Τι έκανε η VW στον 2ο έλεγχο;
Διαβάστηκε από 64048 αναγνώστες - 6/2/2023
Η έρευνα συνεχίζεται, η 1η μάρκα που επαναλάβαμε το test ήταν η VW. Στην VW είδαμε 2 πρόσωπα, το ένα αφορούσε την εύρεση των βλαβών που πάλι δεν τα κατάφερε και ένα που αφορούσε την εξυπηρέτηση και άγγιξε σχεδόν το άριστο
Επιστρέφουμε και ξαναελέγχουμε!
Σε συνέχεια της πολύ μεγάλης έρευνας που κάναμε (δείτε εδώ τα αποτελέσματα), τώρα ξεκινήσαμε τους επαναληπτικούς ελέγχους, πρώτη μάρκα που επιλέξαμε και λόγω πάρκου ήταν η VW. Οι εταιρείες πλέον είναι ενημερωμένες πως θα συνεχίσουμε να κάνουμε τις έρευνες στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους, χάσαμε δηλαδή το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού.
Να επισημάνουμε πως η έρευνα που κάνουμε έχει 2 μέρη, το πρώτο αφορά την εύρεση των βλαβών και το δεύτερο αφορά το ποιοτικό κομμάτι (δείτε εδώ τα συνολικά αποτελέσματα της 1ης έρευνας) της εξυπηρέτησης (τι υπηρεσίες λαμβάνουμε).
Στην VW είδαμε 2 πρόσωπα, το ένα αφορούσε την εύρεση των βλαβών που πάλι δεν τα κατάφερε και ένα που αφορά την εξυπηρέτηση που άγγιξε σχεδόν το άριστο.
Στις βλάβες λοιπόν παρέμεινε χαμηλά και στο 56%, δεν είναι πλέον κόκκινη αλλά εξακολουθεί να είναι λίγο πάνω από την «βάση», εδώ να θυμίσουμε πάλι πως οι βλάβες είναι μέσα στους ελέγχους που κάνουν και θα έπρεπε να τις βρούνε ΟΛΕΣ, άρα το 56% κρίνεται πολύ χαμηλό, ιδιαίτερα αν προσθέσουμε σε αυτό, το γεγονός πως ήταν και υποψιασμένοι από την πρώτη έρευνα μας. Βέβαια αυτό ισχύει για όλες μάρκες και όχι μόνο για την VW.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Στο ποιοτικό κομμάτι, αυτό να πούμε πως μετά από έρευνες δικές μας είναι αυτό που ελέγχουν και οι περισσότερες μάρκες στα συνεργεία τους, τα πήγαν πολύ καλύτερα και σχεδόν άγγιξαν το άριστα. Ήταν πολύ ευγενικοί, μας έκλεισαν άμεσα ραντεβού, μας υποδέχτηκαν, μας έδωσαν χαρτί τι έλεγξαν (θυμίζουμε πως στην πρώτη έρευνας μας δεν μας έδωσε κανείς πλην της Mazda), μας έδωσαν μηχανογραφημένο χαρτί με ζημίες και κόστος αντικατάστασης για την κάθε μία, είχαν χώρο αναμονής και έκαναν test Drive στο αυτοκίνητο μας. Το μόνο που τους έλειπε για να πάρουν άριστα ήταν το Follow up τηλέφωνο για να μάθουν αν είμαστε ικανοποιημένοι.
Δείτε τώρα την Μεγάλη Έρευνα του AutoAgora για τις μάρκες που έχουν προβλήματα στα συνεργεία τους, με τα αποτελέσματα να είναι αποκαρδιωτικά.
Διαβάστε επίσης ποιες εταιρείες έχουν την χειρότερη εξυπηρέτηση στο service και πως μερικές είναι premium μόνο στο όνομα!
Εσείς ξέρετε ποια είναι τα σημεία που πρέπει να ελέγχουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία; Δείτε τα τώρα ξανά!
Τέλος δείτε ξανά ποιες είναι οι χρεώσεις σε 21 εταιρείες για το μικρό service στην Ελλάδα.
Δεν τα κατάφερε η VW, ούτε στην 2η μυστική επίσκεψη μας στο service τους...
Με το ζόρι (56%) πέρασε την βάση στη ανεύρεση βλαβών!
Πολύ καλά τα πήγε στο ποιοτικό κομμάτι της εξυπηρέτησης.
Συνολικά μικρή η βελτίωση της VW στην μυστική μας έρευνα, αλλά ακόμα υπάρχει πολύς δρόμος να διανύσει...
Πιστεύεις πως δεν γνωρίζουν τι ποιότητας υπηρεσίες προσφέρουν στα service τους οι αντιπρόσωποι ή δεν τους ενδιαφέρει;;