Τριπλάσιες πιθανότητες να εμπλακούν σε ατύχημα οι νέοι οδηγοί
Διαβάστηκε από 10391 αναγνώστες - 13/10/2024
Η οδήγηση απαιτεί προσήλωση, ωριμότητα και υπευθυνότητα προκειμένου να υπάρχει ασφάλεια. Σύμφωνα με έρευνα οι νέοι οδηγοί από 16 έως 24 ετών έχουν τριπλάσιες πιθανότητες να προκαλέσουν θανατηφόρο ατύχημα.
Σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που πραγματοποιήθηκε στις χώρες του ΟΑΣΑ, τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν την σημαντικότερη αιτία θανάτου για τους νέους οδηγούς ηλικίας 16 έως 24 ετών. Τα σημαντικότερα αίτια των ατυχημάτων είναι η έλλειψη εμπειρίας, οι μεγάλες ταχύτητες σε ώρες υψηλού κινδύνου, καθώς και η κατανάλωση αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών.
Όταν πεθαίνει ένας νεός οδηγός βρίσκουν τον θάνατο και άλλα 2 άτομα
Οι οδηγοί ηλικίας 16-24 ετών έχουν διπλάσιο έως τριπλάσιο κίνδυνο να εμπλακούν σε ατύχημα σε σχέση με τους πιο έμπειρους οδηγούς. Όταν σε αυτά τα ατυχήματα χάνει τη ζωή του ένας νέος οδηγός, βρίσκουν τον θάνατο και άλλα 2 άτομα κατά μέσο όρο που βρίσκονται εκείνη την στιγμή είτε μέσα στο αυτοκίνητο, είτε σε άλλο όχημα, είτε στο σημείο του ατυχήματος. Τα ατυχήματα των νεαρών οδηγών διαφέρουν από αυτά των πιο έμπειρων οδηγών, καθώς αυτά συμβαίνουν τη νύχτα με ή χωρίς την εμπλοκή άλλου οχήματος και προέρχονται καθαρά από έλλειψη εμπειρίας.Οι νέοι οδηγοί υπερεκτιμούν τις ικανότητες τους και οδηγούν σε ώρες υψηλού κινδύνου.
Οι νεαροί οδηγοί οδηγούν συχνά σε ώρες υψηλού κινδύνου και σε συνθήκες υψηλού κινδύνου. Έτσι οδηγούν το βράδυ, έχουν αυξημένη ταχύτητα, δεν φορούν ζώνες ασφαλείας και οδηγούν παλιά αυτοκίνητα που διαθέτουν λιγότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας. Στην πραγματικότητα οι νέοι συνήθως επιλέγουν μικρά περιθώρια ασφάλειας, συνέπεια του γεγονότος ότι αυτή η ηλικιακή ομάδα τείνει να υπερεκτιμά τις δεξιότητές της και να υποτιμά την πολυπλοκότητα της κυκλοφοριακής κατάστασης.Οι απαιτήσεις του οδικού περιβάλλοντος είναι μεγάλες και θα πρέπει να υπάρχει σχεδιασμός της διαδρομής και τροποποιήσεις ανάλογα με τα δεδομένα και τις καταστάσεις. Ωστόσο, η πολυπλοκότητα της οδήγησης παραμένει υπό τον έλεγχο του οδηγού και των προσωπικών του επιλογών σχετικά με τις ταχύτητες οδήγησης, τις αποστάσεις και τη θέση. Αυτές οι επιλογές μπορεί να οδηγήσουν σε μικρά ή μεγάλα περιθώρια ασφάλειας και βασίζονται στις προσωπικές του εκτιμήσεις σχετικά με την ικανότητα να χειρίζεται αυτές τις κυκλοφοριακές καταστάσεις. Αρχικά οι άπειροι οδηγοί πρέπει να στοχεύουν σε μεγαλύτερα περιθώρια ασφάλειας, προκειμένου να αντισταθμίσουν την έλλειψη εμπειρίας τους. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε |