Οι τιμές του ανανεωμένου Citroen C5 Aircross στην Ελλάδα
Από 31.500 ευρώ στην Ελλάδα
Τον πλήρη τιμοκατάλογο του ανανεωμένου C5 Aircross έκανε γνωστό η ελληνική αντιπροσωπεία της Citroen. Η γκάμα του γαλλικού crossover στην Ελλάδα περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα, έναν πετρελαιοκινητήρα και δύο Plug-in υβριδικές επιλογές.
Βενζίνη και diesel στα 130 άλογα, Plug-in hybrid σε 180 και 225 PS
Η βενζινοκίνητη γκάμα του C5 Aircross βασίζεται στον 1.200άρη PureTech των 130 ίππων με τις τιμές να ξεκινούν από 31.500 ευρώ στο βασικό εξοπλιστικό επίπεδο Feel και να φτάνουν ακόμη και τις 37.650 ευρώ στην πλουσιότερη έκδοση Shine. Όποιος επιθυμεί την ευκολία και την άνεση του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της μάρκας, οι τιμές με το ίδιο μοτέρ ξεκινούν από 35.300 ευρώ στην βασική έκδοση Feel.
Στο πετρέλαιο συναντούμε τον 1,5 λίτρων BlueHDi των 130 ίππων που συνδυάζεται σε αυτή την περίπτωση μόνο με αυτόματη μετάδοση. Το κόστος ξεκινάει από 36.100 ευρώ στo εξοπλιστικό επίπεδο Feel, από 39.250 ευρώ στο Feel Pack, από 40.700 ευρώ στην C-Series και από 42.800 στην Shine.
To Plug-in υβριδικό C5 Aircross με ισχύ 180 ίππων στην έκδοση C-Series κοστίζει 44.600 ευρώ. Στην γκάμα υπάρχει και μια δεύτερη πιο ισχυρή Plug-in υβριδική έκδοση με 225 ίππους, η οποία ξεκινά από 46.450 ευρώ στην έκδοση C-Series και από 48.900 στην Shine Pack.
Δείτε αναλυτικά τον τιμοκατάλογο της μάρκας:
Εκδόσεις Citroen C5 Aircross facelift | Τιμές σε ευρώ |
---|---|
1.2 PureTech 130 S&S Feel | 31.500 |
1.2 PureTech 130 S&S Feel Pack | 33.900 |
1.2 PureTech 130 S&S C-Series | 35.400 |
1.2 PureTech 130 S&S Shine | 37.650 |
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 Feel | 35.300 |
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 Feel Pack | 37.850 |
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 C-Series | 39.150 |
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 Shine | 41.400 |
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 Feel | 36.100 |
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 Feel Pack | 39.250 |
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 C-Series | 40.700 |
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 Shine | 42.800 |
Φρέσκο σε εικόνα το Citroen C5 Aircross facelift
To ανανεωμένο Citroen C5 Aircross συνεχίζει να ξεχωρίζει για τον εντυπωσιακό του όγκο, με τις αλλαγές να περιορίζονται σε συγκεκριμένα σημεία, που σαν στόχο είχαν να δημιουργήσουν ένα φρέσκο οπτικά σύνολο που θα κερδίσει και τις μικρότερες ηλικίες. Τις περισσότερες επεμβάσεις, τις συναντάμε στο εμπρός μέρος, όπου η επανασχεδιασμένη χρωμιωμένη μάσκα δένει σαν ένα σώμα με τους προβολείς τεχνολογίας LED Vision σε σχήμα «V» και τα φώτα ημέρας. Εντελώς νέος κι ο προφυλακτήρας, με το «πρησμένο» χείλος και τους μεγάλους αεραγωγούς να δίνουν μια επιθετική όψη στο μοντέλο που μας είχε λείψει από τον προκάτοχο του.
Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι λιγότερες, με τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα να δημιουργούν μια νέα τρισδιάστατη φωτεινή υπογραφή LED. Τέλος η προστατευτική πόδια εμπρός, τα airbumps, οι μαύροι καθρέπτες, οι 18αρες ζάντες με το ιδιαίτερο σχέδιο κι η διχρωμία του αμαξώματος τονίζουν ακόμα περισσότερο την κομψότητα του μοντέλου και την εμβληματική εικόνα του.
Σχολιάστε |