Η Peugeot εξελίσσει το ηλεκτρικό E-5008 και τα πρώτα πρωτότυπα του μοντέλου έκαναν την εμφάνισή τους στους δρόμους, συνοδευόμενα από τις πρώτες πληροφορίες.
Με αυτονομία 700 χλμ.
Το ηλεκτρικό Peugeot E-5008 θα έχει ως βάση του την πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis, η οποία θα βασίσει και το μικρότερο E-3008. Η αρχιτεκτονική επιτρέπει μέγιστη αυτονομία 700 χιλιομέτρων, ενώ δίνει τη δυνατότητα παρουσίας δύο ηλεκτρικών κινητήρων για τετρακίνηση. Αναφορικά με τα πακέτα των μπαταριών η Stellantis είπε ότι η STLA Medium πλατφόρμα θα φιλοξενεί πακέτα 87-104 kWh.
Σχέδιο δείχνει την εξωτερική του εμφάνιση
Τα δοκιμαστικά πρωτότυπα του E-5008 έφεραν πλήρες καμουφλάζ, με αποτέλεσμα να μην εμφανίζουν τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Όμως στο ανεξάρτητο σχέδιο που υπάρχει διαθέσιμο βλέπουμε πως το ηλεκτρικό SUV θα έχει χειρολαβές στο ίδιο επίπεδο με το αμάξωμα για καλύτερη αεροδυναμική. Από κει και πέρα, τα LED φωτιστικά σώματα θα έχουν τη μορφή pixel και θα προχωρούν προς το κέντρο της μάσκας, εκεί όπου θα δεσπόζει το νέο σήμα της Peugeot. Αξίζει να σημειωθεί πως το ηλεκτρικό Peugeot E-5008 παρά το μέγεθος του θα χαρακτηρίζεται από κοντούς προβόλους, στοιχείο που φέρνουν μαζί τους τα περισσότερα ηλεκτρικά.
Με το τελευταίο i-Cockpit
Η καμπίνα θα είναι εξοπλισμένη με την τελευταία έκδοση του i-Cockpit, ανεβάζοντας έτσι το τεχνολογικό υπόβαθρο του μοντέλου. Όπως και το 5008, έτσι και το Peugeot E-5008 θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά επιβάτες.
Μέχρι το 2025 στις αγορές της Ευρώπης
Κλείνοντας, να σημειωθεί πως το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-5008 θα βρίσκεται στις αγορές της Ευρώπης έως το 2025.
Το ηλεκτρικό 5008 ετοιμάζεται
Στην πλατφόρμα STLA Medium & 700 χλμ. αυτονομία.
7θέσιο με το τελευταίο i-Cockpit.
Με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.
Θα προτιμούσες το ηλεκτρικό E-5008 ή το 5008 με βενζίνη;