Πλοήγηση με Electric Intelligence: Η EQV αναλαμβάνει τη σχεδίαση της διαδρομής
Τα ηλεκτρικά vans αποτελούν μέρος του ηλεκτροκίνητου οικοσυστήματος της Mercedes-Benz. Με έξυπνη πλοήγηση, ενεργή διαχείριση αυτονομίας και υπηρεσίες και εφαρμογές βάσει cloud, διασφαλίζεται ξέγνοιαστη οδήγηση με διαφάνεια και τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια προγραμματισμού. Ο χειρισμός όλων των προβολών και ρυθμίσεων που σχετίζονται ειδικά με την ηλεκτροκίνηση είναι δυνατός μέσω της κεντρικής οθόνης υψηλής ανάλυσης.
Το Electric Intelligence ξεκινά ήδη κατά τον προγραμματισμό της διαδρομής - είτε μέσω του MBUX στο όχημα είτε εκ των προτέρων μέσω της εφαρμογής Mercedes me. Για παράδειγμα, απλώς επιλέξτε την επιθυμητή ώρα αναχώρησης για τον προκλιματισμό, έτσι ώστε το εσωτερικό του van σας να βρίσκεται στην ιδανική θερμοκρασία όταν έρθει η ώρα να ξεκινήσετε. Εάν ο οδηγός παρεκκλίνει από την προδιαγεγραμμένη πορεία, το MBUX ενημερώνει αυτόματα τη διαδρομή. Το έξυπνο σύστημα πλοήγησης επιλέγει πάντα την ταχύτερη διαδρομή με τις ελάχιστα απαραίτητες στάσεις φόρτισης και τους συντομότερους χρόνους φόρτισης. Λαμβάνονται υπόψη πολλοί παράγοντες, μεταξύ αυτών, τα τρέχοντα δεδομένα κυκλοφορίας και καιρού, η τοπογραφία της διαδρομής, η τρέχουσα αυτονομία, η τρέχουσα κατανάλωση ενέργειας, οι διαθέσιμοι σταθμοί φόρτισης και η ισχύς τους, καθώς και ο αναμενόμενος χρόνος φόρτισης.
Οι στάσεις φόρτισης προγραμματίζονται με τον πιο αποδοτικό τρόπο για τον συνολικό χρόνο της διαδρομής. Συνεπώς, ο πελάτης δεν χρειάζεται πάντα να φορτίζει πλήρως, αλλά λαμβάνει συγκεκριμένη σύσταση για τον βέλτιστο χρόνο φόρτισης σε κάθε σταθμό. Ο λόγος είναι ότι υπό ορισμένες συνθήκες, δύο συντομότερες στάσεις φόρτισης με υψηλότερη ισχύ μπορεί να απαιτούν λιγότερο χρόνο από μία φόρτιση μεγάλης διάρκειας. Προτιμούνται οι σταθμοί φόρτισης που έχουν προστεθεί χειροκίνητα. Το σύστημα υπολογίζει το αναμενόμενο κόστος φόρτισης ανά στάση φόρτισης. Επιπλέον, η πλοήγηση με Electric Intelligence προσαρμόζει αυτόματα τις ρυθμίσεις φόρτισης του οχήματος και τις βελτιστοποιεί για ταχεία φόρτιση κατά μήκος της διαδρομής. Η αυτονομία ενημερώνεται πάντα σε πραγματικό χρόνο κατά την οδήγηση. Το έξυπνο σύστημα πλοήγησης αντιδρά άμεσα στις αλλαγές – για παράδειγμα στην κυκλοφοριακή συμφόρηση ή σε μια αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά που επηρεάζει την κατανάλωση.
Πλοήγηση με Επαυξημένη Πραγματικότητα MBUX
Η Επαυξημένη Πραγματικότητα στο MBUX για πλοήγηση διατίθεται προαιρετικά για τη νέα V-Class και την EQV. Μια κάμερα καταγράφει την περιοχή μπροστά από το όχημα και ο δρόμος εμφανίζεται ζωντανά στην κεντρική οθόνη. Επιπλέον, στην εικόνα βίντεο προβάλλονται εικονικά αντικείμενα, πληροφορίες και σημάνσεις όπως σήματα κυκλοφορίας, αναλυτικές οδηγίες αλλαγής κατεύθυνσης, συστάσεις αλλαγής λωρίδας και αριθμοί οδών. Έτσι, η πλοήγηση διευκολύνεται σημαντικά, ειδικά μέσα στην πόλη.
Χαλαροί και σε φόρμα με το σύστημα ελέγχου ENERGIZING COMFORT
Σε συνδυασμό με τη νέα γενιά MBUX, το σύστημα ελέγχου ENERGIZING COMFORT διατίθεται για πρώτη φορά στη V-Class και την EQV. Διάφορα συστήματα άνεσης, όπως ο κλιματισμός, η μουσική και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, συνδυάζονται σε κόσμους εμπειρίας ανάλογα με τις προτιμήσεις σας, για να προσφέρουν αναζωογόνηση και χαλάρωση μετά από μια έντονη μέρα. Το σύστημα ελέγχου ανέσεων ENERGIZING αποτελεί μέρος της ολιστικής φιλοσοφίας ευεξίας της Mercedes-Benz. Στόχος είναι ο οδηγός να παραμένει συγκεντρωμένος, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση της οδικής ασφάλειας. Στη νέα V-Class και τη νέα EQV διατίθενται έως και έξι διαφορετικά προγράμματα. Ενεργοποιούνται μέσω των χειριστηρίων αφής ή μέσω φωνητικής εντολής και το καθένα διαρκεί δέκα λεπτά.
Πρόγραμμα | Στόχος/χαρακτήρας | Εξαρτήματα |
Fresh | Αναζωογονητική δροσιά σε ζεστές μέρες ή μετά από σωματική άσκηση | Γαλάζιος-πράσινος ατμοσφαιρικός φωτισμός, λειτουργία κλιματισμού (σύντομη εισροή δροσερού αέρα), αερισμός καθίσματος |
Warm | Ζεστασιά και ασφάλεια τις κρύες ημέρες | Πορτοκαλί-κίτρινος ατμοσφαιρικός φωτισμός, θέρμανση καθίσματος και τιμονιού |
Vitality | Αναζωογόνησηκατά τη διάρκεια μεγάλων διαδρομών με αυτοκίνητο | Ματζέντα ατμοσφαιρικός φωτισμός, αερισμός καθίσματος, αναζωογονητικός ήχος |
Joy | Δημιουργία θετικής διάθεσης, αναζωογόνηση σε περίπτωση αυξημένου στρες | Κίτρινος ατμοσφαιρικός φωτισμός, θετικός ήχος |
Comfort | Χαλάρωση και αύξηση της ευεξίας | Μοβ-ροζ ατμοσφαιρικός φωτισμός, χαλαρωτικός ήχος |
Training | Ενεργοποίηση και χαλάρωση μυών, ενσυνειδητότητα | Πράσινος και λευκός ατμοσφαιρικός φωτισμός, επεξηγηματικά βίντεο και φωνητικές οδηγίες για τρεις εκπαιδευτικές συνεδρίες, καθεμία με διάφορες ασκήσεις |
Συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης: Ακόμα καλύτερη υποστήριξη σε πολλές καταστάσεις
Η ασφάλεια είναι μία από τις βασικές αξίες της μάρκας Mercedes-Benz. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα νέα midsize vans της Mercedes‑Benz διαθέτουν πρόσθετα και, σε ορισμένες περιπτώσεις, πολύ προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού[1]. Για παράδειγμα, η ενεργή υποβοήθηση πέδησης περιλαμβάνει τώρα τη λειτουργίαελέγχου διασταυρώσεων και μπορεί πλέον να προειδοποιεί για διερχόμενα ή διασταυρούμενα οχήματα και για επικίνδυνους ελιγμούς προσπέρασης, να παρέμβει ώστε να φρενάρει το όχημα και να παρέχει υποστήριξη στις στροφές.
Ο βασικός εξοπλισμός της V-Class και της EQV περιλαμβάνει:
- Αυτόματο φωτισμό πορείας με αισθητήρα βροχής: Ο αυτόματος φωτισμός πορείας ανάβει και σβήνει τη μεσαία σκάλα κατά την οδήγηση, ανάλογα με τις τρέχουσες συνθήκες φωτισμού. Ενισχύει ιδιαίτερα την άνετη οδήγηση όταν οι συνθήκες φωτισμού αλλάζουν συχνά, για παράδειγμα κατά την είσοδο και έξοδο από σήραγγες, υπόγειες διαβάσεις ή σε πολυώροφους χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων. Ο αισθητήρας βροχής ενεργοποιεί και απενεργοποιεί εντελώς αυτόματα τους υαλοκαθαριστήρες και μπορεί να αναγνωρίσει την ένταση της βροχής.
- Ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC: Διατηρεί αυτόματα την καθορισμένη ταχύτητα και την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το τρέχον όριο ταχύτητας μπορεί να εφαρμοστεί με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι. Το σύστημα χρησιμοποιεί πληροφορίες από κάμερες και αισθητήρες ραντάρ. Η επιθυμητή απόσταση μπορεί να ρυθμιστεί σε τέσσερα διαφορετικά επίπεδα. Το όχημα μπορεί να επιβραδύνει και να σταματά αυτόματα όταν ακινητοποιείται το προπορευόμενο όχημα. Όταν τα οχήματα αρχίζουν να κινούνται και πάλι εντός τριών δευτερολέπτων, το όχημα ξεκινά αυτόματα (αυτόματη λειτουργία μποτιλιαρίσματος), με το πάτημα ενός κουμπιού ή πατώντας το πεντάλ γκαζιού.
- Ενεργή υποβοήθηση πέδησης με λειτουργία διασταυρούμενης κυκλοφορίας: Μπορεί να βοηθά στην αποτροπή οπίσθιων συγκρούσεων και ατυχημάτων με διερχόμενα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες.
- Υποβοήθηση νεκρής γωνίας ορατότητας: Χρησιμοποιεί ραντάρ για να παρακολουθεί τις περιοχές στα πλάγια του οχήματος που δεν καλύπτονται από τους εξωτερικούς καθρέφτες και, σε περίπτωση κινδύνου, στέλνει ηχητική και οπτική προειδοποίηση ανάβοντας ένα τρίγωνο στους εξωτερικούς καθρέφτες.
- Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας: Μπορεί να ενεργοποιηθεί εάν παρεκκλίνετε κατά λάθος από τη λωρίδα σας με ταχύτητες από 70 km/h και λειτουργεί με παρεμβάσεις στο τιμόνι και όχι στα φρένα.
- ATTENTION ASSIST: Μπορεί να αναγνωρίσει τα επίπεδα κόπωσης του οδηγού και τον προτρέπει να κάνει ένα διάλειμμα με οπτικοακουστικό μήνυμα.
- Πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας: Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με PARKTRONIC και κάμερα οπισθοπορείας παρέχει υποστήριξη κατά τη στάθμευση και την έξοδο από μια θέση στάθμευσης και υποβοηθά το τιμόνι κατά τη διαδικασία. Το σύστημα μπορεί να σταθμεύει προς τα εμπρός και προς τα πίσω σε κάθετες θέσεις στάθμευσης και προς τα πίσω σε παράλληλες θέσεις στάθμευσης. Αφού το ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης σας βοηθήσει να σταθμεύσετε, θα σας βοηθήσει και να βγείτε από τη θέση. Το PARKTRONIC μπορεί επίσης να ανιχνεύσει πλευρικά εμπόδια.
Στον βασικό εξοπλισμό, οι EQV και V-Class διατίθενται με το σύστημα PRE-SAFEÒ και έντεκα αερόσακους: μετωπικούςαερόσακους, πλευρικούς αερόσακους θώρακα, αερόσακους παραθύρων από την κολώνα A έως την κολώνα D και έναν κεντρικό αερόσακο. Σε περίπτωση σοβαρής πλευρικής σύγκρουσης, ο νέος κεντρικός αερόσακος παρεμβάλλεται μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού και μπορεί έτσι να μειώσει τον κίνδυνο αμοιβαίων τραυματισμών στο κεφάλι. Είναι εγκατεστημένος στην εσωτερική πλευρά της έδρας του καθίσματος του οδηγού. Επιπλέον, διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό ένα νέο σύστημα αναγνώρισης κατειλημμένων πίσω καθισμάτων. Το σύστημα χρησιμοποιεί ασύρματο έλεγχο για να ανιχνεύσει τη θέση τοποθέτησης ενός καθίσματος και αν κάποιος κάθεται σε αυτό. Κατά συνέπεια, η προειδοποίηση μη χρήσης ζώνης ασφαλείας ηχεί μόνο για το κάθισμα στο οποίο κάθεται πράγματι ένας επιβάτης που δεν έχει δέσει τη ζώνη ασφαλείας του.
Τα στοιχεία εξοπλισμού συνοπτικά
Τα νέα midsize van της Mercedes-Benz
V-Class | EQV | V-Class Marco Polo | |
Γραμμές | STYLE, AVANTGARDE, EXCLUSIVE | AVANTGARDE | |
Πακέτο Design | AMG Line, πακέτο Night | Πακέτο EQV Design εξωτερικού, Πακέτο EQV Design εσωτερικού | AMG Line, πακέτο Night |
Φωτιζόμενη μάσκα | V-Class EXCLUSIVE V-Class μεπακέτο AMG Line | EQV AVANTGARDE | V-Class Marco Polo με AMG Line |
Προβολείς MULTIBEAM LED | Βασικός εξοπλισμός για AVANTGARDE και EXCLUSIVE, προαιρετικός εξοπλισμός σε συνδυασμό με το πακέτο STYLE Plus | Βασικός εξοπλισμός για AVANTGARDE, προαιρετικός εξοπλισμός σε συνδυασμό με το Πακέτο Design | Προαιρετικός εξοπλισμός σε συνδυασμό με το Πακέτο Premium |
Πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας | Βασικός εξοπλισμός για STYLE | Βασικός εξοπλισμός | Βασικός εξοπλισμός |
Πακέτο Στάθμευσης με κάμερα 360° | Βασικός εξοπλισμός για AVANTGARDE και EXCLUSIVE, προαιρετικός εξοπλισμός για STYLE | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός |
Πόρτα χώρου αποσκευών EASY-PACK | Βασικός εξοπλισμός για AVANTGARDE | Βασικός εξοπλισμός για AVANTGARDE | Προαιρετικός εξοπλισμός |
MBUX Infotainment | Βασικός εξοπλισμός | Βασικός εξοπλισμός | Βασικός εξοπλισμός |
Δύο οθόνες 12,3 ιντσών σε μία ευρεία διάταξη | Βασικός εξοπλισμός | Βασικός εξοπλισμός | Βασικός εξοπλισμός |
Σύστημα ENERGIZING COMFORT | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός |
MBUX με πλοήγηση AUGMENTED REALITY MBUX | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός |
Ενσωμάτωση smartphone | Βασικός εξοπλισμός | Βασικός εξοπλισμός | Βασικός εξοπλισμός |
Ασύρματη φόρτιση smartphone | Βασικός εξοπλισμός για AVANTGARDE και EXCLUSIVE, προαιρετικός εξοπλισμός για STYLE | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός |
KEYLESS Start | Βασικός εξοπλισμός | Βασικός εξοπλισμός | Βασικός εξοπλισμός |
Θερμαινόμενο τιμόνι | Προαιρετικός εξοπλισμός (βασικός εξοπλισμός για EXCLUSIVE) | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός |
Νέα κεντρική κονσόλα | Βασικός εξοπλισμός για STYLE, προαιρετικός εξοπλισμός για AVANTGARDE και EXCLUSIVE | Βασικός εξοπλισμός | Βασικός εξοπλισμός |
Νυχτερινός φωτισμός χώρου πίσω επιβατών | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός |
Ατμοσφαιρικός φωτισμός με 64 αποχρώσεις | Βασικός εξοπλισμός για AVANTGARDE και EXCLUSIVE, προαιρετικός εξοπλισμός για STYLE | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός |
Νέος διάκοσμος με εμφάνιση ξύλουελιάς, σκούρο γκρι | Βασικός εξοπλισμός για AVANTGARDE, προαιρετικός εξοπλισμός για EXCLUSIVE και STYLE | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός |
Διάκοσμος σε σκούρο αλουμίνιο | Νέος, προαιρετικός εξοπλισμός για STYLE, AVANTGARDE και EXCLUSIVE | Προαιρετικός εξοπλισμός | Προαιρετικός εξοπλισμός |
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes-Benz V-Class
Κινητήρας, μετάδοση κίνησης, επιδόσειςκαι κατανάλωση | ||||
Κινητήρας | Πετρελαιοκινητήρας OM654 | Βενζινοκινητήρας M254 | ||
Διάταξη/ Αρ. κυλίνδρων | R4 | R4 | ||
Κυβισμός | 1,950 cc | 1,999 cc | ||
Ονομαστική ισχύς | 120 kW (163 hp) | 140 kW (190 hp) | 174 kW (237 hp) | 170 kW (231 hp) |
Ονομαστική ροπή στρέψης | 380 Nm | 440 Nm | 500 Nm (+30 Nm) | 370 Nm |
Μεγ. τελική ταχύτητα | 193 km/h (πίσω κίνηση) 188 km/h (τετρακίνηση) | 204 km/h (πίσω κίνηση) 199 km/h (τετρακίνηση) | 220 km/h (πίσω κίνηση) 215 km/h (τετρακίνηση) | 200 km/h (πίσω κίνηση) |
Επιτάχυνση 0-100 km/h | 10.7 s | 9.5 s | 7.4 s | 8.1 s |
Κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη[2] | 8.6–6.9 l/100 km | 8.7–7.2 l/100 km | 8.7–7.2 l/100 km | Προσωρινές τιμές WLTP): 11.3–8.9 l/100 km |
Εκπομπές CO2 σε συνδυασμένο κύκλο 27 | 225-182 g/km | 229-189 g/km | 229-189 g/km | (προσωρινές τιμές WLTP): 257-204 g/km |
Κατηγορία Εκπομπών | Euro 6e | Euro 6e | ||
Χωρητικότητα καυσίμου (ρεζέρβα) | 57 (10) l | 57 (10) l | ||
Χωρητικότητα AdBlue® | 24 l | -- | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | 9G-TRONIC | 9G-TRONIC | ||
Σύστημα κίνησης | Πίσω κίνηση (βασικός εξοπλισμός) / Τετρακίνηση (προαιρετικός εξοπλισμός) | Πίσω κίνηση (βασικός εξοπλισμός) | ||
Επιλογές ανάρτησης | Διατίθενταιτέσσεριςεπιλογέςανάρτησης. ΑνάρτησηComfort| ΑνάρτησηAGILITYCONTROL| ΑνάρτησηSport| ΑνάρτησηAIRMATIC | |||
Προγράμματα οδήγησης | Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης με το πάτημα ενός κουμπιού. Η ανταπόκριση του κινητήρα, του πεντάλ γκαζιού και της μετάδοσης προσαρμόζεται αναλόγως. Economical | Comfortable | Sporty |
Διαστάσεις & βάρη | |||||
Κινητήρας | Πετρελαιοκινητήρας OM654 | Βενζινοκινητήρας M254 | |||
Εκδόσεις | Compact | Long | Extra Long | Long | Extra Long |
Αρ. θέσεων | Έως 8 | Έως 8 | |||
Χωρητικότητα αποσκευών | 4,200 l ή 610 l | 4,630 l ή 1,030 l | 5,010 l ή 1,410 l | 4,630 l ή 1,030 l | 5,010 l ή 1,410 l |
Μήκος | 4,895 mm | 5,140 mm | 5,370 mm | 5,140 mm | 5,370 mm |
Ύψος | περ. 1,880 mm | περ. 1,880 mm | |||
Πλάτος | 1,928 mm (χωρίς καθρέπτες) 2,249 mm (με καθρέπτες) | 1,928 mm (χωρίς καθρέπτες) 2,249 mm (με καθρέπτες) | |||
Μεταξόνιο | 3,200 mm | 3,200 mm | 3,430 mm | 3,200 mm | 3,430 mm |
Κύκλος στροφής | 11.8 m (πίσω κίνηση) 12.9 m (τετρακίνηση) | 11.8 m (πίσω κίνηση) 12.9 m (τετρακίνηση) | 12.5 m (πίσω κίνηση) 13.7 m (τετρακίνηση) | 11.8 m (πίσω κίνηση) 12.9 m (τετρακίνηση) | 12.5 m (πίσω κίνηση) 13.7 m (τετρακίνηση) |
Φορτίο οροφής | μεγ. 150 kg | μεγ. 150 kg | |||
Ωφέλιμο φορτίο | Έως 956 kg (πίσω κίνηση) Έως 911 kg (πίσω κίνηση) | Έως 933 kg (πίσω κίνηση) Έως 888 kg (πίσω κίνηση) | Έως 893 kg (πίσω κίνηση) Έως 848 kg (πίσω κίνηση) | Έως 933 kg (πίσω κίνηση) | Έως 893 kg (πίσω κίνηση) |
Μικτό βάρος | 3,100 kg / 3,200 kg | 3,100 kg | |||
Ελκτική ικανότητα με φρένα | Standard 2,000 kg, max. 2,500 kg | 0 kg | |||
Ελκτική ικανότητα χωρίς φρένα | 750 kg | 0 kg |
Mercedes-Benz EQV
Κινητήρας, μετάδοση κίνησης, απόδοση και κατανάλωση | ||
Κινητήρας | Ηλεκτροκινητήρας | |
Μπαταρία | 90 kWh | 60 kWh |
WLTP συνδ. εκπομπή CO2[3] | 0 g/km | 0 g/km |
WLTP συνδ. κατανάλωση ενέργειας28 | 28.83-27.12 kWh/100 km | 29.43-27.04 kWh/100 km |
Αυτονομία κατά WLTP8,[4] | 344-365 km | 227-247 km |
Φόρτιση | CCS | CCS |
Μεγ. δυνατότητα φόρτισης AC | 11 kW | 11 kW |
Ελάχιστος χρόνος φόρτισης AC | < 10 h (0-100%) | < 6,30 h (0-100%) |
Μεγ. δυνατότητα φόρτισης DC[5] | 110 kW (standard) | 80 kW (standard) |
Ελάχιστος χρόνος φόρτισης DC[6] | 110 kW: ~40 min (10-80%) | 80 kW: ~35 min (10-80%) |
Τάση φόρτισης DC | 400 volts | |
Ονομαστική τάση λειτουργίας | 352 volts | |
Ψυκτικό υγρό | Νερό | |
Σχέση μετάδοσης | 10.215 | |
Σύστημα κίνησης | Εμπρός κίνηση | |
Μέγιστη απόδοση | 150 kW (204 hp) | |
Συνεχής απόδοση | 70 kW (95 hp) | |
Μέγιστη ροπή | 365 Nm | |
Μεγ. ταχύτητα | 140 km/h (standard) 160 km/h (προαιρετικά) | |
Μπαταρία υψηλής τάσης | Lithium-ion | |
Κατασκευαστής | CATL | |
Τιμή οπισθέλκουσας Cd | 0.34 | |
Επιλογές ανάρτησης | Διατίθενταιδύοεπιλογέςανάρτησης. BasicPlus | Ανάρτηση AIRMATIC | |
Προγράμματα οδήγησης | Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα οδήγησης με το πάτημα ενός κουμπιού. MR: Μέγιστη αυτονομία E: Η αυτονομία βελτιστοποιείται με καλή απόδοση θέρμανσης/ψύξης C: Comfort (πιστοποιημένη ρύθμιση / προκαθορισμένη κατά την εκκίνηση με κλειδί) S: Σπορ |
Διαστάσεις και βάρη | ||||
Μπαταρία | 90 kWh | 60 kWh | ||
Εκδόσεις | Long | ExtraLong | Long | Extra Long |
Θέσεις | 6 μεμονωμένες θέσεις (βασικός εξοπλισμός) Mεγ. 8 θέσεις | |||
Χώρος αποσκευών | 4,630 l ή 1,030 l | 5,010 l ή 1,410 l | 4,630 l ή 1,030 l | 5,010 l ή 1,410 l |
Μήκος | 5,140 mm | 5,370 mm | 5,140 mm | 5,370 mm |
Ύψος | 1,900 mm | |||
Πλάτος | 1,928 mm | |||
Μεταξόνιο | 3,200 mm | 3,430 mm | 3,200 mm | 3,430 mm |
Κύκλος στροφής | 12.9 m | 13.7 m | 12.9 m | 13.7 m |
Φορτίο οροφής | max. 150 kg | |||
Απόβαρο | 2,811 kg | 2,860 kg | 2,666 kg | 2,713 kg |
Ωφέλιμο φορτίο | 689 kg | 640 kg | 834 kg | 787 kg |
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος | 3,500 kg |
[1] Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ασφάλειας της Mercedes-Benz είναι βοηθητικά και δεν απαλλάσσουν τον οδηγό από την ευθύνη του.
[2]Πετρελαιοκινητήρας OM654: Οι τιμές CO₂ έχουν καθοριστεί κατά WLTP σύμφωνα με το άρθρο 2, αρ. 3του ισχύοντος Κανονισμού (EU) 2017/1153. Η κατανάλωση καυσίμου έχει υπολογιστεί με βάση αυτές τις τιμές.
Βενζινοκινητήρα ςM254: Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 καθορίστηκαν εσωτερικά σύμφωνα με τη μέθοδο πιστοποίησης “WLTPtestprocedure” . Έως σήμερα δεν υπάρχουν επιβεβαιωμένες τιμές από κάποιον επίσημα αναγνωρισμένο οργανισμό διενέργειας ελέγχων, ούτε από Ευρωπαϊκή έγκριση τύπου. Ενδέχονται αποκλίσεις μεταξύ των παραπάνω τιμών και των επίσημων τελικών.
[3]Η κατανάλωση ενέργειας και η αυτονομία καθορίστηκαν βάσει του Commission Regulation (EU) No. 2017/1151.
[4]H πραγματική αυτονομία εξαρτάται από το εκάστοτε στιλ οδήγησης, τις συνθήκες οδήγησης και το οδικό δίκτυο, την εξωτερική θερμοκρασία, τη χρήση κλιματισμού / θέρμανσης κλπ και μπορεί να διαφέρει.
[5]Μέγιστη ενέργεια φόρτισης σε σταθμό ταχυφόρτισης DC με παροχή 400 volts,ρεύμα300 A; η μέγιστη ενέργεια φόρτισης εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως η θερμοκρασία περιβάλλοντος και μπαταρίας και η κατάσταση της φόρτισης κατά την έναρξη της φόρτισης.
[6]Ελάχιστος χρόνος φόρτισης από 10 έως 80% υπό ιδανικές συνθήκες σε ταχυφορτιστή με τάση τροφοδοσίας 400 volts, ρεύμα 300 A. Ο χρόνος φόρτισης μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως η θερμοκρασία περιβάλλοντος και μπαταρίας και όταν γίνονται πρόσθετες καταναλώσεις, όπως θέρμανση.
Σελ. 1 | Πολυτέλεια μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. |
Σελ. 2 | Ποικιλία ψηφιακών επιλογών από τη Mercedes-Benz |
Σελ. 3 | Οι πιο σημαντικοί αριθμοί, δεδομένα, γεγονότα |
Σελ. 4 | Ευφυές, διαδραστικό και ιδιαίτερο |
Σελ. 5 | Πλοήγηση με Electric Intelligence: Η EQV αναλαμβάνει τη σχεδίαση της διαδρομής |