Συνεχίζοντας να μετράει την κατανάλωση των μοντέλων της σε πραγματικές συνθήκες, ο όμιλος PSA Peugeot Citroen, μας δείχνει πόσο καύσιμο καίει το ανανεωμένο Peugeot 2008. Τι διαφορά υπάρχει από τις επίσημες τιμές;
Η Peugeot μαζί με τις «αδελφές» Citroen και DS, είχαν ανακοινώσει τις προθέσεις τους να γίνουν οι πρώτες ευρωπαϊκές μάρκες, που θα ανακοινώνουν τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες, στις αρχές του έτους. Σκοπός τους είναι να «κλείσει η ψαλίδα», ανάμεσα στις σχεδόν φανταστικές τιμές που δίνουν οι εταιρείες και τις πραγματικές τιμές που συναντούν οι οδηγοί.
Τα αποτελέσματα των μετρήσεων για το Peugeot 2008, δείχνουν την μεγάλη διαφορά μεταξύ τιμών κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες και επίσημων τιμών κατανάλωσης, αφού για το μοντέλο 2008, με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λτ. BlueHDi των 120 ίππων, η πραγματική κατανάλωση που ανακοινώθηκε είναι 5,2 λτ. ανά 100 χλμ. με την πρώτη τιμή που είχε ανακοινωθεί από την μάρκα να είναι 3,7 λτ. ανά 100 χλμ.
Στην έκδοση του πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λτ. BlueHDi με τους 100 ίππους, η κατανάλωση που ανακοινώθηκε ήταν σχεδόν ίδια με την έκδοση των 120 ίππων, σε σχέση με τα 3,5 λτ. ανά 100 χλμ. Για τους βενζινοκινητήρες 1,2 λτ. PureTech με αποδόσεις 82 και 130 ίππων, οι πρώτες επίσημες τιμές ήταν 4,4 λτ. ανά 100 χλμ. και 4,8 λτ. ανά 100 χλμ. αντίστοιχα, ενώ οι πραγματικές τιμές που ανακοινώθηκαν είναι 6,3 λτ. ανά 100 χλμ. και 7,1 λτ. ανά 100 χλμ.
Η Peugeot αναφέρει ότι τα αποτελέσματα έρχονται μετά από δοκιμές, σε διαδρομή 96 χλμ. που περιλαμβάνουν κίνηση εντός και εκτός πόλης, καθώς και κίνηση σε αυτοκινητόδρομο ,με επαγγελματίες αλλά και αρχάριους οδηγούς, για να εξασφαλίζεται η εγκυρότητα τους.