Προχωράει με γοργούς ρυθμούς η έρευνα και ανάπτυξη για την τεχνολογία επαγωγικής φόρτισης των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων.
Προς το παρόν βρίσκεται στο στάδιο, όπου οι επιστήμονες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που δημιουργούνται με τις απώλειες φόρτισης μεταξύ των πομπών και τους δέκτες. Αν αυτές μειωθούν αρκετά έως και ξεπεραστούν, θα γίνει το επόμενο μεγάλο βήμα και θα περάσει η εν λόγο τεχνολογία σε διαδικασία παραγωγής!
Μέχρι στιγμής οι επιστήμονες δηλώνουν φανερά ενθουσιασμένοι με την αποδοτικότητα του συστήματος, το οποίο πλέον επιτυγχάνει γρηγορότερη φόρτιση στα αυτοκίνητα. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ερευνών του Ομίλου Volkswagen και στη συνεργασία του με το Department of Energy΄s Oak Ridge National Laboratory (ORNL) και το πανεπιστήμιο Knoxville του Tennessee της Αμερικής. Οι ερευνητές της παραπάνω συνεργασίας έχουν σημειώσει αρκετή πρόοδο στις δοκιμές που πραγματοποιούν με μία Porsche Taycan, καθώς το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει τραβήξει σημαντικά την προσοχή του κατασκευαστή, όπως και τις επενδύσεις του.
Η επαγωγική φόρτιση δεν είναι άγνωστη στις αυτοκινητοβιομηχανίες, αφού αρκετά μοντέλα προσφέρουν συστήματα επαγωγικής φόρτισης, καθώς μέχρι σήμερα υπάρχει διεθνής τυποποίηση που καλύπτει την επαγωγική φόρτιση αποκλειστικά μέχρι 11 kW. Αυτό σύντομα αναμένεται να αλλάξει από ό,τι φαίνεται, αυξάνοντας κατά πολύ το όριο.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2025 - autoagora.gr