autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το νέο Renault Clio θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση Παρισιού το Σεπτέμβριο, ώστε να λανσαριστεί εμπορικά πριν το τέλος του έτους (στη φωτό το Symbioz 2 Concept του 2017).

Tο νέο Clio θα στηρίζεται σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή της υπάρχουσας πλατφόρμας CMF-B. Θα διαθέτει μια ξαναδουλεμένη εκδοχή του turbo κινητήρα των 0,9 λίτρων, αλλά και το νέο σύνολο βενζίνης των 1,3 λίτρων.

Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση θα είναι αυτή με το ήπιο υβριδικό σύστημα, η οποία θα χρησιμοποιεί ένα μοτέρ βενζίνης και ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48 volt. Ενδεχομένως να μην υπάρξουν diesel εκδόσεις…

Στο Παρίσι σε 9 μήνες το νέο Renault Clio

7/1/2018

Στην έκθεση Παρισιού τον προσεχή Σεπτέμβριο, θα κάνει επίσημο ντεμπούτο το νέας γενιάς Renault Clio. Δείτε τι ετοιμάζουν οι Γάλλοι για το επόμενο best seller τους, ώστε να το κάνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικό σε μια κατηγορία που βρίθει από αξιόλογες προτάσεις.

Η νευραλγική κατηγορία των μικρών οχημάτων έχει γεμίσει από νέα μοντέλα, όπως τα Citroen C3, Ford Fiesta, Nissan Micra και Volkswagen Polo. Κάπως έτσι είναι δύσκολο πια για το Renault Clio να κρύψει τα «χρονάκια» και για αυτό οι Γάλλοι ετοιμάζονται να μας παρουσιάσουν το προσεχές φθινόπωρο τη νέα γενιά του οχήματος.
 
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, λοιπόν, το νέο Clio θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση Παρισιού το Σεπτέμβριο, ώστε να λανσαριστεί εμπορικά πριν το τέλος του έτους. Το νέο μοντέλο θα είναι συνολικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ρίχνοντας το βάρος στην κατανάλωση και την προσφερόμενη άνεση.
 
Όλα δείχνουν πως το νέο Clio θα στηρίζεται σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή της υπάρχουσας πλατφόρμας CMF-B, ώστε να περιοριστεί το κόστος εξέλιξής του. Θα διαθέτει μια ξαναδουλεμένη εκδοχή του turbo κινητήρα των 0,9 λίτρων, αλλά και το νέο σύνολο βενζίνης των 1,3 λίτρων. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν του Γάλλους να αφήσουν πίσω τους τις diesel εκδόσεις, λόγω των χαμηλών πωλήσεων των εν λόγω μοντέλων, αλλά φαίνεται πραγματικά δύσκολο να αγνοηθεί ένας κινητήρας όπως ο dCi των 1,5 λίτρων.
 
Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση θα είναι αυτή με το ήπιο υβριδικό σύστημα, η οποία θα χρησιμοποιεί ένα μοτέρ βενζίνης και ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48 volt, προκειμένου να περιοριστούν τα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών. Μια «κανονική» plug-in hybrid έκδοση είναι εκτός ατζέντας, λόγω του υψηλού της κόστους. Στόχος της Renault είναι ο περιορισμός του βάρους, κάτι που θα γίνει με τη χρήση αλουμίνιου στην κατασκευή, την τοποθέτηση λεπτότερων τζαμιών, αλλά και με την επιλογή ενός απλούστερου συστήματος πέδησης.
 
Σε ό,τι έχει να κάνει με τη μορφή του, το νέο Clio θα διατηρήσει το σχήμα της τωρινής του γενιάς, προσθέτοντας φρέσκα στοιχεία όπως τα φώτα σχήματος «C» που είδαμε στα Megane και Talisman. Σημαντικότερες θα είναι οι αλλαγές στην καμπίνα, όπου μηχανικοί και σχεδιαστές συνεργάζονται για μια πλήρως διαφορετική εικόνα. Το παρόν θα δώσει το νέο σύστημα infotainment της Renault, ενώ ο επικεφαλής σχεδίασης των Γάλλων, Laurens van den Acker, υπόσχεται ποιοτικότερα υλικά στο εσωτερικό και μια συνολικά πιο premium αίσθηση.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις