Η ελληνική κυβέρνηση σκοπεύει να λάβει νέα μέτρα με στόχο να μειωθεί η τιμή στην δημόσια φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Στην Ελλάδα κατέχουμε μία από τις υψηλότερες τιμές χρέωσης για δημόσια φόρτιση, αποτελώντας ανασταλτικό παράγοντα στην αγορά ηλεκτρονικού αυτοκινήτου. Το εν λόγω ζήτημα έθιξε η γενική γραμματέας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Αλεξάνδρα Σδούκου, υποστηρίζοντας πως πρέπει να μειωθεί το κόστος χρέωσης.
Μεταξύ άλλων, ένας από τους μελλοντικούς στόχους του Υπουργείου είναι να τοποθετηθούν περισσότεροι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων σε όλη την επικράτεια, καθώς και να προχωρήσουν σε μείωση του κόστους φόρτισης. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, εξετάζεται ακόμα η περίπτωση μείωσης του ΦΠΑ από 24% σε 6%, στα δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης.
Επιπλέον, η κ. Σδούκου επισήμανε πως η αναλογία των φορτιστών σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που υπάρχουν μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, εκτιμάται στο 1 προς 6, ποσοστό μεγαλύτερο από το 1 προς 10 που έχει θέσει η Ε.Ε.. Όμως, η πλειοψηφία των παραπάνω φορτιστών βρίσκεται σε ιδιωτικούς χώρους με δημόσια πρόσβαση, όπως αυτοί των supermarket και mall, ενώ μόνο το 6% βρίσκονται σε δημόσιους χώρους, όπως για παράδειγμα το πεζοδρόμιο.
Κάπου εδώ, αξίζει να αναφέρουμε πως σε αρκετές περιοχές της χώρας μας δεν υπάρχουν υποδομές για φόρτιση. Αναφορικά, μέχρι στιγμής λειτουργούν περίπου 1.200 δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης, ενώ όπως όλα δείχνουν με την εξέλιξη της αγοράς θα χρειαστούν 12.000 μέχρι το 2025 και 25.000 ως το 2030, κάτι που μεταφράζεται σε επενδύσεις ύψους 500 εκατ. ευρώ.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2025 - autoagora.gr