Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Σταματάει η παραγωγή του Mazda 6 στην Ιαπωνία

Σταματάει η παραγωγή του Mazda 6 στην Ιαπωνία

23/1/2024

Η εταιρεία διακόπτει την παραγωγή του μοντέλου στην ιαπωνική αγορά στα μέσα Απριλίου, και δεν σκοπεύει να βγάλει στην αγορά νέο sedan για να καλύψει το κενό. Είχε προηγηθεί η παύση του Mazda 6 στην αμερικανική και τη βρετανική αγορά, ίσως φτάνει η ώρα της οριστικής διακοπής και στις υπόλοιπες χώρες.

Στα μέσα Απριλίου σταματάει η παραγωγή του Mazda 6 στην Ιαπωνία

Η Mazda σταματάει την παραγωγή του Mazda 6 στην ιαπωνική αγορά περίπου στα μέσα Απριλίου. Το ιστορικό μοντέλο έχει πουλήσει 226.437 αντίτυπα από την κυκλοφορία του μέχρι και σήμερα. H τελευταία γενιά του sedan κυκλοφορεί από το 2012, ενώ η παύση της παραγωγής του στην ιαπωνική αγορά ακολουθεί την αντίστοιχη διακοπή στις ΗΠΑ και τη Μ. Βρετανία, το 2021 και το 2023 αντίστοιχα.
 

Δεν βγαίνει άλλο sedan για την κάλυψη του κενού, προτεραιότητα στη σειρά CX

Η απάντηση της ιαπωνικής εταιρείας σχετικά με την αναπλήρωση του κενού απογοητεύει τους λάτρεις των sedan. Η Mazda δήλωσε ότι το κενό αναμένεται να καλυφθεί από τη σειρά crossover CX, και όχι από κάποιο καινούργιο μοντέλο της ίδιας κατηγορίας. Φαίνεται πως η Mazda «ακούει» την τάση των τελευταίων ετών στην αγορά αυτοκινήτου, η οποία επιβάλλει προτεραιότητα στα crossover και στα SUV.
 

Είχαν διαψευστεί ήδη από τη Mazda οι φήμες για νέα γενιά Mazda 6

Από τις αρχές του 2022, η εταιρεία είχε απορρίψει την πιθανότητα κυκλοφορίας ενός Mazda 6 νέας γενιάς. Ωστόσο, οι δημοσιογράφοι δεν πτοήθηκαν, και συνέχισαν να ανακυκλώνουν δημοσιεύματα περί παραγωγής μιας νέας έκδοσης που θα σηματοδοτούσε την τέταρτη γενιά του μοντέλου. Αυτά τα δημοσιεύματα στηρίχτηκαν μάλιστα στη θετική ανταπόκριση που υπήρξε στην κυκλοφορία των CX-60 και CX-90, η οποία ενδεχομένως να «άνοιγε την όρεξη» στη Mazda. Αποκορύφωμα, μάλιστα,  ήταν η είδηση ότι η νέα γενιά του Mazda 6 θα ήταν πισωκίνητη.
 

Πιθανή η διακοπή παραγωγής και στις υπόλοιπες χώρες

Η παραγωγή του Mazda 6 συνεχίζεται κανονικά στις υπόλοιπες αγορές. Ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να στοιχηματίσει ενάντια στην αρχή του… τέλους για το σύνολο της παραγωγής του μοντέλου στην παγκόσμια αγορά, αφού αρκετές διεθνείς αντιπροσωπείες προμηθεύονταν την έκδοση που κατασκευαζόταν στην Ιαπωνία.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε