autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Εξετάζουμε το Audi Q2 των 32.000 ευρώ

Εξετάζουμε το Audi Q2 των 32.000 ευρώ

Διαβάστηκε από 22233 αναγνώστες - 14/4/2025

Από 32.000 ευρώ το αυτόματο των 150 ίππων.
Αποκλειστικά αμιγώς βενζινοκίνητο, «παντρεύεσαι» την υψηλή κατανάλωση (10,2 λτ./100 χλμ. στην πόλη).
Παρά το υψηλό κόστος απόκτησης, δεν ξεχωρίζει σε εξοπλισμό και ποιότητα από τον ανταγωνισμό.
Μέτριοι χώροι για ένα μικρό SUV, δύσκολα θα χωρέσει τρίτος επιβάτης πίσω.

Από 32.000 ευρώ το αυτόματο των 150 ίππων.

Στην ενότητα άρθρων «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή best seller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύνατα σημεία τα οποία πιθανά να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.

Το μοντέλο που θα εξετάσουμε στο συγκεκριμένο άρθρο είναι το Audi Q2, το οποίο τοποθετείται ως μία premium πρόταση στην κατηγορία των μικρών SUV. Η έκδοση που θα μας απασχολήσει περισσότερο είναι αυτή των 150 ίππων, που έρχεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG, η οποία προσφέρεται από τα 31.980 ευρώ. Μάλιστα, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, σκαρφαλώνει έως τα 36.980 ευρώ. Η τιμή αυτή κρίνεται ιδιαίτερα υψηλή για ένα μικρό SUV, καθώς διεισδύει στις τιμές των μεγαλύτερων οικογενειακών SUV, ενώ ξεπερνά κάποια από αυτά κοστολογικά. Αυτό ίσως να δικαιολογούταν εαν εφοδιαζόταν με εξελιγμένο σύστημα κίνησης, υπερ-πλούσιο εξοπλισμό και κορυφαία ποιότητα υλικών και συναρμογής. Παρόλα αυτά, όπως θα δούμε στην συνέχεια του άρθρου, τα παραπάνω δεν ενισχύουν την σχέση αξίας-τιμής του.

Πάντως, και η χειροκίνητη έκδοση των 116 ίππων, που ξεκινά από τα 26.000 ευρώ μπορεί να θεωρηθεί ακριβή, αφού λίγοι είναι αυτοί που θα επιθυμούν ένα χειροκίνητο σασμάν σε ένα πολυτελές SUV-άκι. Οπότε, η  Audi σε «σπρώχνει» στην πολύ ακριβότερη έκδοση των 150 ίππων.

Αποκλειστικά αμιγώς βενζινοκίνητο, «παντρεύεσαι» την υψηλή κατανάλωση (10,2 λτ./100 χλμ. στην πόλη).

Όποιο μηχανικό σύνολο και να επιλέξεις, δεν θα συνοδεύεται από χαμηλά νούμερα κατανάλωσης και αυτό οφείλεται στο γεγονός πως η Audi προσφέρει το Q2 αποκλειστικά ως «απλό» βενζινοκίνητο. Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα μικρό SUV με υψηλή τιμή, θα περιμέναμε να συναντήσουμε έστω ένα ήπια υβριδικό σύνολο κάτω από το καπό. Το γεγονός ότι προσδιορίζεται ως premium δεν αποτελεί δικαιολογία, καθώς πλέον συναντάμε ήπια υβριδικές εκδόσεις σε άλλα premium μοντέλα, όπως είναι το Peugeot 2008 ή το DS DS3, σε τιμές που βρίσκονται κοντά στο «μικρό» Q2 των 116 ίππων.

Κάπως έτσι, λοιπόν, το 150άρι Q2 με το αυτόματο κιβώτιο σημειώνει κατανάλωση 10,2 λτ./100 χλμ. στην πόλη, ενώ η μέση σε κανονικές συνθήκες οδήγησης δύσκολα θα πέσει κάτω από τα 8,8 λτ./100 χλμ. Αυτά τα νούμερα συνήθως τα συναντάμε σε αμιγώς βενζινοκίνητα σύνολα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Παρά το υψηλό κόστος απόκτησης, δεν ξεχωρίζει σε εξοπλισμό και ποιότητα από τον ανταγωνισμό.

Αυτό που περιμένει να συναντήσει κάποιος σε ένα SUV που τοποθετείται στην premium κατηγορία είναι υπεροχή σε εξοπλισμό, αλλά και σε ποιότητα υλικών και συναρμογής, ώστε να δικαιολογήσει το αρκετά υψηλότερο κόστος απόκτησής του. Παρόλα αυτά, το Q2 δεν φαίνεται να πληροί αυτήν την προϋπόθεση. Όσον αφορά τον βασικό εξοπλισμό στην εισαγωγική έκδοση, συναντάμε μονάχα ό,τι θα ανέμενε κανείς από οποιοδήποτε μικρό SUV, που θα ερχόταν και σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Σε ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με αρχική τιμή τα 32.000 ευρώ, που θέλει να επιτύχει ένα βαθμό πολυτέλειας, η ύπαρξη επιπλέον εξοπλισμού άνεσης όπως διζωνικού κλιματισμού, Cruise Control και keyless entry κρίνεται απαραίτητη. Συνεχίζοντας, μπορεί το Audi Q2 να υπερέχει ποιοτικά από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού, αυτός όμως προσφέρεται σε εξαιρετικά χαμηλότερη τιμή. Απέναντι σε παραδείγματα premium κατασκευαστών η Audi δεν φαίνεται να δικαιολογεί την υψηλή τιμή απόκτησης του Q2. Μάλιστα, ακόμα και οι «ομόσταβλες» VW και Skoda έχουν καταφέρει να αγγίξουν την Audi σε ποιότητα υλικών και συναρμογής.

Μέτριοι χώροι για ένα μικρό SUV, δύσκολα θα χωρέσει τρίτος επιβάτης πίσω.

Τέλος, ένας σημαντικός παράγοντας για κάθε μικρό SUV είναι η ευρυχωρία στο εσωτερικό του. Εκεί, το Q2 φαίνεται να υστερεί, καθώς οι πίσω επιβάτες θα δυσκολευτούν να κάτσουν άνετα. Ο χώρος για τα γόνατά τους είναι περιορισμένος, ενώ δεν θα χρειαστεί να είναι κάποιος ιδιαίτερα ψηλός για να αντιμετωπίσει πρόβλημα με τον χώρο για το κεφάλι του, λόγω της χαμηλής κυρτής οροφής. Επίσης, στα πόδια του μεσαίου επιβάτη υπάρχει ένα φαρδύ τούνελ, το οποίο εμποδίζει από το να κάτσει κανείς άνετα στην μεσαία θέση του πίσω καθίσματος. Με λίγα λόγια, το Q2 ενδείκνυται για μετακινήσεις μονάχα τεσσάρων ατόμων, παρόλο που τα περισσότερα μικρά SUV καταφέρνουν να φιλοξενούν σχετικά άνετα πέντε επιβάτες. Αν από την άλλη ένας επιβάτης είναι λίγο ψηλότερος από 1,75 μ., δεν θα κάτσει άνετα για μεγάλες αποστάσεις σε οποιαδήποτε από τις τρεις πίσω θέσεις.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Audi Q2 τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

PEUGEOT
Nea enotitia