Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Νέο Dieselgate από την Suzuki

Νέο Dieselgate από την Suzuki

29/4/2022

Υπό έρευνα στη Γερμανία βρίσκεται η Suzuki, που κατηγορείται πως έχει πουλήσει πάνω από 22.000 diesel αυτοκίνητα με παράνομο λογισμικό για να εμφανίζει χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Στην ίδια έρευνα εμπλέκεται και η FCA αλλά και η Marelli.

Στο «μικροσκόπιο» Suzuki, Stellantis και Marelli

Την είδηση μεταδίδει η Deutche Welle, με τους Γερμανούς εισαγγελείς να έχουν ξεκινήσει ήδη τη διεξαγωγή έρευνας σχετικά με τη Suzuki, με την αιτιολογία ότι η ιαπωνική εταιρεία χρησιμοποιεί παράνομα λογισμικά με σκοπό να «πειράξει» τις εκπομπές ρύπων των diesel μοντέλων της, προκειμένου αυτά να εμφανίζουν χαμηλότερες μετρήσεις.

Πάνω από 22.000 diesel με παράνομο λογισμικό

Πιο συγκεκριμένα, τα εν λόγω οχήματα που μπήκαν στο «μικροσκόπιο» της έρευνας των εισαγγελέων της Φρανκφούρτης, ξεπερνούν τα 22.000 πετρελαιοκίνητα Suzuki, τα οποία ήταν εξοπλισμένα με παράνομο λογισμικό που εμφάνιζε αρκετά χαμηλότερες εκπομπές NOx στις εργοστασιακές μετρήσεις σε σύγκριση με αυτές που μετρήθηκαν σε καθημερινή χρήση.

Είχε ομολογήσει στο παρελθόν αντίστοιχο «παράπτωμα»

Όπως γίνεται κατανοητό, τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν συμμορφώνονται στις αυστηρές προδιαγραφές ρύπανσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς οι έρευνες βρίσκονται ακόμα υπό εξέλιξη στη Χαϊδελβέργη της Γερμανίας, στην Κορμπέτα της Ιταλίας και στο Εστεργκόμ της Ουγγαρίας. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που εμπλέκονται στην έρευνα, εμφανίζονται πρόθυμες να συνεργαστούν με τις αρχές, αλλά τηρούν «σιγή ιχθύος». Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο, πως η Suzuki παλαιότερα είχε ομολογήσει στο ιαπωνικό Υπουργείο Μεταφορών ότι είχε «πειράξει» τις μετρήσεις των εκπομπών ρύπων, προκειμένου να «φαίνονται» τα μοντέλα της πιο φιλικά στο περιβάλλον και να περάσουν τους ευρωπαϊκούς ελέγχους. 


Στο ίδιο έργο πάλι θεατές!
Και η Suzuki στο «παιχνίδι» των παράνομων λογισμικών.
Το 2018 είχε «ομολογήσει» στο ιαπωνικό Υπουργείο Μεταφορών πως το είχε ξανακάνει.
22.000 diesel μοντέλα της βρέθηκαν με ψεύτικους ρύπους.
Σε περίπτωση ελέγχου, ποιος θα την πληρώσει;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε