Οι τιμές των καυσίμων ακολουθούν εκτροχιασμένη πορεία εδώ και καιρό, σπάζοντας κάθε ρεκόρ και «γονατίζοντας» κάθε τσέπη. Η κυβέρνηση αποφάσισε λοιπόν να ρίξει στο τραπέζι των συζητήσεων τη μείωση του ειδικού φόρου καυσίμων, προκειμένου να δώσει μία λύσει στο πρόβλημα που μαστίζει την χώρα.
Η κυβέρνηση φτάνοντας σε αδιέξοδο μετά από τόσους μήνες με το ράλι καυσίμου, συζητάει τη μείωση του φόρου καυσίμου αλλά και να ορίσει πλαφόν στην τιμή πώλησης λιανικής.
Με την τιμή της 95άρας βενζίνης να «φλερτάρει» στο 2,21, ενώ σε αρκετές περιοχές έχει φτάσει μέχρι και το 2,6 ευρώ το λίτρο, δεν αναμένεται να δούμε σύντομα «φως στο τούνελ» καθώς είναι θέμα χρόνου να δούμε το 2,5 κρεμασμένο στις ταμπέλες των πρατηρίων της Αττικής. Πέρα από την τιμή του πετρελαίου, τώρα έρχεται να συμβάλλει στην αύξηση των καυσίμων και η ισοτιμία δολαρίου-ευρώ.
Το χτένι έφτασε στον κόμπο και η κυβέρνηση καλείται να λύσει τον γόρδιο δεσμό των καυσίμων. Έτσι λοιπόν, το οικονομικό επιτελείο συζητάει τη σκέψη για μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ), προκειμένου να δούμε απευθείας μείωση της τιμής στις αντλίες των πρατηρίων. Παράλληλα, φαίνεται πως παραμένει αλλά ως ύστατη λύση, ο ορισμός πλαφόν στην τιμή της λιανικής πώλησης. Από την άλλη, δεν αναμένεται να δούμε κάποιο νέο Fuel Pass, αφού ήταν μία εύκαιρη λύση προσπαθώντας να καλύψει ανεπιτυχώς το πρόβλημα.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr