Τέλος στην αφόρητη ζέστη μέσα στο αμάξι θέλει να βάλει η Hyundai
Η Hyundai θέλει να βάλει την προστατευτική μεμβράνη σε μαζική παραγωγή
Μειώνεται έως και κατά 22 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία στην καμπίνα
Μπορεί να αποβάλλει την εσωτερική θερμότητα από το αμάξι
Η Hyundai θέλει να βάλει την προστατευτική μεμβράνη σε μαζική παραγωγή
Η νέα τεχνολογία της Hyundai, το Nano Cooling Film, σύμφωνα με τη μάρκα, μειώνει εντυπωσιακά την θερμοκρασία εντός του οχήματος, ώστε κατά τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες να μην μοιάζει η καμπίνα με ηφαίστειο και είναι πιο αποδοτική από τα φιμέ κρύσταλλα που μπαίνουν στα αυτοκίνητα. Η Hyundai δήλωσε ότι θέλει να βάλει τη μεμβράνη σε μαζική παραγωγή στο μέλλον.
Μειώνεται έως και κατά 22 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία στην καμπίνα
Η Hyundai έχει ξεκινήσει δοκιμές σε 70 οχήματα σε πόλη του Πακιστάν, όπου η θερμοκρασία το καλοκαίρι φτάνει τους 50° Κελσίου και οι οδηγοί δεν έχουν την δυνατότητα να βάλουν φιμέ κρύσταλλα, αφού η τοποθέτησή τους είναι παράνομη. Τα πρώτα τεστ που έχουν γίνει, δείχνουν πως το Nano Cooling Film μειώνει τη θερμοκρασία κοντά στο κεφάλι του οδηγού έως και 10,98° Κελσίου σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο με φιμέ παράθυρα και έως 12,33° Κελσίου σε σύγκριση με το ίδιο όχημα χωρίς φιμέ. Αντίστοιχα, πάνω στις επιφάνειες της καμπίνας, η μείωση της θερμοκρασίας φτάνει τους 15,38° Κελσίου και 22° Κελσίου.
Μπορεί να αποβάλλει την εσωτερική θερμότητα από το αμάξι
Το Nano Cooling Film εκτός από ότι μπλοκάρει αποτελεσματικά την εξωτερική θερμική ενέργεια από το να εισέλθει στην καμπίνα, παράλληλα επιτρέπει τη διαφυγή της εσωτερικής θερμότητας. Όπως εξήγησε η Hyundai, «το εξωτερικό στρώμα της μεμβράνης αποβάλλει θερμότητα από το εσωτερικό του οχήματος προς το εξωτερικό, ενώ τα δύο εσωτερικά στρώματα αντανακλούν την εισερχόμενη θερμότητα μειώνοντας την θερμότητα μέσα στην καμπίνα.