Επίσημη η επιστροφή της Toyota Celica!
Επιβεβαιώθηκαν από επίσημα χείλη οι φήμες.
Ενδεχομένως να πάρουμε γεύση του μοντέλου τον Γενάρη στο Tokyo Auto Salon.
Με νέο 2λιτρο μοτέρ, τετρακίνηση και 400 άλογα.
Έσκασε η... βόμβα από την Toyota
Η Toyota δουλεύει πάνω στην έλευση της νέας Celica. Οι φήμες είχαν υπάρξει πολύ καιρό πριν, αλλά πλέον το παραδέχτηκαν και οι άνθρωποι της μάρκας, επιβεβαιώνοντας πως το εμβληματικό μοντέλο πλησιάζει στην επιστροφή του μετά από το 2006.
Επιβεβαιώθηκαν από επίσημα χείλη οι φήμες
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ιαπωνικού Best Car, στις 23 Νοεμβρίου 2024, σε μια εκδήλωση στο Toyota Stadium κατά τη διάρκεια του Ράλι Ιαπωνίας, βρέθηκε εκεί και ο Πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda. Κατά τη διάρκεια ερωτήσεων που δέχτηκε κλήθηκε να απαντήσει στο ερώτημα εάν η εταιρεία δουλεύει πάνω στην έλευση μίας νέας Celica. Εκείνος απάντησε: «Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό υπάρχει ένα στέλεχος εκεί (λίγο πιο δίπλα από αυτόν), οπότε ας τον ρωτήσουμε», είπε, δείχνοντας τον Hiroki Nakajima, αντιπρόεδρο της Toyota Motor Corporation, υπεύθυνο για τα προϊόντα.
Ο αντιπρόεδρος Nakajima, ο οποίος ανέβηκε στη σκηνή, απάντησε: «Ειλικρινά, δεν υπάρχει καμία ένδειξη για αυτό αυτή τη στιγμή, ωστόσο, ακόμη και μέσα στην εταιρεία υπάρχουν φωνές που περιμένουν με ανυπομονησία τη Celica. Οπότε, θα την φτιάξουμε! Δεν έχουμε πει πότε θα κυκλοφορήσει, οπότε μπορεί να είναι του χρόνου».
Ενδεχομένως να πάρουμε γεύση του μοντέλου τον Γενάρη στο Tokyo Auto Salon
Από κει και πέρα τα ξένα Μέσα αναφέρουν πως στη νέα της γενιά η Celica θα διατηρήσει τη κουπέ σιλουέτα των προηγούμενων γενιών. Μάλιστα, υπογραμμίζουν πως μία πρώτη εικόνα της νέας Celica ενδέχεται να έχουμε τον ερχόμενο Ιανουάριο, στο Tokyo Auto Salon του 2025. Εκεί ίσως η μάρκα αποκαλύψει το πρωτότυπο της νέας Celica ή ένα μοντέλο κοντά σε αυτό της παραγωγής.
Με 400 άλογα
Κλείνοντας, σχετικά με το σύστημα κίνησης, οι πληροφορίες που υπάρχουν αναφέρουν πως η νέα Celica θα εξοπλίζεται με ένα νέο τούρμπο κινητήρα 2,0 λίτρων. Οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι λένε πως η ισχύς του θα είναι περίπου στους 400 ίππους και το μοτέρ θα συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης GR-Four.