Η Stellantis τεστάρει e-fuels σε 28 κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποτελώντας μέρος των προσπαθειών της για την απαλλαγή από τις εκπομπές ρύπων.
Τα e-fuels έχουν ανακηρυχθεί ως μία από τις λύσεις που υπάρχουν προκειμένου να διατηρηθούν στη ζωή οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και παράλληλα να μειώσουν το αποτύπωμα των ρύπων. Η Stellantis είναι μία από τις εταιρείες που ασχολείται με την έρευνα στον συγκεκριμένο τομέα, κάτι το οποίο γνωστοποίησε με επίσημη ανακοίνωση.
Έως και 400 εκατ. τόνους λιγότερο CO2
Σύμφωνα με όσα ανέφερε η Stellantis, ολοκληρώνει τις δοκιμές των e-fuels σε αρκετούς από τους κινητήρες της. Μάλιστα, υπογράμμισε πως τα e-fuels είναι μέρος της «εργαλειοθήκης» της για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και τη μείωση των ρύπων, καθώς μπορούν να μειώσουν έως και 400 εκατομμύρια τόνους το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) στην Ευρώπη μεταξύ του 2025 και του 2050, μόνο από τον στόλο των 28 εκατομμυρίων οχημάτων της. Παράλληλα υπολογίζει πως τα e-fuels μπορεί να είναι και μία εναλλακτική λύση για τους ανθρώπους που ζουν σε μέρη όπου ενδέχεται να μην υπάρχει υποδομή φόρτισης για ηλεκτρικά.
Τα δοκιμάζει σε 28 κινητήρες βενζίνης-diesel
Οι δοκιμές των e-fuels από την Stellantis γίνεται σε 28 διαφορετικούς κινητήρες βενζίνης και diesel που κατασκευάστηκαν από το 2014 έως το 2019. Υποβάλλονται σε πλήρεις δοκιμές που αξιολογούν μεταξύ άλλων τις εκπομπές καυσαερίων, την ισχύ του κινητήρα, την αντοχή και την αξιοπιστία, την αραίωση λαδιού και το σύστημα καυσίμου.
Επενδύει στα e-fuels και η Porsche
Κλείνοντας, να σημειώσουμε πως η Stellantis δεν είναι η μοναδική εταιρεία που διεξάγει έρευαν πάνω στα e-fuels, αφού το ίδιο έχει ανακοινώσει πως κάνει και η Porsche.
Και η Stellantis στρέφεται στα e-fuels!
Από τα δικά της αυτοκίνητα μπορούν να αποφευχθούν έως και 400 εκατομμύρια τόνοι CO2 στην Ευρώπη.
Δοκιμάζει τα e-fuels σε κινητήρες βενζίνης αλλά και diesel.
Η Porsche έχει εκδηλώσει και εκείνη το ενδιαφέρον της για τα e-fuels.
Θα πρέπει να επενδύσουν και οι υπόλοιπες μάρκες στα e-fuels;