autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

To νέο Opel Corsa OPC

2/3/2015

Το νέο Opel Corsa OPC επιστρέφει ισχυρότερο και με πιο δυναμική εμφάνιση, δικαιώνοντας πλήρως το όνομα OPC.

Αυτά τα τρία γράμματα (OPC) τοποθετούνται σε όλα τα γρήγορα μοντέλα της Opel, τα οποία έχουν δεχτεί τις περιποιήσεις του Opel Performance Center, κάνοντάς τα πιο δυνατά τόσο στον τομέα του κινητήρα, όσο και στον τομέα της εμφάνισης. Όπερ κι εγένετο και στην περίπτωση του νέου Opel Corsa του οποίου η καινούργια γενιά του δεν έχει πολύ καιρό που έχει κυκλοφορήσει, αλλά εν τούτοις οι μηχανικοί δούλεψαν υπερωρίες και δημιούργησαν το ισχυρότερο (προς το παρόν τουλάχιστον) Corsa OPC, το οποίο θα παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.  

Τολμηρή εμφάνιση 

Είθισται οι εκδόσεις OPC να ξεχωρίζουν από το δυνατό τους παρουσιαστικό πέρα από τα κινητήρια πλεονεκτήματά τους. Η παράδοση αυτή συνεχίζεται και στην περίπτωση του Corsa OPC, το οποίο κερδίζει την μάχη των εντυπώσεων χάρη στο επιθετικό body kit, που αποτελείται από νέους και δυναμικούς προφυλακτήρες, όπου εμπρός ενσωματώνονται αλουμινένια πλαίσια για τους προβολείς ομίχλης. Το εμπρόσθιο μέρος ολοκληρώνεται από τον αεραγωγό στο καπό, μέσω του οποίου επιτυγχάνεται η καλύτερη ψύξη του δυνατού κινητήρα. Το οπίσθιο μέρος του Corsa OPC συμπληρώνει η μεγάλη αεροτομή οροφής, αλλά και η διπλή απόληξη της εξάτμισης στον διαχύτη, που φέρει την υπογραφή της Remus.

Πυροβολεί αδιακρίτως!

Ο αεραγωγός στο καπό φροντίζει να στέλνει αρκετή ποσότητα αέρα στον 1,6 λτ. Turbo Ecotec κινητήρα. Ο κινητήρας αυτός είναι όμοιος με αυτόν που υπήρχε και στο προηγούμενης γενιάς Corsa OPC, με τους μηχανικούς να επεμβαίνουν στα σημεία για την αύξηση της ισχύος και της ροπής. Έτσι με μικρές μηχανολογικές πινελιές, η απόδοση του φτάνει τους 207 ίππους και η ροπή τα 245 Nm, διαθέσιμα από τις 1.900 έως και τις 5.800 σ.α.λ, ενώ με λειτουργία overboost η ροπή σκαρφαλώνει στα 280 Nm. 
Η μετάδοση της κίνησης εξασφαλίζεται από ένα χειροκίνητο 6ταχυτο κιβώτιο, η παραγόμενη δύναμη του κινητήρα μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, ενώ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 6,8 δλ. και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα, με την Opel να ανακοινώνει μέση κατανάλωση βενζίνης 7,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 της τάξης των 174 γρ./χλμ. 
Επιπλέον, το νέο Corsa OPC διαθέτει σπορ ανάρτηση τεχνολογίας Frequency Selective Damping (FSD), μέσω της οποίας βρίσκεται η ιδανική σχέση ανάμεσα στην σπορ συμπεριφορά και στην άνεση. Η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ., ενώ η Opel έχει τοποθετήσει ένα πιο άμεσο τιμόνι. Τα φρένα είναι της OPC, με τους μπροστά δίσκους να έχουν διάμετρο 308 χλστ. Για να ενισχυθεί ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου, το λογισμικό του ESP είναι νέο περιλαμβάνοντας «Competition Mode», το οποίο απενεργοποιεί πλήρως το traction control, ενώ το ESP (δεν απενεργοποιείται πλήρως) θα επιτρέπει στον οδηγό να χαρεί την σπορ οδήγηση και μόνο όταν το παρακάνει επικίνδυνα θα τον βάζει στον ίσιο δρόμο. Συμπληρωματικά, η Opel θα προσφέρει και το πακέτο Corsa OPC Performance Package, το οποίο περιλαμβάνει ένα μηχανικό πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό της Drexler, τροχούς 18 ιντσών, ακόμα πιο σπορ ρύθμιση στην ανάρτηση, αλλά και φρένα της Brembo με δίσκους 330 χλστ. στον μπροστά άξονα.

«Πολεμικό» εσωτερικό 

Το ότι το Corsa OPC είναι το ισχυρότερο της γκάμας του Corsa το βροντοφωνάζει και ο εσωτερικός του διάκοσμος και ειδικότερα τα bucket καθίσματα της Recaro, τα οποία αναμένεται να παρέχουν άφθονη στήριξη όταν τα πλευρικά g θα ανεβαίνουν. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει νέο σχεδιασμό, ο λεβιές ταχυτήτων έχει το λογότυπο OPC, ενώ και τα πεντάλ είναι sport. Το σκηνικό ολοκληρώνεται από το flat bottom τιμόνι. Παρά τον πιο σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του OPC, η Opel θα προσαρμόσει το σύστημα infotainment IntelliLink, φέρνοντας τον κόσμο των smartphones, Apple iOS και Android, στο Corsa OPC.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις