Η Ford φαίνεται να δοκιμάζει μια υβριδική έκδοση του Puma ST στο Nürburgring, πράγμα που σημαίνει ότι μια πιο αποτελεσματική αλλά πιο ισχυρή επιλογή κινητήρων θα μπορούσε να είναι στα σκαριά. Το αυτοκίνητο εντοπίστηκε στην πίστα και είχε πολλά από τα χαρακτηριστικά σχεδιασμού που συναντάμε στο «σκληρό» ST, τις μοναδικές ζάντες αλουμινίου, τους χαρακτηριστικούς προφυλακτήρες καθώς και τις κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Ένα κίτρινο αυτοκόλλητο στο πίσω παρμπρίζ φανέρωσε το υβριδικό στοιχείο του Puma στην πίστα. Δεν υπήρχε κάποια ένδειξη φόρτισης στην οθόνη, αποκλείοντας έτσι το ενδεχόμενο ενός plug-in υβριδικού κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο που υποβλήθηκε σε δοκιμές, ήταν είτε πλήρως υβριδικό είτε ήπια υβριδικό, με το τελευταίο να είναι και το πιο πιθανό.
Το στάνταρ Puma πωλείται επί του παρόντος με ένα ήπια υβριδικό τρικύλινδρο κινητήρα 1.000 κυβικών, απόδοσης 125 ίππων, αλλά το «γκαζιάρικο» Puma ST δεν είναι ακόμα διαθέσιμο με κάποια μορφής ηλεκτρική υποβοήθηση. Το Puma ST προσφέρει τώρα αποδίδει 200 ίππους, επομένως μια μετάβαση σε υβριδική έκδοση θα μπορούσε να ωθήσει το μοντέλο πάνω από την συγκεκριμένη ιπποδύναμη και ταυτόχρονα θα προσφέρει βελτιωμένα στοιχεία οικονομίας καυσίμου.
Το crossover επιδόσεων είναι ήδη έτοιμο να λάβει ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι το 2022, το οποίο θα περιλαμβάνει όλα τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα εξοπλισμένα με υβριδικούς κινητήρες. Το νέο αγωνιστικό WRC της Ford, το Ford Puma, κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την εταιρεία μηχανικών αγώνων και μηχανοκίνητου αθλητισμού M-Sport με έδρα την Cumbria. Στα αποκαλυπτήρια το στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, ήταν εξοπλισμένο με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 134 ίππων, παράγοντας πολύ περισσότερη ισχύ από την έκδοση δρόμου.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr