autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το Peugeot 208 καταναλώνει μόλις 4,3 λτ./100χλμ, ενώ απαλλάσσεται κι από την καταβολή τελών κυκλοφορίας μιας κι εκπέμπει 99 γρ./χλμ CO2.

Η κατανάλωση του Opel Corsa ανέρχεται στα 5,1 λτ/100 χλμ, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 120 γρ./χλμ και τα τέλη κυκλοφορίας αγγίζουν τα 108 ευρώ.

O δυνατός 1.300άρης κινητήρας του Colt, εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα και ικανοποιητικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, με την απόδοση του αγγίζει τους 95 ίππους και με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 11 δλ.

Ο 3κύλινδρος κινητήρας του SEAT Ibiza αποδίδει 70 ίππους, προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις, με τη διαδικασία των 0-100 χλμ/ώρα να απαιτεί 13,9 δλ. Είναι ελαστικός, αλλά και αρκετά τραχύς.

Ο κινητήρας του Fiat Punto, εμφανίζεται πρόθυμος ενώ και το σφιχτής κλιμάκωσης 5τάχυτο κιβώτιο συνδράμει με την σειρά του στις επιδόσεις. Για την ιστορία, η διαδικασία των 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 14,4 δλ.

Η ανάλαφρη κατασκευή, το καλό πλαίσιο και το ακριβές τιμόνι, ορίζουν την παιχνιδιάρικη και ασφαλή οδική συμπεριφορά του 208.

Πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άκρως ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης προσφέρει το ισορροπημένο στήσιμο του Fiat Punto.

Το εσωτερικό του Peugeot 208, διαθέτει φρεσκάδα, με τα βλέμματα να επικεντρώνονται στο μικρής διαμέτρου τιμόνι και στο σύστημα infotainment.

Γνώριμη η εικόνα στο εσωτερικό του Fiat Punto, η οποία διαθέτει καλά πλαστικά και ικανοποιητική συναρμογή.

Το εσωτερικό του Opel Corsa, είναι καλυμμένο από σκληρά πλαστικά, με ικανοποιητικό φινίρισμα και συναρμογή.

Η καμπίνα των επιβατών του Mitsubishi Colt, προσφέρει άνετους χώρους για τις μετακινήσεις τεσσάρων ενήλικων ατόμων. Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ αγγίζει τα 236 λτ.

Το SEAT Ibiza προσφέρει επαρκείς χώρους για 4 ενήλικες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει χωρητικότητα 292 λίτρων.

Το Opel Corsa, μπορείτε να το αποκτήσετε από 8.730 ευρώ, επωφελούμενοι τόσο από το προωθητικό πρόγραμμα της Opel, όσο και από το όφελος απόσυρσης.

Το SEAT Ibiza, ξεκινάει από τα 9.775 ευρώ, αν εκμεταλλευθείτε το όφελος απόσυρσης αλλά και την προσφορά της εταιρείας.

Το Mitsubishi Colt, είναι το μοντέλο με τον ισχυρότερο κινητήρα από τα πέντε που παρουσιάσαμε, με την τιμή του να ξεκινάει από τα 8.240 ευρώ.

Μικρά έως 10.000 ευρώ: Σας δίνουν ρέστα από 10χίλιαρο!

Διαβάστηκε από 18640 αναγνώστες - 29/4/2013

Επειδή οι οικονομικές συγκυρίες δεν το επιτρέπουν και επειδή η ψυχολογία έχει κυρίαρχο ρόλο στην τελική επιλογή ενός προϊόντος, σας παρουσιάζουμε μερικά μοντέλα που μπορείτε να αποκτήσετε χωρίς να ξεπεράσετε το ψυχολογικό φράγμα των 10.000 ευρώ.

Από οικονομικής άποψης, οι μέρες που περνάμε είναι δύσκολες κι ως εκ τούτου, η αγορά ενός  καινούργιου αυτοκινήτου είναι μια αρκετά δύσκολη υπόθεση. Οι εποχές έχουν αλλάξει δραματικά και πλέον αυτό που αναζητά ο κάθε αγοραστής είναι ένα αυτοκίνητο που να καλύπτει τις ανάγκες του και να έχει όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος χρήσης και συντήρησης. Σε όλα τα παραπάνω, προσθέστε και το γεγονός πως, οι εποχές που ναι μεν έδινες μέχρι 10.000 ευρώ, αλλά έπαιρνες ένα αυτοκίνητο με ασθενικό κινητήρα και σπαρτιάτικο έως ανύπαρκτο εξοπλισμό, έχουν -ευτυχώς- περάσει ανεπιστρεπτί. Κι αυτό, γιατί από την μία, έχουμε την αυτοκινητιστική τεχνολογία (που έχει εξελιχθεί τρομερά) κι από την άλλη, το γεγονός ότι και η ελληνική αγορά προσπαθεί να προσαρμοστεί, που σημαίνει και προσαρμογή των τιμών από το πλήθος των ελληνικών αντιπροσωπειών. 

Κατανάλωση
Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, δεν είναι μόνο το κόστος απόκτησης ενός αυτοκινήτου, αλλά και το κόστος χρήσης του, που επηρεάζει κατά πολύ την τελική επιλογή του αγοραστή. Δύο τομείς που συντελούν στη διακύμανση του κόστους χρήσης είναι η κατανάλωση καυσίμου καθώς και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, που με την σειρά τους διαμορφώνουν αναλόγως και τα τέλη κυκλοφορίας. 
Την πρωτιά στον τομέα της κατανάλωσης, αλλά και των εκπομπών ρύπων κερδίζει το Peugeot 208, χάρη στον 1.000άρη κινητήρα του. Ο τελευταίος καταναλώνει μόλις 4,3 λτ./100χλμ, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να είναι κάτω από τα 100 γρ./χλμ (99 γρ./χλμ) νούμερο που απαλλάσσει το γαλλικό μικρό από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. 
Το Opel Corsa καταναλώνει 5,1 λτ/100 χλμ, εκπέμπει 120 γρ./χλμ διοξείδιο του άνθρακα, ενώ ο οδηγός του πρέπει  ετησίως να καταβάλλει 108 ευρώ για τέλη. 
Ελάχιστα πιο βενζινοβόρο αποδεικνύεται το SEAT Ibiza 1,2, του οποίου η κατανάλωση αγγίζει τα 5,4 λτ/100 χλμ, ενώ λίγο πιο τσουχτερό είναι το τέλος κυκλοφορίας του μιας και σε ετήσια βάση, πρέπει να πληρώνετε 138 ευρώ. 
Την ίδια κατανάλωση με το SEAT Ibiza, διαθέτει και το Fiat Punto 1,2, το οποίο εξοπλίζεται με ένα κινητήρα που αποδίδει 69 ίππους, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα φτάνουν τα 126 γρ./χλμ, υποχρεώνοντας έτσι τον οδηγό να καταβάλλει 139 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας.
Το Mitsubishi Colt διαθέτει τον ισχυρότερο κινητήρα του συγκριτικού, με απόδοση 95 ίππων από έναν κινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων. Η αυξημένη ισχύς, έχει ένα μικρό αντίκτυπο στις εκπομπές CO2, οι οποίες ξεπερνούν τα 143 γραμμάρια, νούμερο που σε ευρώ ως τέλη κυκλοφορίας μεταφράζεται σε 243 ευρώ σε ετήσια βάση. 

Επιδόσεις: Δυνατότερο και ταχύτερο το Colt
Ο δυνατός 1.300άρης κινητήρας του Colt εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα και ικανοποιητικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Προσφέρει σβέλτες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 11 δλ. 
Το SEAT Ibiza με την ιπποδύναμη των 70 ίππων, προσφέρει καλές επιδόσεις, με τη διαδικασία των 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 13,9 δλ. Παρουσιάζει καλή ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, ωστόσο η τραχύτητα λειτουργίας του κινητήρα ενοχλεί. 
Ο κινητήρας των 999 κ.εκ. του Peugeot 208, αποδίδει 68 ίππους και διαθέτει πολιτισμένη λειτουργία. Η απόδοση είναι γραμμική, με επαρκές τράβηγμα από χαμηλά, με σωστή κλιμάκωση του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 14 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 163 χλμ/ώρα.
Ακολουθούν οι επιδόσεις του Fiat Punto, που χρειάζεται 14,4 δλ, για να επιταχύνει ως τα πρώτα 100 χλμ/ώρα, με τον κινητήρα να  είναι πρόθυμος από χαμήλα.
Πιο αδύναμος εμφανίζεται ο κινητήρας του Opel Corsa, τωνι 65 ίππων και 90 Nm ροπής. Η επιτάχυνση από στάση, βρίσκεται λίγο κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας, με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 18,2 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 155 χλμ/ώρα. Όσον αφορά στις ρεπρίζ, η σφιχτή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου συνδράμει κατά πολύ, αλλά το κούμπωμα θα το θέλαμε λίγο πιο ακριβές και με στιβαρή αίσθηση. 

Οδική Συμπεριφορά: «Πάτημα» ακριβείας
Είναι γεγονός πως, τα μικρά έχουν αποβάλει κατά πολύ τις “παιδικές ασθένειες” του παρελθόντος κι έχουν αποκτήσει οδική συμπεριφορά που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, θυμίζει μεγαλύτερα μοντέλα. Το Mitsubishi Colt, έχει μια συμπαγή αίσθηση στο δρόμο, όντας σταθερό σε κάθε είδους διαδρομή, με την υποστροφή ή την υπερστροφή να κάνουν την εμφάνισή τους μόνο σε οριακές καταστάσεις και εάν το επιδιώξει ο οδηγός. Από πλευράς άνεσης, παρά τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, προσφέρει ικανοποιητικά επίπεδα στους επιβάτες του. Στις στροφές, το αμάξωμά δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις, ενώ το σύστημα διεύθυνσης έχει το απαιτούμενο βάρος και αμεσότητα. Το βασικό χαρακτηριστικό του SEAT Ibiza, είναι η καλή άνεση που παρέχεται. Η ρύθμιση της ανάρτησης συνδυάζει άνεση και σταθερότητα στην ευθεία με  προβλέψιμες αντιδράσεις στις στροφές. Βέβαια, από το αμάξωμα δεν λείπουν κάποιες κλίσεις, όμως αυτές δεν είναι μεγάλες. 
Το Peugeot 208 διαθέτει ένα ακριβές turn in, με το 208 να είναι ευχάριστο και το πίσω μέρος συμμετοχικό. Η άνεση κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, αλλά θα θέλαμε ραφινάρισμα στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου από τον πίσω άξονα, πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες. 
Ασφαλές, ουδέτερο και γενικά ευχάριστο εμφανίζεται το Fiat Punto στο δρόμο, προσφέροντας παράλληλα καλή άνεση στους επιβάτες του. Είναι σταθερό στην ευθεία και ευέλικτο στην πόλη, ενώ το τιμόνι της έκδοσης που δοκιμάσαμε έδειξε πιο σφιχτό και πιο ευχάριστο σε αίσθηση. Στις στροφές, το αυτοκίνητο είναι προοδευτικό, όταν κανείς ξεπεράσει τα όρια της πρόσφυσής του. Εμφανίζει μικρές κλίσεις στο αμάξωμα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, με τη σύμπραξη και του στάνταρ ESP. 
Το Opel Corsa ήταν και παραμένει ένα ασφαλές μεταφορικό μέσο. Χάρη στο σύστημα ESP, το Corsa θα κλείσει ομαλά την πορεία του στο λάθος, εφόσον ο χρήστης δεν ξεπεράσει το όρια οπότε και θα εμφανίσει υποστροφική συμπεριφορά. Η πληροφόρηση που μεταφέρεται από το τιμόνι, είναι επαρκής, με το πλαίσιο να εμφανίζεται στιβαρό, ωστόσο η ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους αφαιρεί μερικούς πόντους από τον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. 

Εσωτερικό: Σύγχρονα και με καλούς χώρους
Στο εσωτερικό του, το Peugeot 208 αποπνέει τον ίδιο χαρακτήρα και νεανικό προφίλ που συναντούμε και στο εξωτερικό. Εντύπωση προκαλεί το σύγχρονο ταμπλό με τη μεγάλη οθόνη αφής, που δίνει πρόσβαση στο σύστημα infotainment. Σχεδιαστικά είναι ό,τι πιο εντυπωσιακό κυκλοφορεί σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, ενώ καταφέρνει και σε κάνει να προσπερνάς το γεγονός ότι, δε συνδυάζεται απαραίτητα με CD-player. Στο ποιοτικό κομμάτι, η γενικότερη ποιότητα του εσωτερικού είναι καλή, με πλαστικά που έχουν καλό φινίρισμα και συναρμογή. 
Ο εσωτερικός διάκοσμος του Opel Corsa, επιβαρύνεται περισσότερο από το γεγονός ότι, η σχεδιαστική μελέτη έγινε με δεδομένα άλλων εποχών. Ενδεικτική είναι η λειτουργία των χειριστηρίων του συστήματος κλιματισμού, του ηχοσυστήματος, ακόμα και ο τρόπος με τον οποίο είναι μοιρασμένες οι πληροφορίες στην κεντρική οθόνη, όλα τους ικανά να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού. Ακόμα και αν ο οδηγός επιλέξει το προαιρετικό σύστημα infotainment (Touch & Connect), τότε θα χρειαστεί ένα μικρό χρονικό διάστημα προσαρμογής, ώστε να συνηθίσει να χρησιμοποιεί τα πολύ μικρά κουμπιά του και την – όχι και πολύ ευαίσθητη – touch screen.  Από εκεί και ύστερα, το εσωτερικό είναι καλυμμένο από σκληρά πλαστικά, με ικανοποιητικό φινίρισμα και συναρμογή. Όμως θα θέλαμε να είχε λίγο παραπάνω ηχομόνωση, μιας και αεροδυναμικοί θόρυβοι θα σας ενοχλήσουν στις υψηλές ταχύτητες. 
Στο SEAT Ibiza, έχει γίνει χρήση υλικών δύο επιπέδων, ώστε από τη μία πλευρά να αυξάνεται η αίσθηση ποιότητας και από την άλλη να μην επηρεάζεται προς τα πάνω η τιμή. Σε γενικές γραμμές, έχουμε να κάνουμε με ένα ποιοτικό σύνολο με πολύ καλή συναρμογή. Χώροι και θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν. Από πλευράς εργονομίας, η βασική ένσταση αφορά στη συγκέντρωση πολλών διακοπτών, μεταξύ των οποίων και του μπουτόν των αλάρμ πίσω από τον επιλογέα των ταχυτήτων, επιλογή που δυσκολεύει την καθημερινότητα. Η δεύτερη, η οποία όμως περιορίζεται με την ύπαρξη χειριστηρίου στο τιμόνι, είναι η χρήση του ηχοσυστήματος που ακόμα και για να αλλάξεις σταθμό πρέπει να πάρεις το βλέμμα σου από το δρόμο. 
Το ταμπλό του Mitsubishi Colt, διακρίνεται για τις απλές γραμμές που δένουν αρμονικά μεταξύ τους και χαρίζουν μία μοντέρνα εμφάνιση. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι σκληρά, ευχάριστα στην όψη και με πολύ καλή συναρμογή. Η θέση οδήγησης είναι ψηλή κι ως επί τω πλείστον, θα μπορέσουν να βολευτούν οι περισσότεροι σωματότυποι, με το κάθισμα να είναι άνετο και να μην κουράζει ακόμη και έπειτα από πολύωρες μετακινήσεις. Ευχαριστημένοι θα μείνετε κι από την ορατότητα που βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο. 
Η καμπίνα του Fiat Punto, διαθέτει ποιοτικό σχεδιασμό, με πλήθος από καμπύλες να συνθέτουν το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. Τα νέα υλικά είναι ποιοτικά, αλλά λίγο σκληρά, ενώ σε ικανοποιητικά επίπεδα βρίσκεται και η συναρμογή. Μικρά παράπονα υπάρχουν από την εργονομία της κεντρικής κονσόλας και από την απουσία 2ης ποτηροθήκης.

Χώροι: Κανείς δεν θα παραπονεθεί
Οι χώροι ενός αυτοκινήτου, είναι ένας νευραλγικός τομέας, ο οποίος επηρεάζει κατά πολύ την καθημερινότητα του οδηγού και των επιβατών του. 
Το SEAT Ibiza προσφέρει επαρκείς χώρους για 4 ενήλικες, με τους πίσω επιβάτες να έχουν ένα μικρό θέμα με τον αέρα για τα κεφάλια τους. Το πορτ-μπαγκάζ βέβαια από την πλευρά του, παραμένει σε κορυφαία επίπεδα για την κατηγορία (292 λίτρα) και διαθέτει μεγάλο και πρακτικό άνοιγμα. 
Τo Peugeot 208, μπορεί να διαθέτει ελαφρώς μικρότερες διαστάσεις από το Peugeot 207, παρόλα αυτά, οι χώροι παρέμειναν στα ίδια, καλά επίπεδα με αυτά του προκατόχου του. Η καμπίνα διαθέτει μεγάλο εσωτερικό πλάτος, με το πίσω τμήμα να είναι ένα από τα πλατύτερα της κατηγορίας, ενώ ικανοποιητικές είναι οι διαστάσεις και στο ύψος, όπου ψηλόσωμοι επιβάτες θα μπορέσουν να βολευτούν, ενώ ο χώρος για τα γόνατά τους κρίνεται επίσης ικανοποιητικός. Στο πορτ-μπαγκάζ τώρα, ο ωφέλιμος όγκος φτάνει τα 285 λίτρα, τιμή που βρίσκεται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. 
Ένας τομέας στον οποίο το Opel Corsa παραμένει υπεράνω κριτικής, είναι οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές. Μπορεί το εσωτερικό πλάτος, ή ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών να βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, εντούτοις, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω και τα 285 λίτρα του χώρου αποσκευών συγκαταλέγονται ακόμα ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας. Βέβαια, θα αναζητήσετε μερικές επιπλέον θήκες για τα μικρό-αντικείμενα σας. 
Η καμπίνα των επιβατών του Mitsubishi Colt, προσφέρει άνετους χώρους για τις μετακινήσεις τεσσάρων ενήλικων ατόμων, με τη γενικότερη σχεδίαση του εσωτερικού να αποφεύγει τις ακρότητες και τους πειραματισμούς. 
 Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ των 236 λτ., μπορεί να φιλοξενήσει αντικείμενα μεγάλου όγκου, με την αναδίπλωση του εδράνου και της πλάτης του πίσω καθίσματος. 
Οι προσφερόμενοι χώροι του Fiat Punto, επαρκούν για τέσσερις ενήλικες με τις αποσκευές τους, μιας και το πορτ μπαγκάζ, έχει χωρητικότητα 275 λτ. 

Τιμή
Και ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τον νούμερο ένα παράγοντα επιρροής της τελικής απόφασης του υποψήφιου αγοραστή. Ναι, σαφώς κι αναφερόμαστε στην τιμή. Βλέπετε, το πόσα ευρώ θα εκταμιεύσει κάποιος από τον τραπεζικό του λογαριασμό είναι μείζονος σημασίας κι ειδικά στην οικονομική εποχή που ζούμε. Όμως, τα μικρά μοντέλα που σας παρουσιάζουμε έχουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Τιμολογούνται με κόστος που βρίσκεται κάτω από το ψυχολογικό φράγμα των 10.000 ευρώ. 
Ξεκινώντας με το Opel Corsa, το γερμανικό μικρό μπορείτε να το αποκτήσετε με τιμή που ξεκινάει από τα 8.730 ευρώ, επωφελούμενοι, τόσο από το προωθητικό πρόγραμμα της Opel, όσο και από το όφελος απόσυρσης. 
Δεύτερο κατά σειρά κόστους έρχεται το SEAT Ibiza, του οποίου η τιμή ξεκινάει από τα 9.775 ευρώ και από το οποίο μπορείτε να βγείτε κερδισμένοι εκμεταλλευόμενοι το όφελος απόσυρσης, αλλά και την προσφορά της εταιρείας.
Το φρέσκο Peugeot 208, με τον κινητήρα του 1 λίτρου ξεκινάει από τα 9.874 ευρώ. Και σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να επωφεληθείτε από το ισχύον προωθητικό πρόγραμμα της Peugeot, ενώ προκύπτει όφελος και από την απόσυρση. 
Το Mitsubishi Colt, είναι το μοντέλο με τον ισχυρότερο κινητήρα από τα πέντε που παρουσιάσαμε, με την τιμή του να ξεκινάει από 8.240 ευρώ. 
Τέλος, το ιταλικό μικρό, Fiat Punto, μπορείτε να το αποκτήσετε με τιμή που ξεκινάει από τα 9.966 ευρώ, εκμεταλλευόμενοι, τόσο την προσφορά της εταιρείας, όσο και το όφελος απόσυρσης όσοι το δικαιούστε. 

Συμπέρασμα
Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι, πλέον, μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο χωρίς να καταβάλει μια μικρή περιουσία για αυτό. 
Το Mitsubishi Colt συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο αξιόλογων προτάσεων στα μικρά αυτοκίνητα με κινητήρες έως 1,3 λτ. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με στιλ, το οποίο διαθέτει άνετους χώρους για 4 επιβάτες, αυξημένα επίπεδα ασφάλειας και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Πρόσθετα, το μοτέρ των 1,3 λτ. προσφέρει σβέλτες επιδόσεις και είναι οικονομικό. 
Με τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης κάτω από το καπό του, το Peugeot 208 είναι ένα αυτοκίνητο που αποδεικνύει ότι και η βενζίνη έχει «ψυχή». Ο συνδυασμός λοιπόν του 1,0 λίτρου μοτέρ με το ιδιαίτερα ελαφρύ αλλά και άκαμπτο πλαίσιο, μας δίνουν ένα μικρό αυτοκίνητο που χαίρεσαι να το οδηγείς, ενώ παράλληλα μειώνει αρκετά τις απαιτήσεις του σε καύσιμο και τα πάγια έξοδά του. Σε αυτό το νεανικό στιλ, έρχεται και η σχεδίαση σε αμάξωμα και εσωτερικό, την ίδια στιγμή που οι διαθέσιμοι χώροι επαρκούν και με το παραπάνω.
Το Opel Corsa είναι το best seller της κατηγορίας. Αν κι έχει αρκετά χρόνια στην πλάτη του και η οδική συμπεριφορά του μπορεί να μην είναι εφάμιλλη ενός κλασικού driverΆs car, ωστόσο προσφέρει ασφάλεια σε κάθε είδους μετακίνηση. Ο κινητήρας θέλει προσαρμογή σε ό,τι αφορά στα δεδομένα κατανάλωσης, με το εσωτερικό να προσφέρει χώρους, αλλά να απαιτεί ένα μικρό facelift. 
Τo 4ης γενιάς Seat Ibiza εκμεταλλεύεται τα αισθητικά χαρακτηριστικά που διαθέτει η γκάμα των μοντέλων της SEAT εμφανίζοντας ένα δυναμικό παρουσιαστικό. Την ελκυστική εικόνα του αυτοκινήτου ενισχύουν και οι πολύ ανταγωνιστικές του τιμές, χωρίς καμία ουσιαστική έλλειψη στον εξοπλισμό. 
Τέλος, το μικρό Punto της Fiat έχει καλόγουστη εμφάνιση, μέσα και έξω και ικανοποιητικό εξοπλισμό. Ο κινητήρας του είναι οικονομικός, ενώ στο δρόμο το μοντέλο είναι άνετο και αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις