Τα Αστέρια του 2014
Αρκετά νέα μοντέλα θα μας απασχολήσουν το 2014. Κάποια από αυτά ήρθαν προς το τέλος της περασμένης χρονιάς και κάποια θα έρθουν μέσα στη χρονιά!
Το 2014 είναι μια σημαντική χρονιά για την αυτοκίνηση. Αρκετά νέα μοντέλα θα ξεκινήσουν την εμπορική τους πορεία στην ελληνική αγορά. Μερικά τα έχουμε ήδη γνωρίσει και κάποια είναι εντελώς καινούργια και τα περιμένουμε. Σας παρουσιάζουμε τα Αστέρια του 2014, τα μοντέλα δηλαδή που θα πρωταγωνιστήσουν μέσα στη χρονιά.
Alfa Romeo Giulietta
Η ανανεωμένη Alfa Romeo Giulietta ήταν η τελευταία άφιξη της χρονιάς που πέρασε . Εξωτερικά δεν διαφοροποιείται από το μοντέλο που αντικαθιστά, ωστόσο σημαντικές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό της, όπου η ποιότητα των υλικών είναι αναβαθμισμένη, ενώ οι αεροπορικού τύπου διακόπτες στην κεντρική κονσόλα έχουν αφαιρεθεί. Νέο επίσης είναι το σύστημα πολυμέσων. Κατά τα άλλα η Giulietta διατηρεί σε όλη την οδηγική της υπόσταση το σπορτίφ ταπεραμέντο της.
Audi A3 Cabrio
Audi Q3
BMW Σειρά 2
BMW Σειρά 1 Sedan
Η BMW εκμεταλλεύεται προϊοντικά το γεγονός ότι η νέα BMW Σειρά 3 είναι η ογκωδέστερη όλων των εποχών (π.χ. 270 χλστ. μακρύτερη από την 1η γενιά ή 165 χλστ. από την E46 της 4ης γενιάς) και ετοιμάζει πλέον για πρώτη φορά στην ιστορία, μια sedan έκδοση και για τη BMW Σειρά 1. Το νέο αυτό μοντέλο θα βασιστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα UKL (Unter Klasse) ή αλλιώς NES (New Entry-level Sedan), που είναι σχεδιασμένη για μοντέλα με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το εμπρόσθιο τμήμα της σειράς 1 θα μεταφερθεί αυτούσιο από αυτό της 3θυρης και 5θυρης BMW Σειρά 1. Στο πίσω μέρος από την άλλη πλευρά, θα έχουμε μια μικρότερη εκδοχή του αντίστοιχου τμήματος της «3άρας», με την οροφή να πέφτει ομαλά πάνω στο πορτμπαγκάζ και την οριζόντια νεύρωση στο ύψος των χειρολαβών, να τονίζει τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου.
FIAT 500X
Το 500X, όπως προδίδει και το όνομα του θα είναι η crossover εκδοχή του 500L, με την παραγωγή του να λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο του Melfi, στο οποίο η ιταλική φίρμα έχει επενδύσει περίπου 1 δις ευρώ, μιας και ο στόχος της είναι η παραγωγή 1.600 μονάδων ημερησίως. Το μήκος του αμαξώματος θα αγγίζει τα 4,2 μέτρα προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα μετακίνησης με άνεση, 5 επιβατών. Η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το μοτέρ βενζίνης TwinAir Turbo 0.9 των 105 ίππων αλλά και το MultiAir Turbo 1.4 των 160 ίππων, ενώ ως diesel επιλογή θα διατίθεται ο MultiJet II 1.6 με τους 105 ίππους.
Ford Mondeo
Honda Civic Tourer
KIA pro_ceed
Mercedes GLA
Η Mercedes GLA διαθέτει μια μυώδη και εμφατική εμφάνιση που αναμφίβολα τραβάει τα βλέμματα. Ουσιαστικά το νέο SUV της Mercedes είναι μια υπερυψωμένη και στιβαρή Α-Class, που πατά σε μεγαλύτερες ζάντες κι αποκτά την εικόνα του επιθετικού κι επιβλητικού crossover με τις ράγες οροφής, τη διπλή εξάτμιση πίσω και την αεροτομή ενσωματωμένη στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Οι διαστάσεις του νέου SUV είναι 4.417 χλστ. μήκος, 1.804 χλστ. πλάτος και 1.494 χλστ. ύψος, ενώ ο συντελεστής αεροδυναμικής αντίστασης είναι 0,29. Επίσης διαθέτει ένα ευρύχωρο χώρο αποσκευών 421 λτ., που διπλασιάζεται και φτάνει τα 836 λτ. με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα. Η GLA εξοπλίζεται με την όλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel, που εξοπλίζεται και η A Class.
MINI
Nissan Qashqai
Nissan Note
Opel Adam
Opel Meriva
Peugeot 208 GTI
Ένα από τα πιο καυτά μοντέλα του 2014 θα είναι το 208 GTi, που θα λανσαριστεί και στη χώρα μας. Το αυτοκίνητο, που συνεχίζει την παράδοση της φίρμας στα σπορ μικρά χάτσμπακ, διαθέτει turbo κινητήρα βενζίνης 1,6 λτ. με απόδοση 200 ίππων και 275 Nm ροπής. Έτσι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 7,0 δλ. Αξίζει να σημειωθεί πως το βάρος του αυτοκινήτου έχει περιοριστεί στα 1.160 κιλά, ενώ η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί φυσικά με σπορ χαρακτηριστικά. Το ESP του αυτοκινήτου μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως. Εκτός από την κορυφαία έκδοση του 208, μέσα στο 2014 θα παρουσιαστεί η έκδοση του 208 με το 1.200άρι τούρμπο μοτέρ. Ο νέος 3κύλινδρος turbo e-THP (Stop&Start) έχει απόδοση 110 και 130 ίππων και ροπή 205 και 230 Nm αντίστοιχα.
Renault Captur
Το Captur,είναι η πρόταση της Renaultστην κατηγορία των αστικών crossovers.Είναι ένα μικρόδικίνητο crossover, με έντονο νεανικό χαρακτήρα. Βασισμένο στο πάτωμα και ταμηχανικά μέρη του Renault Clio, διαθέτει το στυλ και τα χαρακτηριστικά, που τουεπιτρέπουν να κομπάζει πως είναι κάτι παραπάνω από ένα υπερυψωμένο μικρό.
Μοντέρνο και ευχάριστο είναι το εσωτερικό του Captur με την υψηλάτοποθετημένη θέση οδήγησης και το ψηφιακό ταχύμετρο του πίνακα οργάνων. Η πόρτακαλύπτει το μαρσπιέ και το κρατά καθαρό για να μη λερώνεσαι στηνεπιβίβαση-αποβίβαση, λεπτομέρεια που είναι ιδιαίτερα πρακτική και αποδεικνύειταυτόχρονα τη σημασία στην λεπτομέρεια που έδωσαν οι άνθρωποι της Renault στοCaptur. Στο κομμάτι της ποιότητας τα πλαστικά είναι σκληρά στην αφή, ενώ ησυναρμογή και το φινίρισμα είναι ικανοποιητικά. Πάντως, ιδιαίτερα τονισμένηείναι η πρακτικότητα, αφού υπάρχουν εύκολα προσβάσιμες ποτηροθήκες, μιαπρακτική καλυπτόμενη θήκη στο πάνω τμήμα του ταμπλό, αλλά και ένα καινοτόμοσυρόμενο ντουλαπάκι μεγάλης χωρητικότητας 11 λίτρων μπροστά από το συνοδηγό.Την πρακτικότητα τονίζει και το συρόμενο πίσω κάθισμα. Το μακρύ μεταξόνιο τουCaptur ευνοεί την εσωτερική ευρυχωρία και κυρίως το χώρο για τα γόνατα των πίσωεπιβατών που είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.
Το Captur διατίθεται με κινητήρες diesel, 1,5 με 90 ίππους, και βενζίνης, τον 0,9 με 90 ίππους καιτον 1,2 με 120 ίππους.
Renault Twingo
Νέα γενιά για το Twingo. Έπειτα απΆ τη συνεργασία Renault Daimler. Το νέο Twingo αποκτά την ίδια πλατφόρμα με την 5θυρη έκδοση του επόμενου smart fortwo. Τα δύο αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο, ενώ θα φέρουν και τους ίδιους κινητήρες, περιορίζοντας έτσι το κόστος παραγωγής! Το αμάξωμά του θα ενσωματώσει ακόμη λιγότερες καμπύλες, θα δυναμώσει με «φουσκώματα» και περισσότερες ακμές, ενώ θα αποκτήσει και πιο γρήγορες εκδόσεις στα πρότυπα του Abarth 500. Ένα ακόμη στοιχείο αποτελεί η παρουσία στη γκάμα και 5θυρης έκδοσης για πρώτη φόρα στην ιστορία του Twingo, με τη Renault να δημιουργεί το τρικ με την κρυμμένη χειρολαβή στην κολόνα της πίσω πόρτας. Στους κινητήρες, το Twingo θα έχει σίγουρα τον 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα, αλλά και τον 0,9 TCe των 90 ίππων.
SEAT Leon ST
SEAT Leon TGI
To SEAT Leon 1,4 TGI χρησιμοποιεί για την κίνησή του φυσικό αέριο και βενζίνη. Ειδικότερα, ο κινητήρας είναι ο turbo 1.400άρης TSI με 110 ίππους, ο οποίος απαιτεί μόλις 3,5 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 94 γρ./χλμ., ενώ ο συνδυασμός των δύο ρεζερβουάρ φυσικού αερίου χωρητικότητας 15 κιλών και αυτό της βενζίνης των 50 κιλών, δίνει μια θεωρητική αυτονομία κίνησης 1.300 χλμ. με τα δύο καύσιμα.
Skoda rapid Spaceback
smart fortwo
Toyota Corolla
Με όνομα βαρύ -47 ολόκληρα χρόνια άλλωστε έχουν περάσει και 40.000.000 οι πωλήσεις της- η 11η γενιά της Toyota Corolla ήταν μία από τις σημαντικότερες αφίξεις της χρονιάς. Όπλα της είναι η εντυπωσιακή εμφάνιση, η ευρυχωρία στο εσωτερικό, η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, όπως επίσης και η ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά, οι οικονομικοί κινητήρες ή η αξιοπιστία που συνοδεύει το όνομα Toyota. Πιο αναλυτικά τώρα, η νέα Corolla πέρα από όμορφη είναι και αεροδυναμική -ο δείκτης Cd είναι 0,27- με αποτέλεσμα να είναι σταθερή και ήσυχη στις υψηλές ταχύτητες. Από πλευράς κινητήρων, αιχμή του δόρατος αποτελεί ο 1,4 D-4D ο οποίος αποδίδει 90 ίππους και χάρη στην σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου χαρίζει σβέλτες επιδόσεις όντας οικονομικός (3,8 λτ./100 χλμ.).