Μπράβο στην Toyota που βελτίωσε τα συνεργεία της
Μέσα σε λίγους μήνες αντέδρασε στα test συνεργείων του Autoagora
Από το 49% στην εύρεση των βλαβών στο 73% και στην βελτίωση
Βελτίωση και στον ποιοτικό έλεγχο από το 45% στο 70%
Σταθερότητα στις τιμές, παραφωνία το test στα κεντρικά με 240 ευρώ για λάδια φίλτρα
Μέσα σε λίγους μήνες αντέδρασε στα test συνεργείων του Autoagora
Όπως ήδη έχουμε αναφέρει τα test συνεργείων του Autoagora, ώθησαν συνολικά την αγορά του αυτοκίνητου και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία να βελτιωθούν στην εύρεση των βλαβών. Μία τέτοια περίπτωση είναι και η Toyota, η οποία ξεκίνησε μέτρια και κάτω από την βάση, όμως ενεργοποίησε τα αντανακλαστικά της και σε λίγους μήνες κατάφερε να κάνει καλές επιδόσεις στα test συνεργείων που της έκανε το Autoagora. Από το 50% στην εύρεση των βλαβών πήγε στο 70%, ενώ το ίδιο έκανε και στον ποιοτικό έλεγχο που η βελτίωση και τα νούμερα είναι παραπλήσια. Θα μπορούσαμε να πούμε σε μία διάρκεια περίπου 14 μηνών, η Toyota ασχολήθηκε επιστάμενα με τα συνεργεία της βελτιώνοντας κατά πολύ την εικόνα της.
Από το 49% στην εύρεση των βλαβών στο 73% και στην βελτίωση
Να θυμίσουμε πως οι βλάβες που δημιουργούμε είναι μέσα στην λίστα των εργασιών που υπόσχονται οι εταιρείες να κάνουν με μία επίσκεψη του αυτοκινήτου μας στα συνεργεία τους. Είναι ίδιες για όλες τις μάρκες, γίνονται παρουσία ιδιωτών και βιντεοσκοπούνται.
Η Toyota, όπως το σύνολο της αγοράς στα πρώτα μαζικά και αιφνιδιαστικά test που κάναμε τα πήγε μέτρια, το 55% που πέτυχε στην πρώτη μας επίσκεψη στην Αθήνα, ήταν ναι μεν πάνω από το Μ.Ο του test, αλλά αρκετά κάτω από αυτό που θεωρεί πως λαμβάνει ο μέσος καταναλωτής από το After sales της Toyota. Με απόσταση 2 μηνών, επαναλάβαμε το test στα κεντρικά τους, το αποτέλεσμα ήταν χειρότερο, από το 55% έπεσαν στο 49%.
Κάπου εκεί όμως η Toyota κάτι άλλαξε, και άρχισε η βελτίωση. Το πρώτο μεγάλο σημάδι βελτίωσης ήταν στη Θεσσαλονίκη όπου κάναμε και εκεί αιφνιδιαστικά test, έφτασε το 73%, ένα μεγάλο ποσοστό, που έδειξε τα πρώτα σημάδια βελτίωσης. Την άνοδο επιβεβαίωσε και το 4ο test που τους κάναμε στην Αθήνα πάλι. Ήταν στο 68%, όμως αυτή τη φορά είχαν πάει καλά και στον ποιοτικό έλεγχο φτάνοντας το 70% και δείχνοντας μία σταθερότητα.
Αθήνα | Κεντρικά- Αθήνα | Θεσσαλονίκη | Αθήνα | |
---|---|---|---|---|
Εύρεση Βλαβών | 55% | 49% | 73% | 68% |
Ποιοτικός έλεγχος | 45% | 50% | 50% | 70% |
Τιμές | 125 ευρώ | 240 ευρώ | 107 ευρώ | 160 ευρώ |
Βελτίωση και στον ποιοτικό έλεγχο από το 45% στο 70%
Ένα άλλο κομμάτι που έχει σημασία, κυρίως για την ποιότητα των υπηρεσιών που λαμβάνουμε, έχει να κάνει με τις διαδικασίες που ακολουθεί το συνεργείο της κάθε μάρκας στον ποιοτικό έλεγχο. Μας αναλύει ο τεχνικός επαρκώς το service του αυτοκινήτου μας; Μας δίνονται όλα τα απαραίτητα έγγραφα για τις εργασίες που έγιναν; Υπάρχουν απρόβλεπτες ταλαιπωρίες, πχ ξέχασαν το ραντεβού μας ή άλλα μας είπαν τηλεφωνικά και άλλα μας χρέωσαν;
Η Toyota βελτιώθηκε και σε αυτό, αφού τα πρώτα 3 test μας ήταν στο 50%, αρκετά κάτω για να μιλάμε για τέτοιους είδους διαδικασίες που θα έπρεπε να είναι ουσιαστικές μεν αλλά τυφλοσούρτης. Για να είμαστε δίκαιοι το 70% που πέτυχε στο 4ο test, δείχνει και σε αυτόν τον τομέα βελτίωση. Προφανώς, όπως και η εύρεση των βλαβών, παίρνουν επιπλέον βελτίωση, όμως και στα 2 σημαντικά σημεία η Toyota ασχολήθηκε και τα βελτίωσε σε καλό επίπεδο.
Σταθερότητα στις τιμές, παραφωνία το test στα κεντρικά με 240 ευρώ για λάδια φίλτρα
Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι έχει να κάνει με τι πληρώνουμε για το service του αυτοκινήτου μας. Η Toyota σε αυτό το κομμάτι και σταθερή ήταν και οι τιμές της ήταν χαμηλές. Βέβαια στην 1η επίσκεψη μας έκαναν μόνο λιπαντικό service, και όχι λάδια φίλτρα που ζητήσαμε, επομένως το 125, θα ήταν περίπου 175 ευρώ, μια αστοχία του συνεργείου που δεν έκανε αυτό που ζητήσαμε εμείς. Στο 2ο μας test στα κεντρικά πληρώσαμε 240 ευρώ, τα περισσότερα σε σχέση με τα υπόλοιπα 3 test που πραγματοποιήσαμε στην Toyota, και ήταν και η μοναδική παραφωνία στις τιμές. Τα επόμενα 2 που κάναμε, οι τιμές ήταν εξαιρετικές με την Θεσσαλονίκη να παίρνει το άτυπο βραβείο του φθηνότερου service που πραγματοποιήσαμε με μόλις 107 ευρώ, μετά ακολούθησε το τελευταίο test το οποίο δεν ξεπέρασε σε κόστος τα 160 ευρώ, ένα πολύ λογικό κόστος service.
Εμείς θα είμαστε εκεί και θα συνεχίζουμε να ελέγχουμε τα συνεργεία όλων των μαρκών, θα αναδεικνύουμε τόσο τις επιτυχίες τους όσο και τις αποτυχίες, με στόχο την συνεχή βελτίωση τους στις υπηρεσίες που μας παρέχουν.
Σχολιάστε |