σχόλια
Test συνεργείων: Ξανακάναμε test, βελτιώθηκε η Skoda, πάτωσε η Volvo
Ξανακάναμε test στην Volvo και στην Skoda, μετά την αποτυχία των συνεργείων τους, στην πρώτη μας επίσκεψη. Η Volvo όχι μόνο δεν βελτιώθηκε αλλά έγινε χειρότερη στον ποιοτικό έλεγχο, η Skoda βελτιώθηκε στις βλάβες, αλλά παρέμεινε πολύ χαμηλά στον ποιοτικό έλεγχο που κάναμε.
Η Skoda βελτιώθηκε, η Volvo δεν...
Με πάνω από 600 σχόλια αναγνωστών για την κατάσταση των συνεργείων Volvo και Skoda που δημοσιεύσαμε τον Μάρτιο, επαναλάβαμε το test και στις 2 αντιπροσωπείες για να δούμε κατά πόσο βελτιώθηκε η κατάσταση. Μπορείς να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πηγαίνοντας σε συνεργείο της Volvo, ρωτούσαμε την προηγούμενη φορά. Η απάντηση και αυτή την φορά, είναι όχι... Η τόση μεγάλη δημοσιότητα που πήρε το test που δημοσιεύσαμε, περιμέναμε να βελτιώσει (όπως και έγινε με άλλες αντιπροσωπείες), έστω και λίγο τις υπηρεσίες τους. Εδώ δεν φάνηκε να ίδρωσε το αυτί κανενός…
...>>>Συνεχίστε το άρθροΟ συγκεντρωτικός πίνακας των 2 επισκέψεων
Η Volvo εξακολουθεί να είναι απελπιστικά χαμηλά στην εύρεση βλαβών, αφού και στις δύο επισκέψεις μας στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία τους, απέτυχαν να βρουν το 68%, ενώ «κατάφεραν» να μην κάνουν τίποτα σωστά στον ποιοτικό έλεγχο! Πράγμα που δεν έχει κάνει καμία εταιρεία...
Από την άλλη η Skoda βελτιώθηκε στις βλάβες (καταφέρανε να βρουν το 68% των βλαβών που κρύψαμε), όμως το πρόβλημα στον ποιοτικό έλεγχο παρέμεινε. Αν περιμένετε υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά στα συνεργεία της, μάλλον θα απογοητευτείτε, αφού το ποσοστό παρέμεινε πολύ χαμηλά και στις 2 επισκέψεις μας και δεν ξεπέρασε το 35%.
Αν και πλέον μετά από 60+ test είναι γνωστό, να θυμίσουμε πως κάθε επίσκεψη σε συνεργείο γίνεται παρουσία των ιδιωτών (η δημιουργία των βλαβών και εύρεση τους στη συνέχεια) με τη διαδικασία να βιντεοσκοπείται. Οι βλάβες είναι ίδιες για όλα τα αυτοκίνητα και είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται να κάνουν σε ένα service.
VOLVO | VOLVO | SKODA | SKODA | |
---|---|---|---|---|
Ιανουάριος | Μετά από 7 μήνες | Ιανουάριος | Μετά από 7 μήνες | |
Εύρεση Βλαβών | 32% | 32% | 46% | 68% |
Ποιοτικός έλεγχος | 35% | 5% | 35% | 35% |
Τιμή που μας έδωσαν τηλεφωνικά | 250 € | 250 € | 150 € | 150 € |
Τιμή που πληρώσαμε | 225 € | 350 € | 150 € | 174 € |
Τελική Βαθμολογία | 33% | 23% | 41% | 57% |
Στην 2η επίσκεψη μας στο εξουσιοδοτημένο της Volvo πέτυχαν το χειρότερο ποσοστό ποιοτικού ελέγχου, από κάθε άλλη επίσκεψη μας σε όλα τα εξουσιοδοτημένα της χώρας, με βαθμολογία μόνο 5%. Επίσης, στην Volvo μας ζητήθηκαν 100 ευρώ πιο πολλά σε σχέση με την τιμή που μας ενημέρωσαν τηλεφωνικά, ενώ και στην Skoda υπήρχε μια μικρή απόκλιση.
2ο test σε Volvo και Skoda: Ο ένας σταθερά αρνητικός, ο άλλος βελτιώθηκε
Καμία βελτίωση δεν παρατηρήσαμε και στην 2η επίσκεψη μας στα εξουσιοδοτημένα της Volvo στην εύρεση βλαβών. Και στο 1ο αλλά και στο 2ο μυστικό test που πραγματοποιήσαμε, απέτυχαν να βρουν το 68% των βλαβών που κρύψαμε. Στον αντίποδα η Skoda, έδειξε να αντιδρά μετά το 1ο test, και ενώ στην 1η επίσκεψη μας απέτυχαν να βρουν το 65% των βλαβών, στο 2ο test βελτιώθηκαν αισθητά και απέτυχαν να βρουν το 32%. Κάποιοι δείχνουν να αντιδρούν προς όφελος των πελατών τους, κάποιοι όχι…
Οι 30 έλεγχοι που πρέπει να κάνουν οι εταιρείες | ||
Ηλεκτρονικός έλεγχος οχήματος μέσω διαγνωστικού μηχανήματος | Και στις 2 επισκέψεις η VOLVO ΑΠΕΤΥΧΕ να βρει το 68% των βλαβων | Στην 1η επίσκεψη η Skoda ΑΠΕΤΥΧΕ να βρει το 65% των βλαβων, στην δεύτερη το 32% |
---|---|---|
Κολάρα και σφιγκτήρες συστήματος ψύξης για τυχόν διαρροές | ||
Ψυγείο και δοχείο διαστολής συστήματος ψύξης | ||
Ημιαξόνια – φούσκες (οπτικά) | ||
Εξωτερικούς ιμάντες κίνησης | ||
Στάθμη λαδιών κινητήρα | ||
Στάθμη λαδιών κιβωτίου ταχυτήτων | ||
Στάθμη υγρού φρένων και αίσθηση πεντάλ φρένων | ||
Λειτουργία συμπλέκτη-κιβωτίου και αίσθηση πεντάλ συμπλέκτη | ||
Σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης (Οπτικά) | ||
Δίσκους και θερμουίτ φρένων | ||
Δίκτυο σωληνώσεων φρένων | ||
Χειρόφρενο, συρματόσχοινα και σύνδεσμοι | ||
Σύστημα πλύσης παρμπρίζ και εμπρόσθιων φανών | ||
Μάκτρα και βραχίονες υαλοκαθαριστήρων | ||
Φώτα και φλας | ||
Λειτουργία διακοπτών στο ταμπλό, πλαφονιέρας και κόρνας | ||
Πόρτες | ||
Εξάτμιση και καταλύτη (Οπτικά) | ||
Σύστημα κλιματισμού για ψυκτική απόδοση | ||
Σύστημα ανάφλεξης, μπαταρίας | ||
Πέλμα και πίεση ελαστικών συν της ρεζέρβας |
*Τα test πραγματοποιήθηκαν με Volvo C30 15ετίας, Volvo S80 2011, Skoda Fabia του 2015 και Skoda Fabia του 2012.
Ποιοτικός έλεγχος υπηρεσιών: Ούτε στον μέσο όρο μετά από 4 επισκέψεις
Και στις 4 επισκέψεις μας στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Volvo και της Skoda, δεν μείναμε καθόλου ικανοποιημένοι, αφού κανένας τους δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί, ούτε με τον μέσο όρο. Συγκεκριμένα, στην Skoda βαθμολογήθηκαν με 35% και στις δύο επισκέψεις μας, ενώ στην Volvo στο 1ο test πήραν 35%, και στο 2ο πήραν 5%. Εδώ να αναφέρουμε πως το 5% της Volvo είναι η χειρότερη επίδοση σε όλα τα test που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι και σήμερα…
Ποιοτικός έλεγχος | VOLVO#1 | VOLVO#2 | SKODA#1 | SKODA#2 |
---|---|---|---|---|
Πιστοποιητικό Ελέγχου | OXI | OXI | OXI | OXI |
Αναφορά προβλημάτων | OXI | OXI | OXI | OXI |
TestDrive | ΝΑΙ | OXI | ΝΑΙ | OXI |
Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός | ΛΙΓΟΣ | ΝΑΙ | ΛΙΓΟΣ | ΝΑΙ |
Χρόνος Κλεισίματος Ραντεβού | ΝΑΙ | OXI | ΝΑΙ | ΝΑΙ |
Χώρος αναμονής & Συνεργείου | ΝΑΙ | ΝΑΙ | ΝΑΙ | ΝΑΙ |
Τηλ. επικοινωνία μετά το Service | OXI | OXI | OXI | OXI |
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία | OXI | NAI | OXI | OXI |
Συνολική Βαθμολογία | 35% | 5% | 35% | 35% |
Επεξήγηση του ποιοτικού ελέγχου:
Χρόνος Ραντεβού: Αξιολογούμε την ευκολία που κλείσαμε τηλεφωνικά το προγραμματισμένο ραντεβού και την διαθεσιμότητα που είχαν (αν δηλαδή μας δώσανε κοντινή ή μακρινή ημερομηνία Service.
Στην Πράξη: Στις 3 προσπάθειες μας να κλείσουμε ραντεβού (2 σε Skoda και 1 σε Volvo) κλείσαμε σχετικά εύκολα ραντεβού. Στην 2η προσπάθεια μας στην Volvoείχαμε μεγάλη καθυστέρηση για ελεύθερο ραντεβού.
Χαρτί Ελέγχου: Μετά το πέρας του service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να μας δώσει χαρτί με τα σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε. Έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στην διάρκεια του Service.
Στην Πράξη: Κανένα από τα συνεργεία δεν μας έδωσε χαρτί ελέγχου.
Χαρτί με Ζημιές: Μέσα στην διάρκεια του service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγχους που υπόσχονται, θα προκύψουν κάποιες φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαίνουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές. Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους.
Στην πράξη: Κανένα από τα συνεργεία δεν μας έδωσε χαρτί προβλημάτων.
Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε.
Στην πράξη: Χώρος αναμονής υπήρχε και στα 4 συνεργεία.
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανικός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει.
Στην πράξη: Στα πρώτα μυστικά testσε Volvoκαι Skoda, πραγματοποίησαν test drive με τα αυτοκίνητα. Στην 2η επίσκεψη μας, δεν έκανε κανένα από τα δύο.
Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολήθηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά την διάρκεια του Service και των ελέγχων.
Στην Πράξη: Στις πρώτες επισκέψεις μας και στις 2 αντιπροσωπείες, η ενημέρωση ήταν ελλιπής, αφού μας αφιέρωσαν λίγο χρόνο. Στα 2α test βελτιώθηκαν και ήταν ιδιαίτερα επεξηγηματικοί.
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. δεν θυμούνται το ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας διώχνουν από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να περιμένουμε κτλ – η «Απρόβλεπτη ταλαιπωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα.
Στην πράξη: Στην 2η επίσκεψη μας στο συνεργείο της Volvo, μας ενημέρωσαν όταν φτάσαμε εκεί πως δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν το προγραμματισμένο ραντεβού για service, και πως θα πρέπει να κρατήσουν μέσα στις εγκαταστάσεις τους το αυτοκίνητο. Ο αναγνώστης μας αναγκάστηκε να πάρει και 2η μέρα άδειας από την εργασία του…
Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service: Ελέγχουμε αν μας καλέσανε να μάθουν αν μείναμε ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok.
Στην Πράξη: Κανένα από τα 4 εξουσιοδοτημένα συνεργεία, δεν επικοινώνησαν, ώστε να μάθουν αν μείναμε ικανοποιημένοι.
Σχολιάστε |
- Nikos Tarasoglou
bmw
Προβολή περισσότερων σχολίων
- Βασίλης Θαλής
Skoda φίλε, για Vag μιλάμε.. Είναι δυνατόν να κάνουν καλή δουλειά? 😅
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής βρήκανε αρκετές βλάβες, που συνήθως τα πάνε σκατα σε αυτό..
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis εε έχουν εμπειρία σε αυτό ρε συ!! Όλο βλάβες είναι τα ρημάδια τους.. 😂
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής η ουσία είναι πως βελτιώθηκαν. Οι άλλοι από το κακό στο χειρότερο...
- Giorgos Karavasilakis
Σιγά την βελτίωση που είχε και Skoda! Αλλά σε σχέση με τους άλλους τους απαράδεκτος μάλλον το λέτε...
- Vstrom Grand
Λογικό να βελτιωθεί η Σκόντα,συνέχεια προβλήματα βγάζουν... Έτσι να το συγκρίνετε.
- Kyriakos Tetepoulidis
Σας το ριξανε το αρθρο;
- Kwstas Pantazhs
Toyota mono re
Giorgos KaravasilakisKwstas Pantazhs αν και είμαι fan των γιαπωνέζικων, ούτε αυτοί τα πήγαν καλά..
- Spyros Boufidis
Σε ερώτηση που έκανα σε επίσκεψη μου στην Volvo στο δαχτυλίδι Αθήνα, αν το συγκεκριμένο αμάξι έχει αεριζόμενα δισκόφρενα, η απάντηση του κουστουμαρισμένους πωλητή ήταν δεν ξέρω δεν είμαι μηχανικός !!!! Γενικά τα τεχνικά στοιχεία που δίνουν για Ταμπαξή είναι εντελώς ελλιπή προφανώς έχουν άλλη θεώρηση για το τι είναι αμάξι και αυτό φαίνεται και στα συνεργεία τους
- Σπυρος Μπεκατωρος
Κ απολυτα,λογικο...ο τελευταιος,προσπαθει να φτασει ,τον πρωτο....
Vasilios MacroΣπυρος Μπεκατωρος ειπε ο αρχημηχανικος του fb…
- Tasos Demos
κι από την mazda...κι από την mazda.
Grigoris SketosTasos Demos Νομικος Κουρης μεταμορφωση αν εισαι Αθηνα
Takis IoannouTasos Demos η χειρότερη όλων...στα πάντα.
Δημητρης ΧριστογιωργοςGrigoris Sketos και για την κουκούλα ;;;
Grigoris SketosΔημητρης Χριστογιωργος δεν το ξερω αυτο
Δημητρης ΧριστογιωργοςGrigoris Sketos ευχαριστώ πολύ.
- John Barvatos
Dinos Anagnostopoulos
- Marios Tsamp
Να πάτε και από τη Suzuki μια βόλτα και μετά θα σας πω τι έπαθα εγώ.
- Ευαγγελος Σιβουδης
Ένα συνεργείο είναι όπως ο παθολόγος πας και τον λες που πονάς ,,,,δεν μαντεύει ,,,,εκτός και αν είναι κάτι πολύ κραυγαλέο ,,,λάστιχα ,,,χάνει λάδια από παντού ,,,κολλαρο κομμένο ,,,εξάτμιση τρύπια να ακούγεται σαν βαπόρι ,,φίλος πήγε το βολβό χ60 για σέρβις σε εξουσιοδοτημένο και δεν έσφιξαν την τάπα λαδιού ,,,,έχανε λάδια το πήρε χαμπάρι νωρίς ,,,,εκεί πας στον μάστορα τον πιάνεις από το λαιμό και τον βουτάς στα λάδια
Βασίλης ΘαλήςΕυαγγελος Σιβουδης αν ζητήσεις εξετάσεις αίματος από γιατρό, δεν περιμενεις να σου πει τα αποτελέσματα του ελέγχου που σου έκαναν? Αν ζητήσεις έλεγχο του αυτοκινήτου, στα σημεία που βάση iso είναι υποχρεωμένοι να σου κάνουν (όπως σε όλη την Ευρώπη) δεν περιμενεις να ελέγξουν και να σου πουν?
Leyteris NikolakakisΕυαγγελος Σιβουδης όταν πάει ο πελάτης και λέει στον μηχανικό έπεσα σε μια λακουβιτσα με 15 χιλιόμετρα και κάτι έχει πάθει το τιμόνι και η αριστερή ρόδα έχει πάει 5 εκατοστά πίσω τότε τι λες στον πελάτη???😂😂
Ευαγγελος ΣιβουδηςΒασίλης Θαλής δεν γνωρίζω τι είναι υποχρεωτικο τι όχι ,,εγώ πάω σε ιδιωτικό συνεργείο,,,κάνω το σέρβις ,,, είμαι μαζί του ,,,κάνω αυτά που λέει το βιβλίο σέρβις,,αναρτήσεις κλπ τις βλέπει το μηχάνημα , ζυγοστάθμιση ξέρει ο οδηγός εάν θέλει ,,αυτοκίνητο είναι όχι διαστημόπλοιο
Βασίλης ΘαλήςΕυαγγελος Σιβουδης σου απάντησα βάση του παραδείγματος σου. Υπόσχονται ελέγχους, σε 2.000.000 σημεία. Πρόληψη θα το έλεγε ενας γιατρός. Και δεν τους κάνουν ενώ λένε πως τους έκαναν... Ελληνικό δαιμόνιο αδερφέ!
Ευαγγελος ΣιβουδηςLeyteris Nikolakakis θα το δω ,,,
- Melanitis Nikos
Honda
- Akis Touger
Πραγματικά, πολλοί μας βλέπουν σαν κινούμενα 50ευρα. Απαράδεκτο για τη Βολβο αυτό το πράγμα. Ή πετάνε εντελώς χαρταετο και δεν τους νοιάζει τίποτα (που δεν μου φαίνεται λογικό), ή επειδή είναι τα περισσότερα εταιρικά τοτε δεν τους τρίζει κανενας τα δόντια...
- Οδυσσέας Μαυρομάτης
Η Volvo γιατί να βελτιωθεί, μπας και τους νοιάζουν οι πελάτες τους? Μόνο η εταιρείες leasing είναι πελάτες τους, που κάνουν μόνες τους σέρβις. Άρα τι σας κάνει περίεργο?
- Antoine Blueman
Που να δείτε τι κωλοχανειο ειναι η toyota
Giorgos KaravasilakisAntoine Blueman έχουν κάνει κι εκεί, και νομίζω πως και αυτοί δεν τα πήγαν καλά..
- Nikos Maresis
Κλαίω που προσπαθείτε να βρείτε άκρη με την Volvo! Κινέζικη μέχρι το κόκκαλο που το παίζει ακόμα premium και πουλάει μόνο σε στελεχακια που νομίζουν ότι είναι Ceo ! Η skoda τουλάχιστον προσπαθεί να παραμείνει μια μάρκα του λαού, παρά ότι κι αυτή έχει πάρει αέρα...
Giannis PavlakosNikos Maresis πες μου για τη βολβο
Giannis PavlakosNikos Maresis γιατί την λες κινεζικη
Xristos KampasNikos Maresis φίλε μου χωρίς παρεξήγηση αλλά δεν έχεις ιδέα τι εστί volvo, το ότι στην Ελλάδα οι αντιπροσωπείας είναι για κλάματα δεν ακυρώνει αυτόματα τα αυτοκίνητα και τήν ιστορία μάρκας.
Ευτυχισμένος ΝταλικέρηςNikos Maresis ναι και; τι θες να πεις; πως δε παραμένει Volvo; έλεος μη ζηλεύετε και προσπαθήστε πριν γράψετε κάτι να διαβάσετε πέντε αράδες να έχετε κάποια γνώση.
Σπύρος ΜπουλμέτηςXristos Kampas Έχετε λάβει γνώση πως η Volvo έχει εξαγοραστεί πλήρως από την κινεζική Geely εδώ και μια διετία, σωστά; Αυτό δεν αναιρεί την τεράστια ιστορία της Volvo, η οποία όμως παραμένει ακριβώς αυτό: Ιστορία. Στο σήμερα, η Volvo μοιάζει να έχει αρχίσει να πεθαίνει, αν και δε νομίζω πως φταίνε οι Κινέζοι γι' αυτό καθώς, την κάτω βόλτα έχει πάρει κυρίως ο τομέας των βαρέων οχημάτων τους, στον οποίο η Geely κατέχει μόνο το 8%..
Xristos KampasΣπύρος Μπουλμέτης 30 χρόνια είχαμε και έχω volvo διάφορα μοντέλα, τά ξέρω απ ξω που λέει ο λόγος, το ότι τήν αγόρασαν οι Κινέζοι δεν σημαίνει ότι κατασκευάζονται στην Κίνα, έχει και εκεί εργοστάσιο βέβαια αλλά μόνο για τήν αγορά της Ασίας, τα υπόλοιπα κατασκευάζονται Ευρώπη και Αμερική, δες τίς παγκόσμιες πωλήσεις, ακόμα περνά η μπογιά της, συμφωνώ γίνανε αστοχίες μέ αρκετά μοντέλα αλλά εξακολουθεί νά πουλά τρέλα εξωτερικό, εδώ Ελλάδα είναι άλλη κατάσταση και άλλοι οι λόγοι που δε κανει πωλήσεις. Άποψή μου παραμένουν εξαιρετικά αυτοκίνητα που αδικούνται στήν εγχώρια αγορά. Φυσικά δεν είναι τέλεια όπως και κανένα αυτοκίνητο εξάλλου.
Σπύρος ΜπουλμέτηςXristos Kampas Προφανώς και το ότι κάτι αγοράστηκε από τους Κινέζους ή οποιονδήποτε άλλο, δε σημαίνει αυτόματα πως κατασκευάζεται στη χώρα του (ή έστω, αποκλειστικά στη χώρα του). Δε χρειάζεται να εξηγούμε τα αυτονόητα. Την οικονομική διαχείριση και το management έχει ο αγοραστής και, αυτό είναι που καθορίζει την πορεία σου σε όλους τους τομείς. Παρεμπιπτόντως, να ξέρεις πως κι εδώ στην Ελλάδα, έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο σε πωλήσεις - αν θυμάμαι καλά μάλιστα το 2021 ήταν η πρώτη πολυτελής μάρκα σε πωλήσεις στη χώρα μας.
Maverick MaxΣπύρος Μπουλμέτης Η Geely αγόρασε τη Volvo από τη Ford το 2010 και ουσιαστικά την “απελευθερωσε» από τους Αμερικανούς που μόνο κλέβαν τη τεχνογνωσία της χωρίς να επενδύουν σε αυτή. Οι Κινέζοι αντίθετα κρατάνε στάση ιδιοκτήτη μόνο, έχοντας αφήσει ελεύθερους τους Σουηδούς να κάνουν αυτό που ήξεραν πάντα. Να κοιτάνε πρωτίστως την ασφάλεια. Επίσης εγώ πλέον στην εποχή μας δε ξέρω τι ακριβώς σημαίνει premium μάρκα. ΥΓ. Το σέρβις της Volvo στην Ελλάδα είναι τουλάχιστον απογοητευτικό. Σε αυτο φταίει το εδώ γραφείο και όχι το εργοστάσιο
- Χρήστος Ηλιάδης
Τα 70€ η εργατοωρα να πέφτει, τα leasing μόνιμη πελατεία, σιγά μη δώσουν σημασία στους άλλους πελάτες.
- Ναθαναήλ Παπαδόπουλος
να ξερετε ποιοι φταινε. οι αντιπροσωπειες συνεργειων,οι διευθυνοντες δινουν εντολες στους μηχανικους ή ο,τι ειδικοτητες εχει να κανουν πραγματα που να μην ειναι το καλο και να μη φαινεται για να φαινεται οτι ειναι φυσιολογικο ,για να ξαναπας με αλλο προβλημα. τι να πεις.
- Giorgos Egs
Έχετε χάσει την αξιοπιστία σας αναφορικά με τη Volvo, ξέρετε πολύ καλά τι εννοώ, οπότε δε μπορώ να πάρω στα σοβαρά ακόμα και αν θέλω οποιοδήποτε άρθρο σας που περιέχει τη λέξη Volvo.
- Nikolas Lafazanos
Μιλάμε για άμπαλους παιδιά. Να ανάβετε ένα κεράκι και να κάνετε την προσευχή σας όσοι έχετε βρει έναν καλό μηχανικό και να του δίνετε κάνα φράγκο παραπάνω όποτε μπορείτε.… Δείτε περισσότερα
Kwstas LampropoulosNikolas Lafazanos το ακόμα πιο εκνευριστικο είναι πως τους ξεβρακωνουν, και αυτούς δεν τους ενδιαφέρει να διορθώσουν τις υπηρεσίες τους..
Nikolas LafazanosKwstas Lampropoulos Είναι και ο κόσμος άσχετος. Δεν τον ενδιαφέρει να μάθει 5 βασικά πράγματα. Θέλει να κάνει απλά τη δουλειά του και να γυρίσει να δει Stories στο Instagram. Εντωμεταξύ τα 5 αυτά βασικά πράγματα, είναι αυτά που θα έπρεπε να γνωρίζουν από την ύλη για τις εξετάσεις που δίνει το υπουργείο για το δίπλωμα οδήγησης. Δεν λέμε να ξέρουν να κάνουν ανάλυση τη λειτουργία ενός τετράχρονου κινητήρα.
Kwstas LampropoulosNikolas Lafazanos συμφωνώ μαζί σου, αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι να μάθουν. Από την άλλη οι αντιπροσωπείες είναι υποχρεωμένες να προσφέρουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, και το μόνο που κάνουν είναι να κοροϊδεύουν τον κόσμο...
Apostolos KratzasKwstas Lampropoulos και όχι μόνον
- Ευτυχισμένος Νταλικέρης
Αυτή η εμμονή με τη volvo είναι λίγο βαρετή παιδιά. Αλλάξτε πλευρά.